BURÇLAR VE ANNELERİ DİYOR Kİ: AKREP

606 32 7
                                    

"Ya hep ya hiç."

"Ya benimsin ya kara toprağın."

"Demek benimle çıktığını bildiği halde sana sarkıntılık yaptı ha? Hemen şimdi bir kiralık katil tutuyorum."

"Sen benimsin!"

"Bende tehdit yok ama seni öldürürüm."

"Karanlıkta dura dura güneş ışığı görünce vampir gibi tıslamaya başladım artık."

"Bana yapılan her şeyi iki katı olarak geri öderim."

"6 yaşındayken sınıf arkadaşım kokulu silgimi çalmıştı hiç unutmam. Kinliyim hala ona."

"Bana libidon kadar konuş deseler susamam."

"Sen akrep burcusun, aptallık etme!"

"Sadakatsiz insanların hepsini bir meydanda toplayıp ateşe verseler keşke."

"Dikkat et, bakışlarım ısırır."

"İntikamcı değilim, ödeşmeyi seviyorum sadece."

BURÇLARIN ANNELERİNDEN NAMELER:
AKREP'İN ANNESİ

"Arada bir aç şu odanın perdesini de içeri bir hava girsin, bir nefes al!"

"Daha dün altına işiyordun, ne ara büyüdün de milletten intikam alır oldun sen!"

"Sevgiline yapışma bu kadar, biraz düş yakasından da bir nefes alsın çocuk! Böyle yaparsan senden çabuk bıkar!"

"Annem, az otur konuşacaklarım var seninle. Yavrum, güzel kızım, sen şizofren mi oldun söyle bakiim annene?"

"Kafayı yedin şu kıskançlığın yüzünden!"

"Sen sanıyorsun ki herkes senin düşmanın, herkes senin sevgilini elinden almaya çalışıyor, herkes sana bi kumpas kuruyor. Uyan artık kızım uyan, yok öyle bir şey!"

Burçlar Ve Tepkileri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin