Boğa ❤ Koç: Seninle sürekli inatlaşsak da, beni hep sinir etsen de seni seviyorum, istiyorum. Benimle evlenir misin?
Boğa ❤ Boğa: Bazen inatlaşsak da, aynı benim gibisin ve beni o kadar iyi anlıyorsun ki! Bir ömür boyu benim olur musun?
Boğa ❤ İkizler: Bir ömür boyu başımı ağrıtmana razıyım. Benimle evlenir misin?
Boğa ❤ Yengeç: Senin yanında o kadar güvende ve sevgi dolu hissediyorum ki, bu his hiç bitsin istemiyorum. Benimle evlenir misin?
Boğa ❤ Aslan: Kendinden emin duruşun ve güçlü kişiliğini seviyorum. Benimle evlenir misin?
Boğa ❤ Başak: Bana aynı annem gibi özen gösteren tek kişisin. Benimle evlenir misin?
Boğa ❤ Terazi: Seni o kadar çok seviyorum ki, senin için biraz daha sosyal olmaya razıyım. Benimle evlenir misin?
Boğa ❤ Akrep: Sana bir ömür boyu sadık kalacağıma söz veriyorum. Benimle evlenir misin?
Boğa ❤ Yay: Seninleyken hiç yaşlanmam gibi hissediyorum. Benimle evlenir misin?
Boğa ❤ Oğlak: Senin duygularını görebiliyor ve anlayabiliyorum. Benim için çok değerlisin. Benimle evlenir misin?
Boğa ❤ Kova: Tamam, haklısın. Ben hayatımda kimseye haklı demem ama seni o kadar seviyorum ki sana diyorum. Benimle evlenir misin?
Boğa ❤ Balık: Senin yanındayken zamanı unutuyorum. Gerçek olamayacak kadar güzelsin. Benimle evlenir misin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Burçlar Ve Tepkileri
PovídkyHepsinin kendi analizlerim olduğu bir burç kitabı, iyi eğlenceler dostum.