Burçlar Diğer Burçlara Nasıl Evlenme Teklifi Eder: Terazi ♎

255 16 2
                                    

Terazi ❤ Koç: Maço insanları sevmem ama neden bilmiyorum, sana acayip çekiliyorum. Evlenelim mi?

Terazi ❤ Boğa: Biz iki keyifçi ne güzel yaşayıp gideriz şu hayatı var ya. Bence evlenmeliyiz.

Terazi ❤ İkizler: Senin yanında asla sıkılmıyorum ben ya. Benimle evlenir misin?

Terazi ❤ Yengeç: Sonsuza kadar en güvenli noktam olur musun? Evlen benimle!

Terazi ❤ Aslan: Benimle evlenirsen eğer, bu ışıltılı hayatı sen seçmiş olursun bebeğim.

Terazi ❤ Başak: Sen benim şimdiye kadarki en mükemmel akıl hocamsın. Lütfen evlen benimle, hayatımda sana ihtiyacım var.

Terazi ❤ Terazi: Benimle evlenir misin? Ama ikimiz de para harcamaya bayılıyoruz ya, inşallah evlenirken evsiz kalmayız. 

Terazi ❤ Akrep: Sen tutkulu, bense romantik. Yan yana durunca herkes bize imrenerek bakıyor. Bu sonsuza kadar sürsün istersen, benimle evlenir misin?

Terazi ❤ Yay: Benimle sonsuza kadar fıldır fıldır gezmeye var mısın? Varsan eğer, benimle evlenir misin?

Terazi ❤ Oğlak: Romantik olmamana saygı duyuyorum, hatta senin her şeyine saygı duyuyorum! Çünkü sana deliler gibi aşığım. Benimle evlenir misin?

Terazi ❤ Kova: Benim gibi insancıl, sosyal ve adaletlisin. Bazen o kadar sosyal olmasan da, içine kapansan da sana çok değer veriyorum. Benimle evlenir misin?

Terazi ❤ Balık: Evlen benimle! Rüya gibi bir düğünümüz ve sonsuza kadar süren, nefes kesici bir aşk romanı gibi de bir evliliğimiz olsun. Ve bu asla bitmesin!

Burçlar Ve Tepkileri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin