Burçlar Diğer Burçlara Nasıl Evlenme Teklifi Eder: Balık ♓

246 11 2
                                    

Balık ❤ Koç: Sinirlenince çok tatlı oluyorsun. Seni her halinle sevmeye hazırım. Benimle evlenir misin?

Balık ❤ Boğa: Yanında istediğim kadar rahat olabiliyorum ve bunu çok seviyorum. Benimle evlenir misin?

Balık ❤ İkizler: Anlattığın şeylerin %90'ını anlamasam bile seni çok seviyorum. Benimle evlenir misin?

Balık ❤ Yengeç: Çok tatlı bir ailemiz olacak gibi hissediyorum. Birbirimizi çok iyi tamamlıyoruz ve duygularımızı çok iyi anlıyoruz. Benimle evlenir misin?

Balık ❤ Aslan: Kendini benden daha çok sevmeni bile seviyorum. Benimle evlenir misin?

Balık ❤ Başak: Sen bana gerekince mantık ol, ben de sana gerekince duygu olayım. Tamamlayalım birbirimizi. Evlen benimle!

Balık ❤ Terazi: Nezaketin ve tatlı dilin beni büyülüyor. Sen sonsuza kadar benim ihtiyacım olan bir ruhsun. Benimle evlenir misin?

Balık ❤ Akrep: Sana aradığın güven duygusunu ve romantizmi vermeye her zaman hazırım. Benimle evlenir misin?

Balık ❤ Yay: Bitmek bilmeyen enerjine ayak uydurmaya çalışacağım. Benimle evlenir misin?

Balık ❤ Oğlak: O kadar güçlü ve sağlamsın ki, beni her zaman her yönünle etkiledin. Benimle evlenir misin?

Balık ❤ Kova: Sana evlenme teklifi etsem kabul etmeyeceğini biliyorum, çünkü kalbin yok!

Balık ❤ Balık: Benimle sonsuza kadar birlikte hayal kurar mısın?

Burçlar Ve Tepkileri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin