Ülkeler ve Burçları

984 11 6
                                    

Burçlar sadece insanlara özel değildir, evcil hayvanlarımızın hatta yaşadığımız ülkenin bile bir burcu vardır. Ve herkes ne kadar kendi burcunun özelliklerini taşısa da, ben özünde herkesin yaşadığı ülkenin burcunu taşıdığını düşünüyorum. Evet, teorim bu yönde.

Koç: Yunanistan 🇬🇷
Doğum günü: 25 Mart

Aksiyonlu, eğlenceli, entrikalı ve kaoslu bir geçmişi olan Yunanistan tam da burcu olan Koç'u yansıtıyor. Ayrıca Türkiye ile sürekli bir rekabet içinde olması da Yunan insanının da koç burcunun özelliklerini taşıdığını gösteriyor.

Boğa: Birleşik Krallık 🇬🇧
Doğum Günü: 1 Mayıs

Birçok ülkeyi sömürmüş olan Birleşik Krallık, bence tam da hırslarına ve bencil tarafına yenik düşen Boğa'nın temsilcisi. İngiliz insanı da zarif, keyifçi, ve kibar yanlarıyla boğa burcunun özelliklerini yansıtıyor. Hatırlarsanız geçtiğimiz günlerde Birleşik Krallık'ta faturalarına %1,4 zam yapıldığı için İngiliz halkı bunu protesto etmişti. Evet, tutumlu ve hakkını yedirmeyen boğa burcu özelliği İngiliz insanına oldukça yansımış.

İkizler: İsveç 🇸🇪
Doğum Günü: 6 Haziran

Yenilikçi, akıllı, üretken bir ülke olan İsveç, burcu olan İkizler'i oldukça yansıtıyor. İsveç refah seviyesi oldukça yüksek bir ülkedir. Bunun sebebi de İsveç insanı ithal ürünler yerine çoğunlukla kendi ürettikleri yerli malı ürünleri kullanırlar ve böylece ülkelerine destek olurlar. Ve oldukça renkli bir ülkedir, kuzey ışıklarını (aurora) en iyi görebileceğiniz ülkelerden biri İsveç'tir. Renkli, üretken, akıllı ve eğlenceli yapısıyla İsveç tam bir ikizler.

Yengeç: Amerika Birleşik Devletleri 🇺🇸
Doğum Günü: 4 Temmuz

ABD her ırktan insana ev sahipliği yapmasıyla bilinir. Amerika'ya yasal yollarla yaşamak için gelen yabancı ülkeden insanlar mülteci olarak görülmez. ABD tıpkı burcu olan Yengeç gibi herkesin evi olabilecek kadar evcimen bir ülkedir. İnsanlar sokakları da evleri gibi görürler, bu yüzden sokaklarda çıplak ayakla gezmek Amerika'da oldukça yaygındır ve tuhaf karşılanmaz. Vatansever, boğazına düşkün, duygusal ve üşengeç insanlarıyla ABD'nin insanı da yengeç burcunu oldukça yansıtıyor.

Aslan: Güney Kore 🇰🇷
Doğum Günü: 15 Ağustos

Tüm dünya tarafından ünlüleriyle bilinen Güney Kore, sadece bu yanıyla bile Aslan burcu olduğunu belli ediyor. Güney Kore'de ünlü olmak çok yaygın ve kolaydır. Güney Kore insanı kolay kolay sahnede olmaktan çekinmez ve özgüvenlidir. Yaratıcı, yetenekli, dış görünüşlerine önem veren ve sempatik insanlarıyla Güney Kore insanı da ülkelerinin burcu olan Aslan'ı yansıtıyorlar. 

Başak: Brezilya 🇧🇷
Doğum Günü: 7 Eylül

Dünyada en yetenekli futbolcuların çıktığı ülkelerden biri olan Brezilya, kadınlarının güzel ve bakımlı olmalarıyla da bilinir. Ayrıca Brezilya suç oranı yüksek bir ülke olsa da mantıklı bir ceza sistemine sahiptir. Eğer Brezilya'da hapse düşerseniz, elektrik üreten bisikletler sürmelisiniz. Ve sağlıklı beslenmeye oldukça özen gösteren bir insanı vardır. Yetenekli, bakımlı, mantıklı ve sağlığına dikkat eden Brezilya insanı da ülkelerinin burcu olan Başak'ın özelliklerini almış gibi görünüyor.

