Yengeç: Ayy canım elementim! Koşun kızlar, bizden bahsediyorlar!
Akrep: 🧐
Akrep: Merhaba!
Balık: Merhaba, ben de tam da hayal dünyama gitmiştim. Ama madem beni bu kadar tanımak istedin, seve seve sana kendimi tanıtırım! Hayal dünyam kaçmıyor ya.
Balık: Ben Balık. Çoğu kişinin benim hakkımda bildiği tek şey duygusallığım. Tamam o da var, ama sadece ağlamaktan ibaret değilim ya canım! Hayal kurmayı, uykuyu, sanatı, romantizmi ve sinemayı severim. Hislerim kuvvetlidir. Umarım bir gün birlikte hayal kuracağım, birlikte uyuyacağım, birlikte sinemaya gideceğim bir sevgilim olur. Belki birlikte resimler çizer, ikimizin adına bir resim sergisi bile açardık. Ah, daldım gene hayallere. Sevgili istiyorum çünkü aşka ihtiyacım var. Benim parolam, aşk, hayaller ve rüyalardır. Tipik bir Neptün kızıyım anlayacağınız!
Yengeç: Ben de Yengeç. Tıpkı Balık gibi çoğu kişi beni de sadece duygusal ve alıngan sanır. Evet doğru, ama bunlardan daha da fazlasına sahibim! Evimde vakit geçirmeyi severim, çünkü evim, benim en güvenli yerim! Güvende hissetmeyi seviyorum. Sevdiklerime son derece bağlıyımdır. Onlardan darbe almak beni çok ama çok üzer. Onların başına bir şey gelmesi de benim en büyük korkum. Anaç bir yapım var. Bu yüzden arkadaşlarıma ve sevgilime bazen onların anneleriymiş gibi davranabilirim. Romantizmi severim, sezgilerim kuvvetlidir, biraz boğazıma düşkünümdür, yemek yemesini de yapmasını da severim. Ve bu arada, bir iki günlük aşkları sevmem. Sonu evli, mutlu, çocuklu bitmeyecekse lütfen beni oyalamayınız, iyi günler.
Akrep: Ben de Akrep. Çoğu kişi benim adımı duyunca korkar. Haklılar da, korkun benden. Sevdiklerimi elimden almaya çalışırsanız, KORKUN BENDEN. Sevdiklerimin kılına zarar verirseniz, KORKUN BENDEN. Arkamdan iş çevirirseniz, KORKUN BENDEN. Bana ihanet ederseniz, KORKUN BENDEN! Bu hayatta edineceğiniz en kötü düşman ben olurum, bundan şüpheniz olmasın. O yüzden bence benimle iyi geçinmeye bakın. Sevdiklerime karşı krem şantili çilek gibiyken düşmanlarımın korkulu rüyasıyım. Onun dışında kıskancımdır, sahipleniciyimdir, tutkuluyumdur, gerçekten seviyor ve seviliyorsam sadakatin kitabını yazarım. Beni bitirdin sandığın anda küllerimden doğar dağ gibi dikilirim karşında, şaşırır kalırsın. Kısaca su grubunun çıtasını yükselten üyeyim ben. Ben de olmasam garibanlar sahipsiz kalacak, ezilecek hep.
Balık: seni seviyorum akrepcikkk
Akrep: ben de seni seviyorum canım
Yengeç: ya beni balık, beni sevmiyor musun yoksa :'(
Balık: seni de seviyorum yengeççikkk ❤
🜄🜄🜄🜄🜄🜄🜄🜄🜄🜄🜄🜄🜄🜄🜄🜄🜄🜄🜄🜄
-Yengeç Burcu Hakkında-
Sloganı: Hissediyorum
"Gecenin bir vakti bir kız gölün kenarında oturuyorken, yaşlı gözleriyle Ay'a doğru baktı. Ay, kıza o anda aşık oldu ve onu Ay Perisi ilan etti."
Doğum Günü: 23 Haziran - 22 Temmuz
Niteliği: Lider
Gezegeni: Ay
Cinsiyeti: Kadın
Elementi: Su, negatif
İyi Özellikleri: merhametli, duygusal, anaç, sadık, sıcakkanlı, hayalperest, romantik, güvenilir, empatik, düşünceli.
Kötü Özellikleri: depresif, karamsar, alıngan, utangaç, kıskanç, çabuk bağlanır, güvensiz, endişeli.
Çok kötü anlaşır: Koç
Kötü anlaşır: Yay, Aslan, İkizler
%50 iyi %50 kötü: Oğlak, Terazi, Kova
Çok iyi anlaşır: Yengeç, Balık, Boğa
İyi anlaşır: Akrep, Başak
🜄🜄🜄🜄🜄🜄🜄🜄🜄🜄🜄🜄🜄🜄🜄🜄🜄🜄🜄🜄
-Akrep Burcu Hakkında-
Sloganı: Sahibiz
"Akrep küçük bir hayvan olmasına rağmen zehriyle öldürebilir, Plüton da küçük bir gezegen olmasına rağmen etkileriyle yakıp yıkabilir. İkisi de küçük, ama ikisi de güçlü. Plüton gezegenlikten çıkarıldığı zaman bir daha asla güneşin etrafında tam tur dönmedi, tıpkı asla arkasına bakmayan biricik kızı Akrep gibi."
Doğum Günü: 23 Ekim - 21 Kasım
Niteliği: Sabit
Gezegeni: Plüton - Mars
Cinsiyeti: Kadın
Elementi: Su, negatif
İyi Özellikleri: güçlü, küllerinden doğmayı bilen, tutkulu, sadık, çekici, kararlı, çalışkan, hem duygusal hem mantıklı, sırdaş.
Kötü Özellikleri: kıskanç, hırslı, sinirli, acımasız, sinsi, karamsar, cimri, egoist, açgözlü.
Çok kötü anlaşır: Aslan
Kötü anlaşır: Koç, Kova, Yay, Akrep
%50 iyi %50 kötü: Boğa, İkizler, Terazi
Çok iyi anlaşır: Balık, Yengeç
İyi anlaşır: Oğlak, Başak
🜄🜄🜄🜄🜄🜄🜄🜄🜄🜄🜄🜄🜄🜄🜄🜄🜄🜄🜄🜄
-Balık Burcu Hakkında-
Sloganı: Hizmet ederiz
"Kimse onun kadar büyüleyici bir dünyaya sahip olmadığı için, sıradan insanlar onun deli olduğunu düşündü."
Doğum Günü: 20 Şubat - 20 Mart
Niteliği: Değişken
Gezegeni: Neptün - Jüpiter
Cinsiyeti: Kadın
Elementi: Su, negatif
İyi Özellikleri: merhametli, sezgileri kuvvetli, büyüleyici, hayalperest, yaratıcı, romantik, iyi niyetli, sevgi dolu.
Kötü Özellikleri: üşengeç, kolay pes eder, kolay bağımlı olur, iletişimde güçsüz, utangaç, hassas, tembel, manipülatif.
Çok kötü anlaşır: Yay
Kötü Anlaşır: Koç, Aslan, İkizler
%50 iyi %50 kötü: Başak, Terazi, Kova
Çok iyi anlaşır: Balık, Akrep, Yengeç
İyi anlaşır: Oğlak, Boğa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Burçlar Ve Tepkileri
Short StoryHepsinin kendi analizlerim olduğu bir burç kitabı, iyi eğlenceler dostum.