🜃🌱Toprak Grubu Burçları🌱🜃

786 32 30
                                    

Boğa: toprak grubu toplanın, burada bir şey var!

Başak: bizden mi bahsediyor o? 🧐

Boğa: galiba öyle!

Oğlak: öyle mi? O zaman merhaba! Ben Oğlak. İzin ver de sana kendimden bahsedeyim. Çünkü bazı insanların beni sadece "buz prens" olarak tanımalarından sıkıldım. Evet doğru, çoğu insana karşı sıcak davranmam. Bunun iki nedeni var; birincisi, sevdiğim insana karşı soğuk davranıyorsam ona kırılmışım demektir ve bunu soğukluğumdan anlamasını beklerim. İkincisi gayet basit. Soğuk davranıyorsam, seni sevmiyorum demektir. Sevmediğim insanlara sıcak davranamam. Çünkü bazıları gibi iki yüzlü değilim, ne yapalım benim de yapım böyle. Onun dışında en çalışkan, en hırslı, en başarılı, kısaca belirtmek gerekirse en göz korkutucu rakibiniz benim. Evet, ben hep sınavlardan yüksek not alıp annenin seni kıyasladığı o sinir bozucu komşu çocuğuyum da denebilir. Kendime güvenim her zaman tamdır, ama riske girmeyi pek sevmiyorum. Geleneksel yapılıyımdır, alışkanlıklarımdan kolay vazgeçemem ve kültürüme çok bağlıyım. Duygusuz diyorlar, katiyen yalan. Belki babam Satürn kimseye acımayabilir ama ben sadece bir insanın gözü önünde ağlamam, ağlayamam. Ama bu geceleri gizlice ağlamıyorum anlamına gelmez. Burda anlaşalım. Flört ve kısa süreli sevgililiklerden nefret ederim. Eğer seni bir gün annemin gelini yapamayacaksam lütfen benden ayrıl ve benim zamanımı çalma.

Başak: Merhaba! Ben de Başak!! Toprak grubunun en düzenli ve en temiz üyesi olduğuma yemin de ederim kanıtını da gösteririm! Evet doğru, çok düzenli ve temiz biriyim. Ama sadece bundan ibaret değilim. Örneğin çok çalışkanımdır, zekiyimdir, analiz yeteneğim çok gelişmiştir. Ve çok dikkatliyimdir, gözümden hiçbir şey kaçmaz. Beni kandırmak öyle kolay değildir. Ön planda olmayı pek sevmem, mütevazi bir kişiliğim var. Biraz da utangacım. Bir şey olacaksa mükemmel olmak zorunda, mükemmelliyetçi olduğumu da söylememe gerek var mı? Bence yok! Tüm bunların dışında da çok anaç ruhluyumdur. Farkında bile olmadan büyük küçük herkese annesi gibi davranırım. Yapımda var bu. İşte beni artık tanıyorsun. Tanıştığımıza memnun oldum!

Boğa: Merhaba! Ben de Boğa. Ben diğer element kardeşlerimin aksine daha bi aşk adamıyımdır. Oğlak ve Başak'ın hayatında aşk her zaman ikinci ve hatta üçüncü plandayken, benim durumum öyle değil. Aşk benim hayatımda çok önemli bir yere sahiptir. Her zaman aşka ihtiyacım var. Bu henim temel ihtiyaçlarımdan biri gibi bir şey. Çünkü ben aşk doluyum! Onun dışında da hayattan fazlasıyla keyif almasını bilirim, beni mutlu etmek çok kolaydır. Karnım tok olsun, para konusunda kendimi güvende hissedeyim yeter. Ha bir de, ayıptır söylemesi ama cinsel yönüm de baya bi kuvvetlidir. Sekssiz asla olmaz. Hayır yok, yapamam. Hayatımdan seksi çıkarmayı hayal bile edemiyorum! Düşünmesi bile korkunç. Lüksü ve kaliteyi de severim. Bana hediye almayı düşünüyorsan kaliteli bir şey alsan iyi olur hani. Ayrıca çok kıskanç ve sahipleniciyimdir. Benim olan benimdir, asla alamazsın elimden! Zevk sahibi, biraz boğazına düşkün, keyifçi, güçlü, dayanıklı ve sabırlıyımdır. Beni sinirlendirmek çok zordur ama diyelim ki sinirlendirmeyi başardın, senin için gerçekten çok kötü olur. Öfkeli bir boğanın sağı solu belli olmaz. İşte ben buyum! Memnun oldum dostum.

🜃🜃🜃🜃🜃🜃🜃🜃🜃🜃🜃🜃🜃🜃🜃🜃🜃🜃🜃🜃

-Oğlak Burcu Hakkında-

Sloganı: Başarıyoruz

"Her gözyaşında babası ona merhamet göstermek yerine onu daha da fazla zorladı. En sonunda, acımasız, duygusuz ve soğuk bir ruh yarattı. Ve o, babası gibi ona merhamet göstermeyeceğini düşündüğü için bir daha kimsenin gözü önünde ağlamadı."

Doğum Günü: 22 Aralık - 21 Ocak

Niteliği: Lider

Gezegeni: Satürn

Cinsiyeti: Kadın

Elementi: Toprak, negatif

İyi Özellikleri: Sadık, çalışkan, özgüvenli, enerjik, dayanıklı, hedef odaklı, iyi bir eş, iyi bir ebeveyn, soğukkanlı, başarılı, istekli, duygusal.

Kötü Özellikleri: Acımasız, soğuk, cimri, yalnızlık meraklısı, depresif, güvensiz, içten pazarlıklı, fırsatçı, tehlikeli.

Çok kötü anlaşır: Terazi

Kötü anlaşır: Kova, İkizler, Yay

%50 iyi %50 kötü: Yengeç, Aslan, Koç

Çok iyi anlaşır: Boğa, Başak

İyi anlaşır: Balık, Akrep

🜃🜃🜃🜃🜃🜃🜃🜃🜃🜃🜃🜃🜃🜃🜃🜃🜃🜃🜃🜃

-Boğa Burcu Hakkında-

Sloganı: Sahibim

"Venüs'ün iki yavrusundan en büyük olanı, tıpkı annesi gibi çok güzeldi ve hayattan zevk almasını bilirdi."

Doğum Günü: 20 Nisan - 21 Mayıs

Niteliği: Sabit

Gezegeni: Venüs

Cinsiyeti: Kadın

Elementi: Toprak, negatif

İyi Özellikleri: Sabırlı, zevkli, çekici, romantik, sadık, sıcakkanlı, azimli, pratik, havalı, güçlü, dayanıklı, esprili, yaratıcı.

Kötü Özellikleri: Ağırkanlı, umursamaz, kinci, kıskanç, cimri, bencil.

Çok kötü anlaşır: Kova

Kötü anlaşır: İkizler, Terazi, Koç

%50 iyi %50 kötü: Aslan, Yay, Akrep

Çok iyi anlaşır: Başak, Oğlak

İyi anlaşır: Yengeç, Balık

🜃🜃🜃🜃🜃🜃🜃🜃🜃🜃🜃🜃🜃🜃🜃🜃🜃🜃🜃🜃

-Başak Burcu Hakkında-

Sloganı: Hizmet Ediyorum

"Buğday tarlasında her estiğinde saçlarını yumuşakça öpen rüzgarla birlikte öylece karşıya bakan bir kadın. Kucağında kundakta sarılı bebeğiyle, bir kar tanesi kadar tertemiz bir kadındı bu."

Doğum Günü: 23 Ağustos - 22 Eylül

Niteliği: Değişken

Gezegeni: Merkür

Cinsiyeti: Kadın

Elementi: Toprak, negatif

İyi Özellikleri: Titiz, düzenli, pratik, zeki, dikkatli, becerikli, anaç, açıkgöz, planlı, temkinli, merhametli, bakımlı, mütevazi.

Kötü Özellikleri: Fazla eleştirel, evhamlı, içten pazarlıklı, panik, utangaç, ukala, değişken, zor beğenen.

Çok kötü anlaşır: İkizler

Kötü anlaşır: Koç, Aslan, Kova

%50 iyi %50 kötü: Balık, Yay, Terazi

Çok iyi anlaşır: Oğlak, Boğa

İyi anlaşır: Akrep, Yengeç

Burçlar Ve Tepkileri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin