Merhabaa, bugün 2k özel bölümü bekliyordunuz değil mi? Ha ha! Evet bekliyordunuz ve o bölümü atacağım ama şimdi burayı kesinlikle okuyun! Buraya boş bir açıklama yapmayacağım! Hem sizinde belki sorularınız vardır? Bunu birlikte konuşarak anlaşılır hale getireceğiz ama şimdilik açıklama yapmam lazım ya da küçük sorular sormam lazım.
Öhö öhö!
Öncelikle kitabın kurgusu birazcık ilginç değil mi? Yani bende zamanında - ki şu an tanıtım yaptığım kitapları okuyorum- burada çok okudum, hâlâ 2jae, Jin, got7 içerikli kitaplar okuyorum ve kanaatimce böyle bir Bxb ya da ship kurgusunu ilk defa görmüşsündür. Aslına bakarsanız kitabıma yüzeysel bakan biri ilk baş şunu düşünecek
"Komaya girmiş bir çocuk var komada yaşadıklarını ve komadan önceki hayatını anlatıyor."
Bunu bende düşünürüm ama önemli olan kitabın içindeki dünyaya girebilmek. Burada, ilk defa aşk ve bxb kurgu işledim ama önemli olan bu değil! Hepinizin bildiği başrol karakterimiz Youngjae'den başlayalım.
Youngjae çok tatlı, sempatik biri değil mi? Ama ya hayatı? Çok boktan değil mi? Komadayken yaşadığı hayatta ailesinin ölümünden sorumlu tutulması, amcasının evinde esir hayatı yaşaması, işte abisini bulduğunda yaşadığı kalp kırıklığı... Ne kadar acı duygular değil mi? Bütün bunlar gerçek hayatında da devam ediyor, henüz on yaşında, sokakta oynaması gereken bir çocukken sırf görünüşü yüzünden yargılanıp, resmen her gece üvey babası tarafından istismara uğruyor, ki bununla kalmayıp okulda da aynı durumu görüyor. Bunu okurken size saçma gelebilir ama normalde okullarımız da böyle değil mi? Biri güçlüyse ve kendisini takip eden iki üç tane gerizekalıya sahipse hemen kendisinden zayıf olanı ezikliyor.
Youngjae burada aslında herkesi temsil ediyor! İstismara uğrayan onlarca kadın! Okulda taciz edilen kız öğrenciler! Ailesinden dayak yiyen çocuklar! Ailesinin psikolojik baskı uyguladığı sıradan bir çocuk! Youngjae bu kitapta benim gözümde her şey! Bu sadece eğlencesine yazılmış bir kitap değil! Bilinçlenin lütfen! İstanbul sözleşmesi iptal edildi, bu ne demek biliyor musunuz? Kadın hakları yok artık! Daha bir sürü şey!
"Silenced" isimli bir kore filmi var. 2011 ya da 2009 yapım olması gerekiyor. Filmde sağır ve dilsiz olan bir engelliler okulunda çocuklara istismar eden öğretmenleri ve hükümetin buna karşı sessizliğini anlatan, bir öğretmeninin o dilsiz çocukların sesi oluğunu anlatıyor. Ki okulda kızlı erkekli istismar var. Gerçekten gidip bu filmi izleyin! Geçen arkadaşımla şans eseri gördük ve az bir kısmını izledik ama gerçekten izlerken tüyleriniz diken diken oluyor! O sahneler o kadar iğrenç geliyor ki... Anlatamam.
O filmden sonra kitabım üzerine tekrar düşündüm. Benim burada yaptığım tek şey, o insanların yaşadıklarını tamamen bir erkeğin dünyasından anlatmak! Çaresizlik nasıl bir duygu? İstismar nasıl iğrenç bir şey? Daha çok fazla şey.Lütfen sizde gözünüzü açın! Dikkatli olun arkadaşlar! Biz kendimizi korumazsak bizi koruyan kimse olmaz!
İşte burada devreye Daehyun giriyor. Hepimizin sevdiği, Youngjae'mizin aşık olduğu Daehyun! Bazen onun hareketlerini de ileri sürüyorum, olması gerekenden fazla tepki verdirdiğim oluyor ama benim dünyamda kötülük er ya da geç cezasını görecek! Kitabı okumaya devam edin lütfen! O pislik üvey baba ve Jaeyoon gibilerinin olması gereken sonu yazacağım, madem gerçek hayatımızda adalet yok, o zaman bizde kendi dünyamızın adaletini yazarız!
....
Şimdi hüzünlü kısım bitti.
Lütfen buraya bana sormak istediğiniz bir soru yazın! Gerçekten sizi yanıtlamaktan memnun olurum.
Youngjae hakkında SİZ ne düşünüyorsunuz?
Kitabın gidişatı nasıl?
Kitapta istediğiniz bir olay var mı?
Favori karakteriniz kim?
Size göre kitabın en duygusal sahnesi?
Size göre kitabın en güzel sahnesi?
Kitaptaki arkadaşlık konusunda ne düşünüyorsunuz?
Jin/Youngjae/Namjoon /Jun HongDaehyun/Himchan /Yongguk / Jongup
....
Son olarak eğer Mr. Quuen dramasını izlediyseniz Youngjaemiz orada çok komik bir karakter canlandırdı. Ki o kadar sevildi ki instagram da 341B takipçiden 501B takipçiye çıktı. Yan karakterden daha az rolu vardı düşünün. Ki şu anda bir polisiye akademisinde 1.sınıf öğrenci olarak bir dizide rol alacak. Rol arkadaşları da çok iyi bu arada.
Şimdilik bu kadar tekrardan görüşmek üzere
YENİ BÖLÜM YARIN GELECEK!!!!
Gooding baydia.
OY VERMEYİ UNUTMAYIN
YORUMLARINIZLA DESTEK OLUN LÜTFEN 🖤💜🖤💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O BİR KATİL
Fanfiction-İstediğimizi verene kadar burada otur o zaman. Elbet bir gün sıkılacaksın... ......... Tam gidecekken bileğini tutan çocukla durmak zorunda kaldı. Soğuk odada küçüğün titreyen sesini duydu. -Gitme! Korkuyorum! Derken tekrar ağlamak üzereydi. Daeh...