♈Koç, The Enerjik Dad: "Hey! Hadi uyanın tembel tenekeler! Tembel çocuklar istemiyorum, anladınız mı? Hadi hadi hadi! Acele edin!"
♉Boğa, The Pinti Dad: "Yavrum napcaksın sen 10 lirayı? 5 lira neyine yetmiyor? Al şimdi şu 1 lirayı, 50 kuruşunu da geri getir."
♊İkizler, The Uyanık Dad: "Çöpü atmaya gidecekmiş bak sen, yer miyim lan ben bunu çakal!"
♋Yengeç, The Sugar Dad: "Tamam izin veriyorum ama annen duymasın. Annen duyarsa beni tanımıyorsun."
♌Aslan, The Ziya Dad: "Bu notlar ne? Ben senin gibiyken var ya, okulun en başarılı öğrencisiydim. Beni Harvard'tan çağırıyorlardı gel burda oku diye!"
♍Başak, The Kontrol Delisi Dad: "Hey 2 Numara! Telefonun şu anda hacker baban tarafından izleniyor. Hemen o izlediğin şeyi kapat, korkunç ergen seni!"
♎Terazi, The Anlayışlı Dad: "Bak, öncelikle seni dinlemedim. Sadece kulaklarım duydu. Sanırım az önce telefonda kız/erkek arkadaşınla tartışıyordun. Sana ufak bir baba tavsiyesi vereyim evladım; öküz gibi bağırmak seni her zaman haksız duruma düşürür, bunu bir daha sakın yapma. Hep ne derim bilirsin; tatlı dil yılanı deliğinden çıkarır."
♏Akrep, The Unutmaz Dad: "Yaşlanınca, elden ayaktan düşünce bana bakmak yerine beni huzur evine yollarsanız eğer öbür dünyada iki elim yakanızdadır evlatlarım."
♐Yay, The Arkadaş Dad: "Sınıfta mı kaldın? Aman be bu muydu kötü haber, ben de bir şey sandım! Boşveer takma kafana, seneye geçersin ben sana inanıyorum. Şimdi eşyalarını hazırla çünkü tatile gidiyoruz!"
♑Oğlak, The Dad: "Bakın diğer tüm akrabalarınızı ziyaret etmek istememenizi anlarım, ama benim canım anam ve babamı ziyaret etmek istememeniz asla kabul edilemez tamam mı, asla!"
♒Kova, The Troll Dad: "Şu asi tavırların bana gençliğimi hatırlatıyor evlat. Annem ve babam bana hep kızarlardı, ben de beni asla anlamadıklarını düşünürdüm. Meğer anlamamakta haklılarmış, durum kızılmayacak gibi değilmiş. Şimdi hemen benden özür dile yoksa yarın domuz kostümüyle okuluna gelirim ve tüm arkadaşlarının gözü önünde twerk yaparım."
♓Balık, The Şefkatli Dad: "Hayallerinden asla vazgeçme. Baban her zaman arkanda, bunu sakın unutma."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Burçlar Ve Tepkileri
Short StoryHepsinin kendi analizlerim olduğu bir burç kitabı, iyi eğlenceler dostum.