𝑃𝑜𝑣 𝐴𝑙𝑒𝑥
Karl prowadził mnie w sumie nawet nie wiem gdzie. W pewnym momencie ustaliśmy w miejscu.
— Możesz zdjąć opaskę z oczu. — Powiedział brunet, zdjęłam opaskę z moich patrzałek i zaniemówiłam rozglądając się.
— Karl tu jest pięknie. — Powiedziałam cicho patrząc na chłopaka który się uśmiechnął. Jacobs złapał mnie za rękę i poprowadził w stronę altanki przy rzece obok której rozłożony był piknik. Usiedliśmy naprzeciwko siebie na kocu. Rozmawialiśmy tak kilka minut i piliśmy wino które kupił Karl.
— Alex? — Zapytał kładąc w miarę stabilnym miejscu kieliszek. Spojrzałam na niego pytająco.
— Tak Karl? — Odpowiedziałam pytaniem na pytanie, chłopak lekko się zarumienił co było słodkie.
— Masz piękne oczy. — Odparł z uśmiechem, ja poczułam jak się rumienie.
— Dziękuję Karl. — Odpowiedziałam mu jeszcze bardziej się uśmiechając. Podszedł do altanki i wrócił z gitarą. Podał mi ją i znowu usiadł się na kocu.
— Zaśpiewamy coś? — Zapytał słodko przekrzywiając głowę. Przytaknęłam mu i stwierdziliśmy że zaśpiewamy „Your sister was right" Wilbura. Wyszukałam na internecie chwyty i nastroiłam gitarę. Razem z Karlem zaczęliśmy śpiewać.„I thought I couldn't love anymore
Turns out I can't, but not for the same reasons as before
I use everyone I ever meet
I can't find the perfect match
Abuse those I love
While I ostracize the ones who love me
Back
On the path of least resistance, I find myself salting the Earth
Every time that I miss you
I feel the way you hurt
And I don't deserve you
You deserve the world
Though it feels like we were built
From the same dirt
I hate to say it
But your sister was right
Don't trust English boys
With far too much free time
And I hate to say it
But your sister was..."Zagrałam ostatni chwyt i spojrzałam Karlowi w oczy. Oczy bruneta były koloru czekolady pomieszanej z karmelem, łatwo było się w nich zatopić.
— Naprawdę pięknie śpiewasz Alex. — Powiedział dalej utrzymując ze mną kontakt wzrokowy.
— Ty też nienajgorzej. — Odpowiedziałam mu, chłopak zaczął się rumienić, naprawdę wyglądał słodko. Porobiliśmy sobie zdjęcia, żartowaliśmy i piliśmy wino, gdy słońce zaczęło zachodzić. Poszliśmy na wzniesienie i usiedliśmy oparci o siebie, siedzieliśmy tak oglądając zachód słońca gdy Karl odwrócił się w moją stronę.— Alex wiem że nie znamy się długo, ale nie jestem pewien czy dam radę trzymać to w sekrecie. — Zaczął i wziął głęboki oddech. — Podobasz mi się, tego dnia gdyby nie to że zadzwoniliśmy w ramach żartu nigdy bym cię nie poznał, nie znalazł twojego kanału. Nie zostalibyśmy przyjaciółmi, nie streamowali byśmy razem. I najważniejsze... nie zacząłbym czegoś do Ciebie czuć. Nie tylko przyjaźni... Nie wiem jak to powiedzieć ale, kocham Cię Alex. — Skończył mówić i spojrzał w dół. — Nie chcę żeby nasza relacja na tym ucierpiała.
— Nie ucierpi Karl, też Cię kocham. Wcześniej byłeś dla mnie zwykłą osobą w internecie, później przyjacielem a teraz jesteś osobą, z którą chcę spędzić oby jak najdłuższy czas. — Powiedziałam cicho łapiąc go za rękę, chłopak spojrzał na mnie i złączył nasze usta w pocałunku. Gdy się od siebie oderwaliśmy postanowiliśmy wracać do domu bo robiło się późno. Sprzątnęliśmy piknik i wszystkie nasze rzeczy i skierowaliśmy się do auta. Jacobs wysadził mnie pod domem, pożegnałam się z nim i weszłam do środka. Moja cała rodzina, Ally i Jared siedzieli w salonie.
— Jak było? — Zapytała moja przyjaciółka podbiegając do mnie.
— Jutro Ally, idę spać. — Wyminęłam ją i poszłam przebrać się w piżamę. Poszłam do mojego pokoju i zanim zasnęłam zobaczyłam że Karl oznaczył mnie na instagramie. Zobaczyłam zdjęcie, polubiłam je, odłożyłam telefon i poszłam spać z uśmiechem.———————————
28,502 polubień, 1016 komentarzy
@/karljacobs She's so prettyZaładuj komentarze...
@/sapnapinsta serio słodko wyglądaliście
@/ranboomc Jestem z siebie dumny bo pomogłem to przygotować
@/tommyinnit czyli to znaczy że mogę wstawić zdjęcia które wam porobiliśmy?
|
@/karljacobs nawet nie próbuj—————————————
Więc erm, taki rozdział poświęcony Karlowi i Alex. Powiedzcie mi, czy akcja nie dzieje się za szybko?Wasze opinie —————————————>
~Słowacki <33
CZYTASZ
mr. loverman | karl jacobs
Fanfiction"𝑾𝒉𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒉𝒐𝒏𝒌?-" Alexandra Summers, 19-latka z dość nietypowym hobby. Dziewczyna nagrywa na twitchu, youtubie, tik toku i kilku innych platformach społecznościowych, oprócz tego pomaga rodzicom z dość licznym rodzeństwem. Pewnego dnia z...