Глава 22 🔞🔞🔞

552 64 7
                                    

Запътих се към дома ми, знаейки, че Фил свършва работа половин час след мен – имах достатъчно време да се подготвя.

Натоварена с чанти, влязох вкъщи и се запътих към кухнята, за да ги оставя.
Сложих на котката храна, погалих я и извадих бутилка вино и две чаши и заедно със свещите ги занесох в спалнята.

Оставаше ми да взема бърз душ преди да е влетял господин „Наказание“.

Обаче само чух вратата да се отваря и конкретния да влиза с гръм и трясък. Бутна я с крак и тя се затвори, после с три крачки беше до мен. Завъртя ме с гръб и каза:

- Тииии с вратовръзката! Да си останала само по нея, докато преброя до десет!

Започнах скоростно да свалям всичко от себе си, не смеех да се обърна.
Не го бях виждала такъв. Изпълних желанието му и останах с гръб към него. Обхвана едната ми гърда и я стисна, завъртя зърното ми и прошепна:

- Днес беше много лошо момиче! Остави ме да работя и да си те представям цял ден, точно по този начин!

- Да бях избрала червената рокля, тогава нямаше да можеш въобще да мислиш! – включих се в играта и аз.

- Тихо! Да не чувам дума, малката! Наведи се!

Наведох се леко напред и потърсих опора с ръцете си, защото знаех, че ми предстои доста див секс.

Прокара пръсти по бедрото ми и вдигна настрани крака ми. След това вече виждах звезди, защото устата му се залепи за мен и ми причиняваше адски греховни неща.

Продължи да ме измъчва, докато не свърших, изправи се, обхвана гърдите ми и влезе с един тласък в мен. И двамата изстенахме.
Дръпна леко вратовръзката и това предизвика съвсем нов вид усещания в мен.

- Добре ли ти е така, Слънчо? Да не прекалявам? - хрипливо ме попита той.

- Добре съм и...ми харесва...

Подръпна вратовръзката пак и продължи с въртеливите си движения. След това спря, явно търсеше начин да удължи дивата наслада, която се разливаше мощно в телата ни.

Завъртях дупе да го подканя да продължи и той само това чакаше. Той протегна ръката си напред, достигна клиторът ми и започна нежно да го стимулира. Изскимтях, толкова близо бях.
А Фил продължи да засилва темпото.
С няколко бесни тласъка ни докара до края.

.....

Прехвърлихме се в спалнята и той затвори вратата, за да не ни прекъсва котката.

Излегнахме се на леглото, отворихме виното, запалихме свещите, говорихме си дълго и се любихме.
Беше точно това – любене - без бързане, с много целувки и галене. И беше невероятно!
Нямаше нищо общо със секса по-рано. Той беше освобождаващ напрежението и интензивен.

След като допихме виното, ни се припи вода и станах да донеса. Натиснах смело дръжката на вратата, обаче тя не помръдна. Още веднъж – не, стоеше си затворена.

Слънчево затъмнение 🔞Onde histórias criam vida. Descubra agora