Terazi: Azerbaycan 🇦🇿
Doğum Günü: 18 Ekim

Oldukça adaletli ve eğitimli bir ülke olan Azerbaycan, Terazi burcunun özelliklerini oldukça fazla taşıyor. Azerbaycan gelir eşitsizliği oranının oldukça az olduğu bir ülkedir. Ve insan ayrımcılığı fazlasıyla azdır. Hristiyan, müslüman, yahudi, zerdüşt gibi her dinden her çeşit insanın barış içinde yaşayabildikleri bir ülkedir. Barışçıl, sosyal, adaletli ve zarif insanıyla Azeri insanlar da ülkeleri Azerbaycan'ın burcu olan Terazi gibi.

Akrep: Türkiye 🇹🇷
Doğum Günü: 29 Ekim

Kriz, kaos, kontrolsüz öfke, vatanseverlik ve kıskançlık diyince herkesin aklına ilk önce Türkiye ve Türk insanı gelir. Türkiye tam bir Akrep burcudur. Akrep en zor burçlardan biridir. Ne onunla ne de onsuzluğun burcudur. Birçok Türk insanı da Türkiye hakkında böyle düşünür. Türkiye herkese adaletli davranmaz, acımasız ve krizlerle dolu bir ülkedir ama buna rağmen Türk insanı yine de Türkiye'ye bağlıdır. Sevdiklerine karşı kıskanç, sevdi mi aşırı bağlanan, öfkeli, alaycı, duygularını yoğun yaşayan, depresif ama özünde oldukça minnoş yapılarıyla Türk insanı da Türkiye gibi akrep burcu özelliklerinin bir kısmını kendinde taşır.

Yay: Finlandiya 🇫🇮
Doğum Günü: 6 Aralık

Eğitim sistemi en iyi ve en eğitimli insanların bulunduğu ülkedir. Refah seviyesi oldukça yüksek ve renkli bir ülkedir. Kuzey ışıklarının gökyüzünde en iyi göründüğü ülkelerden biridir. İnsanları özgürlüklerine çok düşkündür ve sportiflerdir. Her yaz en garip spor yarışmaları yapılır. Kendini eğitmeyi seven, renkli, sportif, adaletli ve özgürlükçü insanlarıyla Finlandiyalılar da ülkeleri olan yay burcunun özelliklerini fazlasıyla taşıyor gibi görünüyorlar.

Oğlak: Rusya 🇷🇺
Doğum Günü: 26 Aralık

En büyük, en güçlü ve en soğuk ülkelerden biri olan Rusya'nın sadece bu özelliğinden bile Oğlak olduğunu anlayabiliriz. Ruslar oldukça geleneksel yapılıdırlar. Tarihte en acımasız ve soğuk imparatorların çıktığı ülkedir. Ayrıca Rus edebiyatına bakınca, Rusya oldukça depresif ve iç dünyası karmaşık yazarlara sahiptir. Ayrıca bazen maddiyata önem verirler ve özünde oldukça çılgın insanlardır. Geleneksel, güçlü, temkinli, depresif, belki hepsi öyle olmasa bile soğuk ve acımasız bakışlı insanı, bu özelliklerini ülkelerinin burcu olan Oğlak'tan almış gibi görünüyor.

Kova: Japonya 🇯🇵
Doğum Günü: 11 Şubat

Tüm dünyaya kendisini gelişmiş teknolojisiyle hayran bırakan Japonya ise her özelliğiyle Kova burcuna uyuyor. En gelişmiş ülkelerden biri olan Japonya aynı zamanda da insan hayatına saygısı olan insanlarıyla da tanınır. Japonlar sosyal insanlar olsalar da tıpkı Kova burcu gibi bazen yalnız kalmak isteyebiliyorlar. Bu yüzden sadece robotların yönettiği oteller ve restoranlar Japonya'da oldukça yaygın ve normal karşılanıyor. Yenilikçi, sosyal ama aynı zamanda da mesafeli, insan hayatına saygılı ve teknoloji tutkulu insanıyla Japonlar da ülkelerinin burcu olan Kova'ya oldukça benziyorlar.

Balık: İtalya 🇮🇹
Doğum Günü: 17 Mart

En güzel yemeklerin, ve romantizmin ülkesi olan İtalya, burcu olan Balık'a pek çok yönden benziyor. İtalyanlar, en fazla batıl inançlara inanan milletlerden biridir ve bu özelliklerini soyut şeylere inanmaya meyilli Balık burcundan aldığına şüphe yok. Aynı zamanda İtalyanlar dramayı, romantizmi, sanatı severler ve tarz sahibi insanlardır. Moda etkinliklerine en fazla ev sahipliği yapan ülkelerden biridir. Romantik, tutkulu, kibar ve dramatik insanıyla İtalyanlar da ülkelerinin burcu olan Balık'ın özelliklerinden pek çoğunu taşıyor.

Burçlar Ve Tepkileri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin