Burçlar Diğer Burçlara Nasıl Evlenme Teklifi Eder: Koç ♈

355 22 6
                                    

Koç ♈

Koç ❤ Koç: Kenetlenmişsin kalbime! İlmek ilmek, işlenmiş gibisin! Kadınım olup, benimle evlenir misin?!

Koç ❤ Boğa: Seninle her gün inatlaşmaya razıyım! Benimle evlenir misin?!

Koç ❤ İkizler: Sadece ve sadece benim delim ol, birlikte yaşayalım bu hayatı çılgınlar gibi! Benimle evlenir misin?!

Koç ❤ Yengeç: Sana karşı hep daha hassas olacağıma ve kelimeleri özenle seçeceğime söz veriyorum. Sen de ömür boyu benim olmaya söz verip benimle evlenir misin?

Koç ❤ Aslan: HERKES DUYSUN! Sen hayatımda kendimden sonra tanıdığım en harika insansın! Benimle evlenir misin?!

Koç ❤ Başak: Düzenine uymaya çalışacağıma söz veriyorum, sen de benim düzensizliğime uymaya söz verir ve benimle evlenir misin?

Koç ❤ Terazi: Sen hayatımda gördüğüm en güzel, en nazik, en zarif insansın. Beni büyülüyorsun. Benimle evlenir misin?

Koç ❤ Akrep: Artık savaşmayı bırakıp benimle evlenir misin?

Koç ❤ Yay: Benimle bir ömür boyu gezmeye var mısın?

Koç ❤ Oğlak: Seninleyken çok daha güçlü olduğumu fark ettim ve bu bir ömür boyu sürsün istiyorum. Benimle evlenir misin?

Koç ❤ Kova: Hayatımda tanıdığım en orjinal insansın. Seninle hiç sıkılmam gibi hissediyorum. Benimle evlenir misin?

Koç ❤ Balık: Hayallerinin erkeği olmak istiyorum. Benimle evlenir misin?

Burçlar Ve Tepkileri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin