Burçlar Diğer Burçlara Nasıl Evlenme Teklifi Eder: Oğlak ♑

254 13 3
                                    

Oğlak ❤ Koç: Benimle evlenir misin? Çünkü bir çocuğun zekasıyla aynı zekaya sahipsin ve hayatında benim gibi olgun karakterli bir insana ihtiyacın var.

Oğlak ❤ Boğa: Evet, bence de çok pahalı! Evet, bence de indirime girince alalım. Ya sen aynı benim kafadansın, evlensene benimle?

Oğlak ❤ İkizler: Seni neden bu kadar çok sevdiğimi bilmiyorum. Çok gıcıksın, ama sensiz yapamam da aynı zamanda. Benimle evlenir misin?

Oğlak ❤ Yengeç: Ailene ne kadar düşkün olduğunu biliyorum. Ve seninle güzel bir ailem olsun istiyorum. Benimle evlenir misin?

Oğlak ❤ Aslan: Siyah beyaz karamsar hayatıma gökkuşağı oluyorsun, benimle evlenir misin?

Oğlak ❤ Başak: Beni senin gibi başka kim anlar bilmiyorum. Benimle evlenir misin?

Oğlak ❤ Terazi: Beni romantikleştirmeyi başaracak kadar güzel ve büyüleyicisin. Benimle evlenir misin?

Oğlak ❤ Akrep: Buz tutmuş hislerimi ateşinle eritiyorsun. Sana karşı koyamıyorum. Benimle evlenir misin?

Oğlak ❤ Yay: Yanında çocuklaşıyorum. Asıl tuhaf olan şeyse bunu çok seviyorum. Ve bu hep sürsün istiyorum. Benimle evlenir misin?

Oğlak ❤ Oğlak: Gözyaşlarını görebiliyorum. Soğuk ve güçlü durmaya çalışan karakterinin ardındaki yorgun ve çaresiz senin farkındayım. Benim yanımda, her zaman kendin olabilirsin. Hem de sonsuza kadar. Evlenir misin benimle?

Oğlak ❤ Kova: Evlen benimle de dünyanın kaç bucak olduğunu gör.

Oğlak ❤ Balık: Bir çocuk gibi masumsun. Senin yanında iyimserleşiyorum ve içim umutla doluyor. Bu dünya için fazla güzelsin. Benimle evlenir misin?

Burçlar Ve Tepkileri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin