Aynı elementten olan burçlar, birbirleriyle çok uyumlu romantik ilişki içinde olabildikleri kadar birbirleriyle çok iyi arkadaşlar da olabilirler. Ama her şey gibi bunun da karanlık bir tarafı var tabiki. 3 kişilik arkadaş gruplarını herkes bilir. Hep bir kişi dışlanır. Dışlanmasa bile dışlandığını hissedebilir. Bu bölümde de, aynı elementten olan 3 burcun arkadaşlığını ve diğer dışlanan burcun dışlanma sebebini anlatacağım.
Dipnot: Bahsettiğim burçlardan biri olup kimseyi dışlamıyor veya dışlanmıyor olabilirsiniz. Sadece burçlara karşı yaptığım ufak bir karanlık bakış açısı olacak bu bölüm.
-Ateş Grubu Arkadaşlığı-
Koç, Aslan, Yay
Arkadaşlar: Aslan ve Yay
Dışlanan: KoçBu arkadaş grubunda bana dışlanan Koç olur gibi geldi. Bunun nedeni de Aslan ve Koç'un yapıları gereği birlikte dahil olduğu arkadaş gruplarında sürekli bir liderlik savaşı verecek olması. Koç ve Aslan hemen hemen her şeyde öncü olmak isterler. Aslan, Koç burcuna göre daha az öfkeyle hareket eder, Koç burcuna göre daha az katıdır, eğlenmeye daha düşkün ve insanlara kendini sevdirmeyi çok önemser. Yani Aslan burcu, Yay burcuna kendini sevdirmek için Koç burcundan daha fazla çaba gösterecektir. Koç bu konularda umursamazdır. Bu yüzden Aslan, Yay burcunun daha fazla sempatisini kazanır. Aslan burcunun yönetiminde olan Yay da, Aslan arkadaşının etkisiyle Koç burcu arkadaşlarını zamanla dışlamaya başlar.
-Toprak Grubu Arkadaşlığı-
Boğa, Başak, Oğlak
Arkadaşlar: Başak ve Oğlak
Dışlanan: BoğaBu arkadaş grubunda lider, insanları kontrol etme ustası olan Oğlak olacaktır buna hiç şüphe yok. Bu yüzden kendisine özellik olarak çok benzeyen Başak burcunu da kontrol altına alması pek uzun sürmeyecektir. Oğlak ve Başak, Boğa burcuna göre çok daha planlı bir yaşam tarzını benimsemeye müsait yapıdadırlar. Boğalar hayatı daha keyfi yaşarlar. Canları isterse her şeyi erteleyebilirler. Boğa'nın bu yönleri Oğlak ve Başak burcuna güvenilmez ve çocuksu gelir. İkisi de fazlasıyla inatçı olan Boğa ve Oğlaklar zaman zaman birbirleriyle inatlaşabilir ve birbirlerini kıskanabilirler. Genellikle utangaç ve çekingen olan Başaklar aslında pek dışlayıcı değillerdir. Ama Oğlakların duygusuz, acımasız ve hırslı yapısı Başak burçlarını etkiler ve onları güçlü bulurlar. Oğlak burcunun etkisi altında olan Başak burcu da zamanla Oğlak arkadaşının etkisiyle Boğa'yı dışlamaya başlar. Ancak Başak burçları oldukça mantıklı kişilerdir ve eğer Oğlak arkadaşının kendisini kontrol ettiğinin farkına varırsa Oğlak burcuyla da arkadaşlığını bitirebilir.
-Hava Grubu Arkadaşlığı-
İkizler, Terazi, Kova
Arkadaşlar: İkizler ve Terazi
Dışlanan: KovaBu üçlünün arkadaşlığı, dışarıdan bakan herkesin imrendiği cıvıl cıvıl, eğlenceli, hayatı ciddiye almayan ve havalı bir arkadaş grubu gibi görünebilir. Ama her şey dışarıdan göründüğü kadar güzel olmayabilir. Hava elementmerinin başlarda gayet sorunsuz bir arkadaşlıkları olur. Ama Kovalar, İkizler ve Terazi'nin aksine bazen kabuğuna çekilmek ve yalnız kalmak isteyebilirler. Ayrıca Kova burçları fazla uyum insanı değillerdir. Daha çok kafalarına göre takılmayı severler. Kovaların bu karakteri de uyumlu ve sosyal Terazi burcuna ters gelir. Ve Terazi, zamanla Kova burcu arkadaşından soğuyabilir. Bu iki burç arasında tartışmalar yaşanabilir ve birbirlerine zamanla gıcık kapmaya başlayabilirler. Bu da Terazileri, İkizler burcunu manipüle etmeye iter ve zamanla Kova burcu arkadaşlarını dışlamaya başlarlar. Aslında İkizler kolay kolay manipüle olmayacak bir burçtur. Fakat kafa yapısı olarak Terazi burcuna daha çok benzediği için o da büyük ihtimalle Terazi arkadaşıyla aynı fikirde olacak ve maalesef o da Kova arkadaşını dışlamaya başlayacaktır.
-Su Grubu Arkadaşlığı-
Yengeç, Akrep, Balık
Arkadaşlar: Akrep ve Balık
Dışlanan: YengeçBaşlarda birbirlerine duygusal anlamda çok destekçi ve değer veren bir üçlü arkadaş grubu olurlar. Ama zamanla Akrep burcunun kıskançlıkları ve kuruntuları gün yüzüne çıkmaya başlayacaktır. Eğer Balık ve Yengeç burcu arkadaşları ondan habersiz görüşür veya konuşursa Akrep kıskançlık krizlerine girebilir. Bu yüzden Akrep, dışlananın kendisi olmaması için bir şeyler yapmak zorunda gibi hissedecektir. Yengeç, Balık burcuna göre kontrol edilmesi daha zor bir karakteri olduğu için Akrep onu dışlamayı seçer. Balık burcunu manipüle ederek kendini onun için daha değerli bir konuma koyacaktır ve zamanla ikisi de Yengeç arkadaşlarını dışlamaya başlayacaktır. Dışlandığını hisseden Yengeç burcu da Balık burcunu duygusal yönden manipüle etmeye çalışacaktır ama Akrep manipüle etme konusunda Yengeç burcundan biraz daha iyi olduğu için Yengeç başarılı olamayabilir. Fakat Balık burcu manipüle edildiğinin farkına varırsa aptal yerine konulduğunu hissedecek ve iki burçla da iletişimini kesecektir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Burçlar Ve Tepkileri
Historia CortaHepsinin kendi analizlerim olduğu bir burç kitabı, iyi eğlenceler dostum.