Ulaşılmaz Fahişe

37 27 7
                                    

Yavaş adımlarla banyoya yönelip boş küvetin yanında durdu. Küvetlerden nefret ederdi. Kullanılıp atıldığı yerdi orası, bu koca şeye atılıp kan içinde kalana kadar tacize uğradığı yerdi burası. Fahişelere özgü güzel vücudunun en belirgin sergilendiği yerdi. Ceza aldığında çırılçıplak uyuduğu yerdi burası...
İlk baş üzerindeki okul ceketini çıkardı Youngjae, sonra okul süveterini, gömleğinin önünü açıp okul pantolonunu indirdi. Sadece gömleğiyle boş küvete girip soğuk suyu açtı. Geriye yaslanıp ellerini kucağına koydu, gözlerini kapatıp hafifçe gülümsedi.

"Ya! Yoo Youngjae! Küçük bir çocuk gibisin, her şeye ağlayıp durma, itibarımı zedeliyorsun, biraz güçlü ol ufaklık, inanıyorum ki sen çok güçlü olacaksın! "

Jin'in alaylı sesi beyninde çınladı. Güçlü olamayacağını biliyordu oysaki. Ardından onun eşsiz sesini anımsadı.

"Sen çok güçlü birisin Youngjae, ben bunu biliyorum"

Daehyun'un sözleri kulağında çınladı. Youngjae yüzündeki gülümsemeyi silmeden mırıldandı.

-ikinizde yanıldınız, ben güçlü biri değilim.

Youngjae yavaşça küvette kayıp boynuna ulaşmış suyun altına girdi. Ölmek için güzel bir gündü. Yaşamak içinse kötü bir gün. Gözlerini kapatıp suyun altından son kez aydınlık dünyasını tamamen kararttı...

.....

Youngjae nefes nefese suyun altından çıkarken vücudunu saran korkuyla buz gibi suda titredi. Ölmek istemek neyi değiştirecekti ki? Peki neden Daehyun onun için bu kadar çırpınırken kendisi hemen pes ediyordu? Daehyun eve geldiğinde cansız vücudunu bulunca ne yapacaktı? Burada ölse Daehyun nasıl toparlanırdı? Onun evinde, her şey daha iyi olmuşken?Peki ya yarın? Yarın okula gitmezse ne olacaktı? Vücudunun karışı karışına gösterildiği, üç kişi tarafından istismara uğradığı görüntüler okulda yayınlanacaktı. Tabi suçlu kim olacaktı? O! Kıçını açmasaymış, onları tahrik etmeseymiş, fahişe gibi kendini ortaya koymasaymış! Suçlu olan o olacaktı.

Youngjae, acizliğin sardığı vücudunu baştan sona süzerken ıslanan yanaklarını umursamadı. Sıcak gözyaşları soğuk suyun içine usulca düşerken Daehyun'un geçen gece kulağına mırıldandığı eşsiz şarkıyı hatırladı.

Dünya, bana çok haksızlık ediyorsun...
Herkesin böyle düşünmesine rağmen...
Hayatı yaşayacağım..
Dayanması düşündüğümden daha zor olsa da.
Hayaller ve gerçeklik gerçekten farklı
Ama kaderimle anlaşmak zorundayım.
Gözlerimi ve kulaklarımı kapatsam bile
Darbe alsam ve incinsem bile
Tekrar kalkacağım ve ileriye doğru yürüyeceğim
Kendi yolumu takip edeceğim!

Dünya, neden bu kadar mutlusun?
Mutluluğumu alıp beni sadece üzüntü içinde mi bırakmak istiyorsun?
Bunu istemiyorum...
Dayanması düşündüğümden daha zor olsa da. 
Gözlerimi ve kulaklarımı kapatsam bile
Darbe alsam ve incinsem bile
Tekrar kalkacağım ve ileriye doğru yürüyeceğim
Kendi yolumu takip edeceğim!

Her zorluğa ve sınava katlanmaya çalışıyorum
İnsanlar beni küçük göre bile...

Gözlerimi ve kulaklarımı kapatsam bile,
Darbe alsam ve incinsem bile,
Tekrar kalkacağım ve ileriye doğru yürüyeceğim
Kendi yolumu takip edeceğim...

O BİR KATİL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin