Burçlar Hakkında Tuhaf Bilgiler

1.3K 49 61
                                    

Hazır olun çünkü cidden daha önce hiçbir yerde duyamayacak kadar sıra dışı bilgiler elde ettim!

♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧

♧En fazla intihar eden insanların burçları, Boğa ve Aslandır. Arkasından da Kova ve Akrep gelir. Kısacası sabit burçlar intihara en meyilli burçlardır. En az intihar eden burç ise Başak'tır. (İntihar eden 567 kişinin doğum haritası incelenerek bu sonuçlara ulaşılmıştır.)

♧En fazla eşlerini öldüren burçlar Boğa, Aslan, Koç ve Kova'dır. (Ben burda Başak ve Akreplerin çok olacağını sanarken onlar en azlarda çıktı çok şaşırdım.)

♧En çok insan öldüren kişiler Boğa burcundandır. (Çünkü en acımasız diktatörler ve seri katiller Boğa burcu ağırlıklıdır.)

♧En zengin insanlar Başak ve Akrep burçlarından çıkarken en fakir insanlar ise Yay ve Yengeç burcundan çıkar. (Akrep ve Başak ikisi de çok açıkgözlü burçlar hiç şaşırmadım. Yay'ın da para biriktirme huyu olmadığı için çok har vurup harman savurduğundan en sondadır, buna da şaşırmadım.)

♧En çok yazar Koçlardan çıkıyor. (Şaşırdım. İkizler ya da Kova beklerdim burda.)

♧Atatürk sanılanın aksine Boğa değil Oğlak burcudur. Gerçek doğum günü 4 Ocak 1881'dir. Ama 19 Mayıs'a "bugün benim doğum günümdür" dediği için 19 Mayıs olarak bilinir ve kutlanır. (Kalbimdesin Ata'm ❤)

♧Erkeklerde sevgililerini en fazla aldatan burçlar Koç ve Kova'dır. Kadınlarda ise Aslan ve Balık en fazladır. (OH BE BURDA YAY YOK, YAY BURÇLARI ÇAPKIN DİYEN ASTROLOGLAR UTANIRLAR MI, SANMAM!)

♧Astrologların bir rivayetine göre haritasında Akrep ve Oğlak burcuyla Plüton/Satürn baskın olan insanların şanssız, sevdiklerini erken kaybedeceği, travmatik, zorlu ve dram dolu bir hayat süreceğine inanılır. Çünkü Akrep Plüton, Oğlak da Satürn etkisinde bir burçtur. Plüton ve Satürn de insanları hayatta en fazla zorlayan gezegenlerdir. (Şaşırmadım. Çünkü dünyada yaşanan tüm felaketler Plüton ve Satürn kavuşumu yaşandığı zamanlarda yaşanmıştır. Dünya savaşları, krizler, salgın hastalıklar, cinayetler vb. Günümüzdeki en belirgin örneği ise korona virüsle beraber çoğu ülkeyi de etkisi altına almış ekonomik krizlerdir. Tüm bunlar Satürn ve Plüton kavuşumu yaşandığında ortaya çıkmıştır. Ve etkileri de yıllarca sürecektir. Çünkü Satürn ile Plüton felaketlere sebep olurken üstüne üstlük Satürn bu felaketlerin etkilerinin yıllarca sürmesine sebep olur. Yani geçmiş olsun çünkü bu virüs ve krizler herkesi daha çooook zorlayacak.)

♧İnsanlar en fazla haritalarında Terazi, Aslan, Kova Boğa ve Oğlak burcu baskın olan insanlardan etkilenirler. (Haritamda Kova ve Oğlak baskın, çabuk etkilenin benden falan jdjsjsjd tm sustum.)

♧Oğlak ve Akrep %100 kendi elementleri değillerdir. İkisi %50 su ve %50 toprak elementidir. (Oğlak burcunun orjinal simgesi balık kuyruklu bir keçidir. Bu onun toprak kadar suya da bağlı olduğunu gösterir. Akrep ise toprak canlısıdır. Bu da onun su kadar toprağa da bağlı olduğunu gösterir.)

♧İnsanlar İkizler burcunu sevmediklerini söyleseler de en sevilen oyuncular ve şarkıcılar İkizler burcundan çıkar.

♧Ateş ve Hava burcunun Toprak ve Su grubuyla neden uyumsuz olduğunun kanıtı: Su ateşi söndürür veya ateş suyu buharlaştırır. Toprak ateşi söndürür veya ateş toprağı yakarak kül eder. Fakat ateş, havasız asla yanmaz ve yanarken de havaya zarar vermez. Toprak, su olmadan asla yeşermez. Su, toprak olmadan yerinde sabit duramaz, kısaca şu an su diye bir şey olmazdı. Toprak ve Suyun, Ateş ile de Havanın kardeş olduğunun kanıtı.

Burçlar Ve Tepkileri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin