İkizler ❤ Koç: Hayatımda tanıdığım en manyak insansın! Benimle evlenir misin?
İkizler ❤ Boğa: Sakin sakin tartışabildiğim nadir insanlardansın ve bunu seviyorum. Benimle evlenir misin?
İkizler ❤ İkizler: Leb demeden leblebi demek istediğimi anlıyorsun. Seninle konuşacak konu hiç bitmez. Benimle evlenir misin?
İkizler ❤ Yengeç: Benimle evlenip çocuklarımın anası olur musun?
İkizler ❤ Aslan: Herkesi mutluluğumuzla kıskandırmaya var mısın? Evet doğru anladın, benimle evlenir misin?
İkizler ❤ Başak: Benimle her sabah aynı yatakta uyanmaya ve uyanır uyanmaz tartışmaya var mısın?
İkizler ❤ Terazi: Senden başka kimle bu kadar uyumlu olurum, bilmiyorum. Sanırım kimseyle. Bu yüzden, benimle evlenir misin?
İkizler ❤ Akrep: Benimle evlenir misin? Evet mi? O zaman şöyle buyur, bu bir tasma. Benim için.
İkizler ❤ Yay: Benimle dünyanın en çılgın ikilisi olarak hayatlarımızı birleştirmeye var mısın?
İkizler ❤ Oğlak: Benimle evlenir misin? Evet mi? O zaman şöyle buyur, bu bir kırbaç. Benim için.
İkizler ❤ Kova: Senle ben dışında herkes salak bence. Zeki insan ırkının çoğalmasında katkıda bulunmamız için benimle evlenir misin?
İkizler ❤ Balık: Nasıl bir kafa yaşadığını anlayabilmem için benimle evlenir misin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Burçlar Ve Tepkileri
Short StoryHepsinin kendi analizlerim olduğu bir burç kitabı, iyi eğlenceler dostum.