Седнахме на пейката, а аз се заиграх с косата си, с връзките на панталонките си, но не го поглеждах.
Не знам какъв беше този срам, който ме беше обхванал, но това не бях аз.
- Искаш ли да се настаниш по-удобно? – попита ме Фил.
Беше обкрачил пейката, а на мен ми идваха други мисли."Мечка страх, мен не страх!"
Обърнах се с лице към него и се отпуснах по корем, дупето ми беше вирнато нагоре, а ръцете ми се заиграха с подгъва на късия му панталон.
- Може ли някой да ни види тук? – попитах.
- Мнее, не мисля. Защо?
- Защото, откакто сме дошли не спирам да мисля за теб и как ще направя това….
Заиграх се с ластика на панталона му и се приближих още към него.
Дръпнах го леко надолу и пениса му изскочи на свобода.“Здравей, голямо момче! Отдавна не сме се виждали!”- помислих и облизах устни.
Прокарах ги внимателно по главичката му, като редувах устни с език.
- Боже! Някой може да ни види! Но не мога да издържам! Засмучи го, Слънчо!
Аз не отговорих, но се заех усърдно със задачата си, обхванах го с ръката си и облизвах, и смуках.
Прокарвах езика си по целия му ствол, обиколих нежното ръбче на главичката му и след това го вкарах близо до гърлото си.Ръцете му не останаха безучастни, плъзна ги по дупето ми, с едната ръка разкопча копчето на панталонките ми и пъхна другата в бельото ми.
Пръстите му бързо намериха целта си, а аз изстенах, когато бавно прокара пръст по цепката ми.
-Тихо там! Да не чувам звук! Някой може да дойде! – изръмжа през зъби Фил.
Вложих всичките си сили да го задоволя преди аз да изпитам оргазъм, защото бях дяволски близо.
И трябваше да пазя тишина, а ми се искаше да крещя, заради порочните неща, които той правеше с пръстите си.Въздържанието ни оказваше влияние.
Запомпах още по-бързо с ръка и устни, а той заби два пръста в мен, завъртайки ги.Изведнъж се стегна, обхвана косата ми с ръката си и се изля в гърлото ми със стон.
В същото време докосна с другата си ръка едно местенце, което не бях подозирала, че съществува, завъртя пръстите си рязко и аз излетях в Орбита.
След това стана и ме завъртя така, че озовах на пейката по гръб.
- Готова ли си за втори рунд? – попита той.
- Толкова скоро...- изстенах тихичко, когато усетих пенисът му на входа си.
- Не ме подценявай! – тласна бързо в мен и започна бясно да се движи.
Загубих ума и дума от дивите му тласъци.
Вдигна кракът ми на рамото си и ускори темпото. Аз усещах, че бях на ръба на бездната, готова да полетя.Захапах ръката си в опит да подтисна стоновете си и го усетих как се втвърдява още повече в мен.
- Мамичката му! – прошепна Фил в ухото ми и свършихме заедно след точно три движения.
След като се успокоихме, се пооправихме и се отправихме гушнати към доджото.
Там ни чакаше Теди.Имаше нещо в погледа й, което остави неприятно усещане в мен, въпреки, че се усмихваше.
В следващия миг това нещо изчезна и си помислих, че съм си въобразила.
Забърза към нас.
- Филип! Трябва да поговорим. Свързано е с работата. – каза тя.
- Да, разбира се. Идвам след минутка.
Обърна се към мен и ме погали по лицето, изричайки:
- Дай ми пет минутки и после ще те водя да ядем сладолед!
Аз му се усмихнах и добавих:
- И торта!
- Ей, ламя малка, ще ти купя цяла торта! Да си я изядеш сама и да мирясаш! Боже, къде го побираш всичко това?! – засмя се, поклати глава и тръгна след змията.
Имаше нещо в тази жена,нещо лошо, не можех да си го обясня, но рано или късно щях.
ESTÁS LEYENDO
Слънчево затъмнение 🔞
RomanceТова е историята на две сродни души, които се откриват съвсем случайно. Дали ще останат заедно или ще се разминат някъде по пътя? Ще разберете, ако прочетете историята на Вая и Филип. Приятно четене! Оригиналното изображение на корицата е "Solar Ecl...