Oslava

285 24 3
                                    


SAYURI
Od začátku natáčení uběhly už dva týdny. Zbývá natočit už jen pár scén. Mezi nimi i ta s polibkem. Tím se teď ale nesmím zabývat. Náš vztah s Hong Kim se výrazně zlepšil a natáčení začala být zábava. Shin Hye pořád neví,  kdo je její tajný ctitel,  který jí dokonce začal posílat kytice! Ano,  byla jsem to já,  Hong Ki je posera. Doma bylo vše při starém. Až na mamku.
,,Tak jo! Předtím,  než začneme natáčet,  bych vás chtěl pozvat na zítřejší oslavu narozenin! Náš Leeteuk je zase o rok starší! " Kdo? Přestanu poslouchat a přišourám se k Luhanovi.,, Kdo je to? " s malým výsměškem v obličeji se otočí a poví mi,  že je to člen Super Junior.,, Měla by ses jít připravit,  za chvíli příjde tvá velká chvíle.. " ďobne do mě. Měla se natáčet scéna s polibkem.,, Ale vždyť mám na rtech průhlednou náplast,  nedělej z D.O Chanyeola. " mé přirovnání ve smyslu ,,nedělej z komára velblouda" ho dokázalo rozesmát.,, O tom ale nikdo neví,  bude to jako opravdové.. " řekne,  než se v záchvatu svalí na zem. Dělám že ho neznám a snažím se dostat pryč,  to bych ale nebyla já,  kdybych do někoho nevrazila. ,,Sehune! Omlouvám se,  já tě nevi-"rukou mi zadělá ústa a přisune se blíž.,, Bude to tvůj první? " zeptá se rozhořčeně. ,,Co? " vyhrknu zmateně. Nechápu co tím myslí.,,Políbil tě už někdy někdo? " snaží se v klidu vysvětlit. Ach ták.,, Ne, ale mám na r-"než stihnu něco říct,  přistikne své rty k mým. Vím,  že je to ten SEHUN,  ale díky svým reflexům se rychle odtáhnu pryč.,, Ehm.. No..musím jít.. " snažím se najít výmluvu,  než mu o pár vteřin později uteču.

Při scénce jsem byla mimo pokaždé,  když se Hong Ki přiblížil,  takže jsme to museli několikrát zopakovat. Co si Sehun myslel? Proč to udělal?

KAI

,,COŽE JSI?! " slyším Luhana s Yeolem jakmile přijedeme z natáčení. Sehun se nám v autě přiznal co udělal,  upřímně,  nikomu z nás se to nelíbilo.,, No a?Je to lepší,  než kdyby to bylo s někým koho neznáte,  ne?? " bránil se. Všechny nás překvapilo,  že se Lu začal se smíchem válet na sedačce.,, Bože! Ty nejsi žádnej její první! Měla na rtech průhlednou náplast! "Yeol si hlasitě oddechnul,  naopak Sehun zezelenal. Baek viděl,  jak je našemu děťátku do pláče,  tak ho popadl za ramena a začal ho uklidňovat.,, To máš ještě šanci,  ne? Teda jestli si tu náplast hned před natáčením nesundala.. " To už ho Chanyeol táhl za ucho nahoru s řečmi,  že tohle jeho princezničce nikdo neudělá. Sehun rychle vyběhne do pokoje a my jen slyšíme jak hlasitě nadává.,, Tenhle hyung je tak DAEBAK! "

Sayuri
,,Co si vezmeš? " slyším ze shora od své postele Krystal.,, Aaaah.. " zabrblám. Nechápu,  jak mě mohla v devět ráno takhle napadnout. Má být má kamarádka,  ne dozorce. ,,Zkus tyhle. " Shin Hye mi s úsměvem podá rudé krátké šaty. "Vezmu je do náruče a chystám se jít převléct,  když mi je Clary v jejích růžovoučkých šatech vytrhne z ruky a odnáší zpět do šatníku.,, Tyhle budou lepší,  musíš tam vypadat jako princezna,  ty červené jsou moc lákavé. " mrkne na Shin a ta  jejímu vyspělému chování zatleská. Clairy mi hodí bílé kytičkové šaty a přidá krémové balerínky.

,,Páni. Mohla bys být stylistka. " pochválí ji udiveně Krystal,  když mi zajíček Clairy podává náhrdelník. Musím uznat,  že má pravdu,  to děvče je neuvěřitelný.,, Tak ateď nám pověz,  co jste to tam na place včera se Sehunem vyváděli. " změní téma Shin. Zajíček a Krystal na ni nechápavě mrknou.,, Včera před poslední scénou jsem viděla,  jak tě Sehun políbil. Co to mělo být? " trochu se zavrtí,  jako by na to nechtěla myslet.,, Sama nevím… ale měla jsem náplast,  takže to nic nebylo.. " snažím se zastavit jejich propalující pohledy.,, To mi chceš říct.,… že k tomu,  aby tě Oh Sehun z EXO doopravdy políbil,  vás dělila ta nejtenčí náplast na světě?? Bombaaaaaa !" eh… její reakce je trochu jiná,  než co jsem čekala. Clairy se snaží zadržet smích. Shin se nepatrbě zamračí. Rychle zkontroluji čas na mobilu.,, Dobrá,  za dvě hodiny to začíná,  měly bychom vyrazit. "

PARK SHIN HYE

Ach… kdybys jen věděla pravdu. Ale ještě ne…

Sayuri

Když dorazíme,  už tam většina hostů je a našeho příchodu si nikdo nevšímá. Sejdeme po schodech dolů mezi tanečníky. Okamžitě mezi nimi poznám Hong Kiho,  tak se k němu přesunu a zaklepu mu na rameno.,, Ah! To jsi ty! Tak co? Je tu Shin?Jak vypadá?  " ptá se okamžitě. Tsk,  ani jí sám nepošle kytky,  co plánuje,  zírat na ni z druhého konce místnosti? ,,Jo je tu. Má fialové krátké šaty a na hlavě zářivou čelenku,  pro případ,  že bys ji nenašel. Co plánuješ?" spiklenecky se ke ně přisune blíž.,, Tohle.. " zašeptá mi do ucha a táhne ke středu parketu,  tam svítí nejvíc světla. Chytne mě okolo pasu a začneme tancovat.,, To chceš aby žárlila? " eptám se se smíchem. S nadšením kývne. ,,Tak jdeme na to! " přitisknu se ještě blíž.

CHANYEOL

,,,Dej. Ty. Ruce. Pryč. " procedím skrze zuby,  jakmile vidím svou princezničku se ,,Zellem".Než se stihnu pohnout blíž,  Kris mě chytí za ruku a táhne k ostatním členům skupiny. Posadím se vedle Sehuna,  který od včera s nikým nepromluvil.,,Nelíbí se mi to.. " zastěžuji si.,, Nejsi sám.. " slyším za sebou cizí hlas. Otočím se,  a spatřím Sayurina kamaráda.,, Woo Bin. " představí se,  když si sedá za Layem.

,,Fakt?! Celou tu dobu? " vykřikneme společně s kluky po tom,  co si vyslechneme celý Woo Binův příběh.,, Vždycky jsem ji měl rád.. Stihla odjet,  než jsem jí to pověděl.. " trochu se pousměje.,,A ona na to doteď nepřišla? " zeptá se se smíchem Xiumin.,, Mluvíme o Sayuri,  ovšem že ne. " utrousí Suho. Jeho pravdivému faktu se společně zasmějeme.,,Pusť mě! " slyšíme za sebou.

SAYURI
Z našeho neustálého smíchu nás vyrhne Shin Hye. S úsměvem mi poklepe na rameno.,, Nechceš si jít na chvíli sednout? " snaží se mě odtáhnout,  ale to už ji Hong Ki bere za ruku.,, Pusť mě. " zavrčí.,, Chci ti něco říct..",,Říkám pusť mě! " nedá se Shin a snaží se odtrhnou od něj.,, Ja tě miluju! " vydechne Hong Ki. Shin se zastaví a chvíli na něj zírá,  pak se zhluboka nadechne..,,PUSŤ MĚ!! " zařve přes celý sál. Hong Ki  poslechne. ,,Tak co na-"snaží se uvolnit atmosféru Hong,  ale to už to Shin nezvládne a vlepí mu facku.,, PŘESTAŇ! JÁ JSEM NA HOLKY! " a odběhne,  čímž všechny přítomné zanechává s otevřenou pusou.

Jsem zpátky! Tahle kapitola se mi nepsala lehcemusím se do toho zase vžít =)
Co myslíte? Koho Shin ráda? Co Sehun a Sayuri?

How I met your father(s)Kde žijí příběhy. Začni objevovat