Koç - Ares ♈
Tutku senin göbek adın! Göklerdeki Mars senin gezegenin!
Yunan tanrıları arasında taşkınlıkları ve kavgalarıyla olduğu kadar, aşk tanrıçası Afrodit ile yaşadığı tutkulu ilişkiyle de göze batar. Zeus'un sıkça kavgalarına gönderdiği Ares, güçlü bir savaşçı olmasının yanında oldukça tutkulu bir aşıktır. Afrodit'e sürekli hediyeler gönderir. Lakin sabırsız yapısından dolayı pek çok savaşta yenilir, düşmanı da boldur.
Ares'ten aldığın bu savaşçı ruhunu ve gücünü dikkatli kullanmalısın! Yoksa iyi niyetin ve enerjin başkaları tarafından sömürülebilir!
Boğa - İştar ♉Hayattan keyif almayı en iyi sen biliyorsun. İştar sana tutkusunu ve karizmasını miras bırakmış! Göklerin güzel yıldızı Venüs senin gezegenin!
Babil mitolojisinde aşk tanrıçası İştar, ünlü kahraman Gılgamış'a aşık olur fakat aşkına karşılık bulamaz. Reddedilmenin acısı ile Gılgamış'tan intikam almaya karar veren İştar; Göklerin Boğa'sını, Gılgamış'ı öldürmesi için yeryüzüne salar. Sana tutkusunu ve arzularını veren güzel tanrıça İştar'ın sahip olma hırsı çok yüksektir. Bu tanrıçanın hikayesi senin gibi İştar'ın arzulu torunlarının kulaklarına hırslarını dizginlemeleri yönünde küpe olmalıdır; çünkü güçlü kahraman Gılgamış, Göklerin Boğası'nı öldürür ve bu İştar'ın başına iş açar!
İkizler - Hermes ♊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Burçlar Ve Tepkileri
Short StoryHepsinin kendi analizlerim olduğu bir burç kitabı, iyi eğlenceler dostum.