Hah....dům....

527 40 0
                                    

  U domu mě už očekával táta..No....tomuhle se dům říkat nedalo.....Bylo to něco mnohem úžasnějšího!,,Zlatíčko!Jaký si měla let?"zeptal se když mě sevřel v objetí.,,No....vzhledem k tomu, že to bylo tvoje letadlo, tak dobrý...." začala jsem, ale on mou odpověď nevnímal,táhl mě dovnitř..jak jinak...,,Podívej!Nechal jsem ti zařídit úplně nový pokoj v zadní části domu!A hned vedle máš koupelnu!Kdyby se ti něco nelíbilo, stačí říct!"Bože....díky tati, už mlč...,,Ale....Kde mám postel?"Žeby táta zapoměl na to nejpodstatnější?,,Ale holčičko!Tu máš přeci v horním patře,vidíš?Hned tady jsou schody!Já přece na nic nezapomínám!"Vždyť tohle je můj pokoj...počkat...to nemyslí vážně, že můj pokoj má dvě patra?!Táta zatím odejde pryč, ať se po domě projdu..Začnu samozřejmě svým pokojem,který je stejně velký,jako náš dům v Česku.Ve spodním patře mám tři velké pohovky naproti plazmě,posilovnu a domácí kino pro patnáct lidí.Navrchu mám hned u schodů knihovnu, velkou postel nejméně pro čtyři a....šatník?!To nemůže být šatník.....to je přímo obchod,ne?!Tolik oblečení jsem v životě neviděla...

    Dům má dvě kuchyně,několik pokojů pro hosty, tři koupelny, vnitřní i venkovní bazén a basketbalové hřiště.Jeden z obýváků je dost velký na tolik,že bych tu mohla mít stádo slonů.....,,Tohle není dům...." zašeptám pro sebe..,,Ehm....slečno Sayuri?Venku na vás čeká překvapení..."protrhne ticho jeden ze služebných..

    ,,Co to..."větu nedokončím...Já,....dostala auto?Takové jsem snad nikdy neviděla!Začínám se přibližovat k dárku...Stále tomu nemůžu uvěřit....

   Táta přijde do pokoje a já mu samou radostí skočím okolo krku.,,Tati!Vždyť tohle je palác!A to auto!"začnu se rozplývat,ale táta mě přeruší.,,Budeš ho potřebovat,nemohu tě všude vozit.Hned zítra si ho poprvé vyzkoušíš,"na chvíli se zastaví,když vidí,jak na něj zmateně civím,,Můj přítel pořádá takovou menší oslavu a jsou pozvaní všichni členové naší společnosti,tudíž i ty."Jasně,to je rozumný...Konečně potkám své staré kamarády.Doufám,že budu schopna si udělat spoustu přátel...Projdu se okolo domu...Je nádherný....Je to jako ve snu...Vracím se dovnitř..Kdeže mám pokoj?

Tahle kapitola je kratší,chci aby jste věděli,co vše v domě je,později to bude hodně důležité!V další části už se potká s mnoha lidmi,tak se připravte!

How I met your father(s)Kde žijí příběhy. Začni objevovat