Kdo?!

933 43 0
                                    

,,Kdo volá?!"vyjeknu na mamku držící mobil.Rty mi naznačí TÁTA!V Praze se nám bez něj žilo až moc dobře,zavolal jen jednou do měsíce a se mnou nikdy neprohodil víc jak deset slov....Opustil nás když mi bylo osm, tak jsme se s mámou odstěhovaly z Koreje do České republiky.Nebylo to tu ani trochu stejné.Doprava,vzhled,lidé.....Chyběli mi jen mí přátelé...Kim Woo Bin, Jung Yong Hwa a mé nejlepší kamarádky Park Shin Hye a Krystal.Od otce jsem o nich slyšela, že jsou z nich ted' velké celebrity...

,,Tati?Co se děje?"houknu do mobilu, volal přece před pár dny...,,Sayuri!Holčičko moje!Dostal jsem úžasnou nabídku od svých kolegů v práci, když jsem jim ukázal tvé fotky!Chtějí, abys s nimi nafotila nějaké fotky pro letní kolekci plavek!To byl tvůj sen, nebo ne?!"začne hulákat.,,C...co?Teda...,byl,"šeptám a hned zaječím,,tati!Pořád je!!Chci být modelka!Ale...."zastavím se.,,Ale?Jaký je háček?"zeptá se udiveně.,,Co máma?...."podívám se na ni.Nemůžu ji tu nechat..,,S tvojí matkou je to domluvené, stejně bude od tebe potřebovat trochu klidu.Budeš muset přijet co nejdřív...pošlu pro tebe letadlo,jo?Tak zatím!"zavěsí dřív, než stihnu namítnout cokoli jiného.To je přesně táta, díky němu se ,,koupeme,, v penězích.Vlastní v Koreji i jinde ve světě společnosti nabírající nové talenty...modely,zpěváky,herce...Počkat....Otočím se na mamku.,,Tys to věděla?Mami!"omluvně na mě hodí psí oči.,,Ale zlatíčko!Tohle jsi přece vždy chtěla!A máš šanci potkat své staré přátele!Potřebuju čas jen pro sebe, chci randit!"Nedivím se.Jejímu dítěti je devatenáct a jí třicet pět.Nojo....kdyby to na střední s tátou neuspěchali,neměli by teď dítě a pár let poté rozvod..Táta pak měl několik milenek,které s ním otěhotněli,ale řekl nám,že je o ně postaráno..Stále si ale myslím,že ji miluje.Vždy spolu volají strašně dlouho a baví se o tom,jaký měli den,co jedli a podobně..Mám žít v domění, že jsou to nejlepší kamarádi..Jasně,jen mi dál lžete.,,Co tu ještě děláš?Mazej si sbalit!Nepřivedu si do bytu muže,když tu máš takový bordel!"Ach jo, máma,chová se jak nějaká teenagerka,všem až na mě to příjde cool,ale když mi na osmnácté narozeniny v dašem velkém domě připravila oslavu ve stylu One Direction(které furt zbožňuju), připadala jsem si fakt trapně..

Mám sbalených pět kufrů, a to mi v pokoji zůstalo podezřele moc věcí..Máma řekla,že je to zatím jen na pár týdnů,ale s mým vzhledem tam budu prý mnohem déle..To určitě.Jakoby si nevšila,že jsem se asi deset dní snažila zbavit pupínku, a teď mám to místo zakryté make-upem.No nic,jdu spát..Koreo,už se těším! Napíšu na Facebook a jdu si lehnout....Přece začíná nová část mého života!Ta nejdůležitější ze všech...


How I met your father(s)Kde žijí příběhy. Začni objevovat