Burçlar Diğer Burçlara Nasıl Evlenme Teklifi Eder: Başak ♍

269 15 4
                                    

Başak ❤ Koç: Benimle evlenip hayatımı mahvetmeye var mısın?

Başak ❤ Boğa: Çok iyi birisin, güvenilir ve sadıksın. Sana fazlasıyla değer veriyor ve benimle evlenmeni istiyorum. Ne dersin?

Başak ❤ İkizler: Zekana ve hazırcevap oluşuna hayranım ve seninle sonsuza kadar çene çalmaya razıyım. Benimle evlenir misin?

Başak ❤ Yengeç: Bana her zaman mantığımı değil de hislerimi de dinlemem gerektiğini öğrettin. Benim gibi merhametli ve beceriklisin, evlenelim mi?

Başak ❤ Aslan: Biliyorum sana göre fazla sadeyim. Yan yana tuhaf duruyoruz ama bir o kadar da güzel bence. Benimle evlenir ve sade hayatımı renklendirir misin?

Başak ❤ Başak: Çok ukalasın falan ama tam bensin he. Benimle evlenip birlikte minik zeka küpleri yapmak ister misin?

Başak ❤ Terazi: Hayatımda benden sonra tanıdığım en bakımlı ve nazik insansın ve bu çok hoşuma gidiyor. Ne dersin, evlenelim mi?

Başak ❤ Akrep: Kötü günlerimde hep yanımda oldun. İyi günde ve kötü günde, yani bir ömür boyu yanımda olmak ister misin? Benimle evlenir misin?

Başak ❤ Yay: Sen bu çocuk aklınla fazla yaşamazsın. İyisi mi evlenelim de sana bir anne/baba olup sahip çıkar sevaba girerim.

Başak ❤ Oğlak: Duygusuz gibi davransan da bir bebek kadar duygusalsın, bunu görebiliyorum ve seni çok iyi anlıyorum. Hem duygusal hem mantıklı oluşun beni çok etkiliyor. Benimle evlenir misin?

Başak ❤ Kova: En az benim kadar zekisin. Bence evlenmeli ve zeki insan ırkının artışı için katkıda bulunmalıyız.

Başak ❤ Balık: Sen bana kalp ol, ben de sana akıl olayım, geçinip gidelim. Benimle evlenir misin?

Burçlar Ve Tepkileri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin