Právě tě unáším, co jiného?

316 28 3
                                    

LUHAN
Probouzí mně hlasitý křik z vrchního pokoje. Vymrštím se do sedu a hledám Sayuri. Nikde. Všichni ostatní jsou ale tady,  tak co tam dělá.?Položím spící Clary na Krise a běžím nahoru. Musel jsem otevřít několik dveří,  než jsem našel ty správné. Pokoj Sehuna a Kaie.První věc co vidím je má sestra ležící na zemi,  obalená Kaiovou peřinou. Před ní stojí na půl vysvlečený Kai,  který očividně nemá tušení o co jde.,, Nevěděl jsem,  že tu máš spát. Přijel jsem o trochu dřív a když jdu do postele,  spíš tam ty. Ne že by mi to nějak vadilo.. "uchechtne se a pomůže jí vstát. Ani ji nenapadne pustit peřinu,  ještě víc ji k sobě přitiskne,  popadne svou tašku a běží z pokoje ven. ,,Mrzí mně to,  ale co dělala v mé posteli? "zamračí se.,, Myslím,  že neměla ležet ve tvojí… "musím si promluvit se Sehunem.

SAYURI
S hlasitým křikem padám z postele. Stojí přede mnou na půl svlečený Kai a usmívá se na mně. Co tu dělá? Neměl být pryč.?Než někdo z nás stihne něco říct,  do pokoje se vřítí Luhan. Bezva. Jsem v háji,  a Sehun nejspíš taky. Kai začne cosi vysvětlovat,  ale já neslyším ani slovo. Pak se na mně usměje a ja cítím,  že se ze mně stává rajče. Podá mi ruku a pomůže mi vstát. Co nejsilněji chytnu peřinu,  chytím svou tašku a vyběhnu do koupelny.
,,Sayuri! Co si to udělala? Jak tě vůbec mohlo napadnout tady spát? Shoř v pekle! "nadávám si zatímco si oblékám černé triko a legíny. Popadnu do ruky kartáč a rychle rozčešu zacuchané vlasy. S rychlostí blesku si začnu drhnout zuby. Blbko, blbko, blbko!Umyji si obličej a namaluji se,  žádná velká sláva,  použiju korektor a řasenku. Hodím na sebe bílý svetr,  hodím všechny své věci do tašky a vyjdu ven. Rozhodně nemám v plánu se do pokoje vracet,  takže zamířím rovnou do obýváku. Všichni ještě spí,  tak se rozhodnu udělat si na snídani palačinky. Vlezu do velké kuchyně a začnu hledat co potřebuju.
Když mám hotovou první palačinku,  ozve se za mnou vrznutí židle,  otočím se,  abych zjistila,  že je to Baekhyun.,, Dobré ráno.Děláš palačinky? Smím se přidat? "pozdraví a jde ke mně,  podám mu druhou pánvičku,  abychom to měli rychleji.,, Jal ses vyspala?Slyšel jsem tu nějaký křik.. "sakra…,,No… to jsem byla já. "začnu mu vysvětlovat,  co se včera večer stalo a o tom,  jak ráno přišel Kai. Sem tam se u mého vyprávění pousmál,  jindy zamračil,  zvlášť u části,  kdy mi Sehun půjčil své triko na spaní.,,Tak proto si spala nahoře? Aby tě nikdo neviděl jen v triku? "s úsměvem do m žduchne. Kývnu a dál si hraju s pánvičkou.,, Tak to je škoda,  že jsme u toho nebyli. "ozve se za námi. S vyděšeným obličej se otočím.,, Ale ne… "u stolu sedí všichni kluci,  až na Luhana,  Kaie a Clary,  která nejspíš musela do školy.,, To si ji tam nechal samotnou? "dloubne do Sehuna Xiumin.,, Snad nečekáte,  že bych tam spal s ní? "hodí po klucích nevěřícný pohled.,, No… pro PPS si to udělat mohl. "zastěžuje si Yeol,  než mu Lay stihne zakrýt pusu. Všichni u stolu ho propálí laserovýma očima,  než se na mně znovu usmějí. Až moc.,, Co je PPS? "zeptám se zvědavě. V kuchyni se rozhostí ticho. Nikdo o tom nechce mluvit.. Po chvíli mi dojde,  že se to nejspíš nedozvím.,, Kdo si dá palačinku? "vydechnu nakonec.,, JÁ! "Najednou mluvit budete,  co?

Celého půl dne jsme se neuvěřitelně bavili.,, Chytej! "křikl na mně Kris,  když mi házel míč. Stěží jsem ho chytla,  na sporty moc nejsem. Pošlu ho Baekovi a ten ho nedokáže chytit,  protože jsem mu to hodila moc vysoko. Kris zahlásí pauzu,  zatímco se ostatní smějí mému ,,výkonu,,.Sednu si na zadní lavičku jejich zahrady,  když mi někdo zacpe pusu a táhne mně pryč.
,,Chanyeole?!"zakřičím když mně můj únosce posadí do auta a sedá na místo řidiče. S úsměvem nastartuje a vyjíždí od domu pryč.,, Co to děláš?! "znovu se začne smát.,, Právě tě unáším,  co jiného? "nechápavě na něj hledím.,, Ještě jsme neměli dost času být spolu,  tak to chci nějak napravit. "Dělá si ze mně srandu? Když jsme spolu byli naposledy sami,  řekl že miluje. Neměla jsem dobry pocit u toho,  že tu s nami nikdo není..,, Kam vůbec jedeme? " zeptám se,  když je mi jasné,  že to nehodlá otočit. ,,To je překvápko. "zachechtal se. Super…

BAEKHYUN
,,Tak jo! Můžem pokračovat.!"slyším Krise a kluci se znovu staví do svých pozic. Čekám,  až začnou hrát,  ale oni se jen tupě rozhlížejí. Chvíli mi to trvá,  než mi to dojde. Sayuri zmizela. A nejen ona. Yeol je pryč.,, Dnes ne… "povzdechnu si a vytahuju mobil.,, Kde jste?! Jak tě něco takového vůbec napadlo?! Okamžitě ji přivez zpátky! "štěkám rozkazy jakmile mi to zvedne.,, To už teď nepůjde. Sayuri vypadá velmi nadšeně,  že tu jsme. Neboj,  postarám se o ni. "zavěsí.,, Hrajte bez nich.. "oznámím klukům a jdu do domu. To si myslíš,  že tě s ní nechám? Kolik let už máš v mobilu GPS vyhledávač,  ty idiote?

SAYURI
,,Chanyeole já neumím.. "zastaví mně v půlce věty.,, Je to super!Moc se ti tu bude líbit?!Tady máš plavky! Nevím,  jestli jsem vzal správnou velikost,  ale ta barva ti bude slušet. "hodí po mě červenou papírovou tašku. Zatraceně… jen ne bazén….
,,Já nevím… "schovám se do ručníku,  když vychazím z kabinky. Vybral mi světle modré krajkové plavky,  ale ty mi starost nedělaly. Yeol nevěděl,  že neumím plavat.. ,,Ale noták! Sluší ti to! "Chanyeol  mě chytl za ruku a táhl k bazénu. ,,N..nemůžeme jít n..nejdřív n..na tobogán? "navrhnu doufajíc,  že si ničeho nevšimne. Rozjařeně kývne hlavou a táhne mě opačným směrem. Na chvíli jsem v bezpečí..

BAEKHYUN
   ,,Chanyeole..ty idiote…bazén? "nic horšího to být nemohlo. Sayuri se mi svěřila,  že neumí plavat. Popadnu klíčky od svého auta a vyběhnu ven.

SAYURI
,,Už jsme tu dost dlouho a ani jednou jsme nebyli v bazénu! No tak! Jen na chvilku,  pak půjdeme! "stěžuje si Yeol. Zrovna když mně to začalo bavit,  přestože aquacentra nenávidím.,, Dobrá. "souhlasím,  bude muset stačit,  když si sednu na kraj a namočím si nohy,  ne?Jdu za Chanyeolem,  který přímo sálá nadšením. Stojím jen kousek od vody,  když do mně někdo vrazí loktem a já spadnu do vody.
CHANYEOL
,,Neumíš dávat pozor? "zeptám se toho malého kluka, který shodil Sayuri do bazénu. Pokrčí rameny a odběhne pryč. ,,Chanyeole! "Baek? Co ten tu dělá? Proč nemá plavky? V kraťasích a triku se určitě do vody nesmí. Když už je jen deset metrů ode mně zařve:,, Ona neumí plavat! "Vmžiku skáče do bazénu za Sayuri,  která se ještě nevynořila.,, Panebože.. "zašeptám. Co jsem jí to udělal?!

How I met your father(s)Kde žijí příběhy. Začni objevovat