ကစားပြဲတြင္ ႐ႈံးသြားသျဖင့္ ဝမ္ဧကရာဇ္ကို စိတ္ေကာက္သြားသည့္ ေရွာင္က်န္႔က ဧကရာဇ္နန္းေဆာင္သို႔ မလာေတာ့သည္မွာ တစ္ပတ္ခန္႔မ်ွပင္႐ွိပီျဖစ္သည္။ ဒီေန႔ေတာ့ ဝမ္ရိေပၚတစ္ေယာက္ ပုန္ကန္မႈတြင္ပါဝင္ခဲ့သည့္ တထန္နန္းေတာ္၏အေၾကာင္းအား အေသးစိတ္ေဆြးေႏြးရန္႐ွိသျဖင့္ ဝမ္ဧကရာဇ္၏အိပ္ေဆာင္သို႔လာခဲ့ရာတြင္ အေရးႀကီးသက္ေသျဖစ္သူေ႐ွာင္က်န္႔ကိုပါ ေခၚလာခဲ့ေလသည္။
အိပ္ေဆာင္ထဲတြင္ မ်က္ႏွာထားတည္တည္ျဖင့္ ထိုင္ေနသည့္ ေ႐ွာင္က်န္႔ေၾကာင့္ ဝမ္မင္ရန္တစ္ေယာက္ ဘာလုပ္လို႔ဘာကိုင္ရမွန္းမသိျဖစ္ေနရသည္။ ေ႐ွ႕တြင္ခ်ေကြၽးထားသည့္ စားေကာင္းေသာက္ဖြယ္မ်ားကိုလည္း လံုးဝလွည့္ပင္မၾကည့္သျဖင့္ ဝမ္ဧကရာဇ္မွာ ထိုကေလးစိတ္ေျပေစရန္ မည္သို႔လုပ္ေပးရမလဲဟုသာေတြးေနမိသည္။
"ခမည္းေတာ္ ဘာေတြအဲဒီေလာက္ေတြးေနရတာလဲ? သားေတာ္ေျပာတာ နားေထာင္ေနရဲ႕လား?"
"ဪ...အင္း ဘာေျပာလိုက္တာလဲ"
"တထန္ကုိအေရးယူမယ့္အေၾကာင္းေျပာေနတာပါ။ စစ္ေရးအရေျဖ႐ွင္းမလား..သံတမန္ေရးအရ အေရးယူမလားဆိုတာ"
"အင္း..ခမည္းေတာ္အေတြးကေတာ့ သူတို႔လုပ္ရပ္က ဝမ္အင္ပါယာ ကိုလာေစာ္ကားတာပဲ။ အဲဒါေၾကာင့္ မွတ္ေလာက္သားေလာက္႐ွိေအာင္ အျပစ္ဒဏ္ႀကီးႀကီးေပးမွျဖစ္မယ္။ အဲဒါမွ တစ္ျခားလက္ေအာက္ခံတိုင္းျပည္ေတြကလည္း ဝမ္အင္ပါယာကိုလာထိရင္ဘာျဖစ္သြားမလဲဆိုတာ သိပီးျဖစ္သြားမွာ"
"ဒီရက္ပိုင္း သားေတာ္စံုစမ္းမႈအရ တထန္ဘက္က သူတို႔ရဲ႕လုပ္ရပ္ေတြကို ဝန္ခံပီးအညံ့ခံခ်င္ဆိုတဲ့ သတင္းကုိၾကားပါတယ္။ ဘယ္ေလာက္ပဲ တထန္က စစ္အင္အားေတာင့္တင္းတယ္ဆိုေပမဲ့ ဝမ္အင္ပါယာကိုေတာ့ မယွဥ္ႏိုင္ဘူးမဟုတ္လား"
"သားေတာ္ေတြးထားတာမ်ား႐ွိလား?"
"အကယ္၍ သူတုိ႔ဘက္က အညံ့ခံလာရင္ေတာ့ စစ္ေရးအရအေရးမယူဘဲ သူတို႔ရဲ႕စစ္အင္အားကို ဖ်က္သိမ္းခိုင္းဖို႔စဥ္းစားထားပါတယ္။ ဒီလိုဆုိရင္ ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ ဝမ္အင္ပါယာလည္း စစ္ျဖစ္စရာမလိုေတာ့လို႔ စစ္ေရးစရိတ္အျပင္ မလိုအပ္ဘဲ ရဲမက္ေတြလည္းအသက္မဆံုး႐ႈံးရေတာ့ဘူးေပါ့။ ေနာက္တစ္ခုက ေျမာက္ပိုင္းမွာ မိုးေခါင္တာ ႏွစ္ႏွစ္ဆက္တိုက္မုိ႔ ေထာက္ပံ့ေပးဖို႔လိုအပ္ပါတယ္။ အကယ္၍မ်ား ဒီလိုအခ်ိန္မွာ စစ္ခင္းလိုက္မယ္ဆိုရင္ ဘဏၰာေရးအၾကပ္အတည္းျဖစ္လာႏိုင္ပါတယ္"
YOU ARE READING
Except You
Fanfictionကျိုးနိုင်ငံမှ လွတ်လွတ်လပ်လပ် ပေါ့ပေါ့ပါးပါး နေတတ်သော ကျိုးနိုင်ငံရဲ့အချစ်တော်လေးဖြစ်တဲ့ အလိုလိုက်ခံမင်းသားလေးကျန့်ကျန့်... အင်အားကြီးမားကာ လက်အောက်ခံနိုင်ငံတစ်ရာကျော်ရှိကာ ရက်စက်ကြမ်းကြုတ်ရာတွင်နာမည်ကျော်သော ဝမ်အင်ပါယာပြည့်ရှင်၏သားဖြစ်သူ အိမ်ရှေ့စံ...