Koç: Bence sana pilotluk çok yakışır, zoru sever ve cesur bir kişiliksin. Eee pilotluk da cesaret isteyen ve zor bir meslek olduğuna göre, sen kesinlikle pilot olmalısın.
Boğa: Sen kesinlikle gurme olmalısın. Çünkü ağzının tadını çok iyi biliyorsun ve en iyi damak zevkine sahip olan burçsun.
İkizler: Bence harika bir spiker olursun, çünkü kelimelerle aran çok iyi ve konuşmayı da seviyorsun. Ayrıca tam bir iletişim insanısın.
Yengeç: Sen en anne ruhlu burçsun. Senden çok iyi bir aşçı olacağına inanıyorum. İçine sevgini kattığın yemeklerine bence herkes bayılacak.
Aslan: Kız erkek fark etmez, sen iki türlü de manken olmalısın. Çünkü kimse senin kadar fiziğine ve kendine güvenmiyor. Spot ışıkları altında bir yıldız gibi parlayacağından eminim.
Başak: Senden harika bir doktor olur. Çünkü sağlık konusunda çok titiz bir insansın. Detaycı ve dikkatli kişiliğin sayesinde bir hastanın öksürüğünden bile neyi olduğunu anlayabilirsin.
Terazi: Kesinlikle hukuk dalından bir mesleği seçmelisin. Hakim, savcı, avukat fark etmez. Hepsi sana çok yakışır eminim. Adaletine ve merhametine güveniyorum.
Akrep: Sen stalkların efendisisin, karda yürüsen izini belli etmeyecek kadar temkinlisin. Bence sen kesinlikle gizli ajan olmalısın. Cesur ve tedbirli kişiliğin sayesinde harika bir gizli ajan olacağından eminim.
Yay: Sen kesinlikle hostes olmalısın. Gezmeyi, farklı kültürleri ve insanlara yardım etmeyi seven bir kişiliğin var. Hem bedavaya gezer farklı kültürler öğrenmenin tadını çıkarır, hem de insanlara yardım edersin, ne güzel. Bu meslekte çok mutlu olacağından eminim.
Oğlak: Sen burç kuşağının babası ve en olgunusun. İnsanları kontrol etmekte çok iyisin ve lider bir ruha sahipsin. Bence sana ülke yönetmek çok yakışır. Çünkü kimse senin kadar olgun olmadığı için bu kadar büyük bir gücü senden başka kimse iyi yönetemez bence. Kesinlikle bir ülke lideri olmalısın. Parti kur oy verelim.
Kova: Sen insan yaşamına önem veren ve adalet duygusu güçlü bir insansın. Bence senden harika bir polis olur. İnsanların özgürlüğüne karışan ve onlara zarar veren kötü insanları senden daha iyi parmaklıklar ardına koyacak bir burç olamaz.
Balık: Sen burç kuşağının en renkli hayal dünyasına sahip burcusun. Kesinlikle bir senarist olmalısın. O geniş hayal gücün sayesinde yazdığın filmlere bence büyük küçük herkes aşık olacak. Hem de böylece kafanda nasıl filmler döndüğünü de hepimiz görmüş oluruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Burçlar Ve Tepkileri
Short StoryHepsinin kendi analizlerim olduğu bir burç kitabı, iyi eğlenceler dostum.