🜁🌬Hava Grubu Burçları🌬🜁

909 35 48
                                    

İkizler: koşun lan bizden bahsediyorlar!!

Kova: hava grubu burçları mı, aaa cidden yalan söylemiyor!

Terazi: aaa öyle mi?! Merhaba, ben Terazi. Neredeyse herkesle anlaşabilme gibi güzel bir süper gücüm var! Bunun nedeni tabi ki de uyumluluğum, nazikliğim, tatlı dilim ve elbette her Terazi burcunda olduğu gibi doğuştan gelen çekiciliğim. Benim 3 parolam var, onlar da sevgi, uyum ve nezaket. Ha bu arada, çok tatlısın biliyor muydun? ❤🐻

Kova: Sağol Terazi. Merhaba arkadaşım, ben de Kova. Ben gezegen kardeşim Oğlak'ın aksine sürekli yenilik, inadına yenilik diyorum. Benim parolam yeniliktir. Geleneksellikten hoşlanmam. Ayrıca teknolojik aletlere karşı büyük bir tutkum vardır. En iyi hackerlar bizden çıkar. Sakın internette özel bilgilerini paylaşma, yoksa kötü niyetli Kova'lar seni hackleyebilir.

İkizler: ne anlatıyor bu? Neyse sıra bende. Ben İkizler. Aslında bir ikizim yok. Ama bir bedende birbirinden zıt iki tane ruh taşıyan bir deliyim. Çoğu kişi beni görünce kaçar. Haksız da sayılmazlar. Herkesi ayak üstü kandırabilecek kadar kurnazım, kararsızlığım herkesi yorar ve evet, biraz fazla konuşurum. Konuşmayı seviyorum, napayım. Ama onun dışında benden zekisi, araştırmacısı, mükemmel bir konuşmacısı ve eğlencelisi yoktur. Benim parolam da iletişimdir. İnsanlar konuşarak, hayvanlar koklaşarak anlaşırlar sonuçta. Beni sevmeyenler de birer hayvan o yüzden hehe.

🜁 🜁 🜁 🜁 🜁 🜁 🜁 🜁 🜁 🜁 🜁 🜁 🜁 🜁 🜁 🜁

-Terazi Burcu Hakkında-

Sloganı: Biz

"11 kişiyi öldürdükten sonra sıra kendisine geldiği zaman psikopat bir katili bile etkisi altına alabilecek kadar büyülüydü, ya melekti ya da şeytan bilinmez ama ondaki büyü kimsede yoktu."

Doğum Günü: 23 Eylül - 22 Ekim

Niteliği: Lider

Gezegeni: Venüs

Cinsiyeti: Erkek

Elementi: Hava, pozitif

İyi Özellikleri: Nazik, romantik, duygusal, sosyal, anlayışlı, adaletli, uyumlu, çekici, büyüleyici, zevkli, merhametli.

Kötü Özellikleri: Manipülatif, sadakatsiz, çapkın, sinsi, fırsatçı.

Çok kötü anlaşır: Oğlak

Kötü anlaşır: Yengeç, Boğa, Akrep

%50 iyi %50 kötü: Koç, Başak, Balık

Çok iyi anlaşır: İkizler, Kova, Terazi

İyi anlaşır: Aslan, Yay

🜁 🜁 🜁 🜁 🜁 🜁 🜁 🜁 🜁 🜁 🜁 🜁 🜁 🜁 🜁 🜁

-Kova Burcu Hakkında-

Sloganı: Seviyoruz

"Satürn'e ne kadar karşı gelse de Satürn ona olan sevgisinden asla vazgeçmedi. O ne kadar Uranüslü olduğunu iddia etse de her zaman Satürn'ün biricik asi oğlu olarak kalmaya devam edecekti."

Doğum Günü: 19 Şubat - 22 Ocak

Niteliği: Sabit

Gezegeni: Uranüs-Satürn

Cinsiyeti: Erkek

Elementi: Hava, pozitif

İyi Özellikleri: Arkadaş canlısı, özgürlükçü, sosyal, yenilikçi, dahi, yaratıcı, neşeli, sıradışı, komik, mantıklı, duyarlı.

Kötü Özellikleri: Sabit fikirli, asi, isyankar, başkaldıran, sinirli, duygusuz.

Çok kötü anlaşır: Boğa

Kötü anlaşır: Akrep, Oğlak, Balık

%50 iyi %50 kötü: Aslan, Başak, Yengeç

Çok iyi anlaşır: İkizler, Terazi, Kova

İyi anlaşır: Yay, Koç

🜁 🜁 🜁 🜁 🜁 🜁 🜁 🜁 🜁 🜁 🜁 🜁 🜁 🜁 🜁 🜁

-İkizler Burcu Hakkında-

Sloganı: Düşünüyorum

"Bir çift İkizler, biri şeytan biri melek. Şeytani olanı insanları öyle bir korkuttu ki, melek olanı herkes görmezden geldi."

Doğum Günü: 22 Mayıs - 22 Haziran

Niteliği: Değişken

Gezegeni: Merkür

Cinsiyeti: Erkek

Elementi: Hava, pozitif

İyi Özellikleri: İletişim becerisi kuvvetli, zeki, araştırmacı, neşeli, komik, çekici, sosyal, enerjik, mantıklı, duygusal.

Kötü Özellikleri: Kurnaz, tutarsız, değişken ruh hali, çapkın, panik, dikkatsiz, sinirleri hassas, gürültücü.

Çok kötü anlaşır: Başak

Kötü anlaşır: Oğlak, Yengeç, Balık, Boğa

%50 iyi %50 kötü: Yay, Akrep

Çok iyi anlaşır: Terazi, Kova, İkizler

İyi anlaşır: Koç, Aslan

Burçlar Ve Tepkileri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin