Koç: Göbek adı cesaret olan Koç burçları bol maceralı ve bol aksiyonlu bir kitap yazar, okuyucularına yazdığı maceraları resmen yaşattırır.
Boğa: Romantizm seven Boğa burçları herkesi özendirecek tutkulu ve romantik bir aşk kitabı yazar.
İkizler: İçi de dışı da bilgi dolu olan İkizler burçları daha önce hiç duymadığınız ilginç bilgiler içeren bir kitap yazıp okuyucularını düşündürür ve şaşırtır.
Yengeç: Anaç ve şefkatli Yengeç burçları sonu evli mutlu çocuklu biten bir romantizm kitabı yazarak okuyucularına bir aile ortamının ne kadar sıcak ve güzel olduğunu hissettirir.
Aslan: Eğlenmeyi herkesten daha iyi bilen Aslan burçları hayatın tadını nasıl daha iyi çıkaracağımıza yönelik tavsiyeler veren bir eğlence kitabı yazar ve sıkıntıdan patlayan okuyucularına bu ilaç gibi gelir.
Başak: Pratik, zeki ve becerikli Başak burçları günlük hayatta işinize yarayacak bilgiler verdiği bir kitap yazarak çoğu okuyucusunun hayatını kurtarır.
Terazi: İçi de dışı da birbirinden güzel olan Terazi burçları güzellik sırları üzerine bir kitap yazarak okuyucularının da en az kendisi kadar güzelleşmesinde yardımcı olur.
Akrep: İçlerinde her zaman karanlık bir taraf bulunan Akrep burçları tabiki de korku kitabı yazar ve okuyucularının tuvalete yalnız başına gidememesine sebep olur.
Yay: Sarkastik ve alaycı Yay burçları kendisine klişe gelen kitapları alıntılayıp onlarla dalga geçtiği bir kitap yazarak okuyucularını güldürür.
Oğlak: Hırslı ve başarılı Oğlak burçları kafasına koyduğu hedefleri gerçekleştirmeye yönelik bir kitap yazar ve kendisiyle aynı hedeflere sahip olan okuyucularına ilham kaynağı olur.
Kova: Klişeyi sevmeyen marjinal Kova burçları daha önce hiçbir yerde benzerine karşılaşmayacağınız kadar sıradışı bir kitap yazarak sizi kitabına adeta mıknatıs gibi çeker.
Balık: Hayalperest ve romantik Balık burçları, hayal dünyasından getirdiği gerçek hayatta asla bulamayacağınız güzellikte bir kitap yazarak okuyucularını hayal dünyasında misafir ettiği bir kitap yazar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Burçlar Ve Tepkileri
Historia CortaHepsinin kendi analizlerim olduğu bir burç kitabı, iyi eğlenceler dostum.