Jaeyoon evi terk ederken Youngjae sırt üstü, çırılçıplak bulunduğu yataktan tavana bakıyordu. Burada ölemezdi, Daehyun’a bunu yapamazdı. Hem bu tavana ip asamazdı. Assa bile vücudu parçalanamazdı. En iyisi vücudunu parçalanabileceği bir şekilde bir tür denemeliydi....
......
Ağlak bebe Jae🤯: hyung okula git, buraya gelme. İlaçlarımı aldım ve Daehyun'un bahsettiği kadın geldi. Şimdi tekrar uyuyacağım. Çocuklara benden selam söyle. İyi dersler :)
Worldwildehandsome: yaaa yj, dersten kaytarmak için gelecektim. Neyse dersten sonra kaçarım sana, iyi uykular :)))) 🖤
Youngjae Jin'in attığı kalple grupça Gülümserken yavaşça oturduğu yataktan kalktı Büyük odanın içini dikkatlice süzerken yanağından akan gözyaşını sild. Artık yapamıyordu, yorulmuştu, yapacak gücü kalmamıştı, devam etmek istemiyordu...
......
Youngjae giriş kapısını yavaşça kapatırken titreyen elleriyle çantasına asıldı. Tek kolunu taktığı sırt çantasının sapını sıkıca kavrarken derin bir nefes aldı. Gözyaşları ondan izin almadan Daehyun’un dünyanın en yumuşak şeyi diyerek dalga geçtiği yanaklarından damlarken Youngjae onları silme gereği duymadı.
Boğazına takılan yumru onu daha da rahatsız etmeye başlarken kendi içinden sabret diyebildi. Az kalmıştı, çok az kalmıştı. Bir daha gökyüzüne bakmamasına, nefes almamasına, Daehyun’u ve arkadaşlarını acı içinde bırakmasına çok az kalmıştı.
Çok kere denedi. Yaşamayı, herkes gibi eğlenmeyi çok denedi ama olmuyordu. Tam Daehyun ona güzel bir hayat bahşetmişti ki yine karşısına bir engel çıkmıştı. Daehyun’un bir zamanlar en yakın arkadaşı tarafından bir köşede acımasızca tecavüze uğramıştı. Beş kişilerdi. Hepsi de canını o kadar çok yakmıştı ki anlatılmazdı. O caniler işlerini bitirdikten sonra bir de dalga geçmişlerdi, sanki dalgaları eğlencelerine süsleme olarak geçecekti.
Youngjae bulanık görüşüyle ve aksayarak yürürken Jaeyoon’un sözleri kafasında çınladı. Onu dört kişinin yanında, çırılçıplak bir şekilde duvara itişini hatırladı. Yüzüne attığı acımazsızca tokatlar boş okul koridorda yüksek sesle yankılanırken ona nasıl yalvardığını hatırladı.“s-sana y-yalvarıyorum lütfen yap-
Youngjae’nin ince sesini Jaeyoon’un attığı tokat keserken Jaeyoon’un arkadaşları, duvar dibine sığınmaya çalışan çocuğa güldüler. Henüz sadece Jaeyoon’un ona dokunmasına rağmen çoktan gücü tükenmiş gibiydi. Youngjae’nin narin teni en ufak bir dokunuşta kızarıp morarmaya başlarken Jaeyoon bunu bildiğinden Youngjae’nin yüzünü mahvetmek istedi.
Attığı kaçıncı tokatla Youngjae sessizliğe bürünürken Jaeyoon çıkardığı esere bakıp sırıttı. Youngjae, boş bodrum katında, kirli beton zeminde bir daha darbe almamak için yalvarırken çıplak vücudu dayaktan, istismardan ve soğuktan kıpkırmızı olmuştu. Bir saattir Jaeyoon’un üç kere zorla aralattırdığı bacakları tüm güzelliğiyle meydandayken Jaeyoon bir türlü doyamadığı manzaraya sinirlenip yere eğilerek Youngjae’nin saçlarını kavrayıp sargısı çıkmış kanlı saçlarını kendine çekip Youngjae’nin kanayan çenesini diğer eliyle sabitleyerek yüzüne sırıttı. Jaeyoon nefes nefese Youngjae’nin kulağına yaklaşıp
-Bundan sonra sadece benimsin, sadece bana ait olacaksın. Daehyun bitti artık, ait olacağın tek kişi benim güzelim, anladın mı?
Jaeyoon cevap vermeyen ağlak çocuğun yanağını yalamaya başlayınca Youngjae kısılmış sesiyle inlemeye benzer sesler çıkardı. Jaeyoon bu sesle daha çok deliye dönerken sırıtıp Youngjae’nin saçlarını bırakarak ellerini ıslak olan bacaklarına götürerek daha çok inlemesine neden oldu. “
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O BİR KATİL
Fanfic-İstediğimizi verene kadar burada otur o zaman. Elbet bir gün sıkılacaksın... ......... Tam gidecekken bileğini tutan çocukla durmak zorunda kaldı. Soğuk odada küçüğün titreyen sesini duydu. -Gitme! Korkuyorum! Derken tekrar ağlamak üzereydi. Daeh...