Koç: Sevgisini çok şiddetli belli eder, sana sarılırken boğulma, öperken de yanağını ya da dudağını koparma riski çok yüksektir.
Boğa: Romantik ve sadıktır. Sana kendini her zaman değerli hissettirir. Seninle şarkılar dinler, ikinizin de sevdiği yemeği yapar ve senin resmini çizer.
İkizler: Sürekli seninle konuşmak ister, tek bir cümlesiyle seni kahkahaya boğmasını da bilir, pamuk gibi yumuşatmasını da.
Yengeç: İçine kapalı, romantik ve sadıktır. Seninle en çok evde vakit geçirmeyi sever. Dış dünyayı umursamadan evde birlikte yemek yapar, filmler izler ve uyursunuz.
Aslan: Tüm gözler her zaman üzerinizde olur. Asla eğlencesiz bir gün geçirmezsiniz. Diğer insanlara senden bahsederken daima seni göklere çıkartarak anlatır.
Başak: Asla özel günleri unutmaz. Seninle ilgili birçok şeyi haberin varken ya da olmadan not alıyor olabilir. Fazla göz önünde olmayan, masum ve mütevazi bir ilişkiniz olur.
Terazi: Sana asla hayır diyemez ve sevgisini çok fazla belli eder. Sana karşı her zaman naziktir. Ayaklarını yerden kesecek kadar romantiktir ve seni mutlu etmek için sürekli bir şeyler yapar.
Akrep: Seni çok sever ve kıskanır, ama bir o kadar da zor güvenir. Eğer tamamen güvenirse sana kimsenin bilmediği sırlarından ve düşüncelerinden bahseder.
Yay: Seni asla evde oturtmaz, sürekli gezersiniz. Üzgün ve kötümser olmana hiçbir zaman izin vermez. İyimser ve romantiktir. Sana kendini her zaman mutlu ve özgür hissettirir.
Oğlak: İçine kapalıdır ama sana karşı çok şeffaftır. Kimseye ayıramadığı o kıymetli zamanını yalnızca sana ayırır. Birlikte kitaplar okursunuz, sana şiirler yazar. İlişkiniz ciddileştiyse seninle evlenmeyi düşünebilir.
Kova: Hem sevgilin hem arkadaşın olur. Birlikte çok gülersiniz ve sürekli kimsenin anlayamayacağı tuhaf sohbetler edersiniz. Sana istediğin her konuda yardımcı ve destekçi olur. Birlikte dünyayı keşfedersiniz.
Balık: Romantik ve hayalperest bir erkek arkadaş olur. Sana hep hayallerinden bahseder. Şair ruhludur, sana aşk şiirleri yazar. Hislerine çok önem verir. Sarılmayı ve romantik konuşmaları sever.
7-9-2-5-11-12-3-10-1-4-6-8
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Burçlar Ve Tepkileri
Short StoryHepsinin kendi analizlerim olduğu bir burç kitabı, iyi eğlenceler dostum.