Skvělý nápad

205 23 9
                                    

SAYURI
,,Co to..." zašeptám s otevřenou pusou, která se nechce zavřít.Všichni v místnosti hledí k ještě před pár minutami otevřeným dveřím.To co právě má kamarádka udělala rozhodně nikoho nenechalo v klidu.Reportéři začali spekulovat o nových námětech pro tenhle žhavý drb.Z toho nevzejde nic dobrého..

,,Tak takhle to je.."vydechne Hong Ki a rychlým tempem odejde z místnosti, bez jakéhokoli povšimnutí.Clary ke mě přihopsá a chytne mě za ramena.,,Jsi v pohodě?"nepatrně kývnu hlavou a nechávám se vést pryč.Cestou si všimnu taťky, jak něco zamračeně říká muži po svém boku.Nejspíš to pro něj bude pořádný průser.

,,Tady, vem si čaj." ozve se za mnou Krystal s hrnkem zeleného čaje.Ona a zajíček mě odvezly domů a snažily se mě alespoň trochu uchlácholit.Vezmu hrnek, ale nechám ho tak, jak mi ho Krystal podává.,,Nemám žízeň."podívám se na ni, ale ona popadne hrnek a nakloní mi ho ke rtům, div mě nepolije.Snažím se hltat co nejrychleji, aby její ďábelský výraz zmizel.

,,Stejně to nechápu!" zastěžuji si, zatímco konečně začínáme rozebírat nejnovější téma internetu.,,Proč nám o tom nic neřekla?" Krystal se trochu zamračí, ale hned ji začne bránit.,,Poslyš, nebylas tu několik let, čekáš, že se ti se vším hned svěří?Musí být těžký s tím žít, natož to sdělit světu.Bude mít dost problémů s fanoušky..'',,A tobě to snad řekla?Jsi tu s ní přece celou dobu, ne?'' opáčím neurvale.,,Ne...my jsme nebyly v kontaktu, měly jsme moc práce s vlastním debutem.Naše jediné spojení si přece byla ty, pamatuješ?'' Když se nad tím zamyslím, je to pravda.Já jsem byla ta, kdo je všechny čtyři nutil hrát si se mnou na hřišti, spát u mě doma, nebo přijít na mou oslavu narozenin.Beze mne by se znali jen díky natáčení.,,Určitě nám to vysvětlí hned jak se uvidíme.'' uklidní nás Clary.S těžkým srdcem pošlu holky domů a jdu spát, nechávám svůj telefon vybrovat a vybrovat dál.

LUHAN
,,To snad sere?!(:DDD) Proč mi to zase nebere?''Snažím se jí dovolat nejméně dvě hodiny, stejně jako pár dalších kluků.,,Musíme k ní, co když se jí něco stalo?" vyšiluje Sehun, zatímco příjde z kuchyně D.O a jebne ho pánvičkou po hlavě .,,Přestaň s tím Romeo, jen potřebuje být sama, aby si to urovnala v hlavě.Musí to pro ni být velký šok, zjistit, že její dlouholetá kamarádka je na holky.'' brání ji Suho.Měl pravdu, ale abych řekl pravdu, měl jsem v plánu to, co řekl Sehun.Chan s brekem seděl na pohovce v obýváku potom, co jsme mu třikrát sebrali klíčky od auta.
,,Zítra se za ní stavíme.Má po natáčení, takže by mohla mít pár dní volno.''ukonejšil ho Baek a odvlekl ho do jeho pokoje.S mírným úsměvem jsem souhlasil a už se na telefon ani nepodíval, pokud nepočítám kontrolu zpráv a telefonátů od mé sestry.

DALŠÍ DEN RÁNO
SAYURI
,,Co že udělala?!''málem vyletím z kůže když se dozvídám nové zprávy od otce.,,Řekla, že vás v tak těžkém období nechce obtěžovat, takže si vezme na pár týdnů volno.'' odvětí klidně, beztak v tom má prsty.,,Zlatíčko, musíš ji pochopit, ona věděla, jaké to způsobí problémy, i tak to řekla.Věděla co se patří a zmizela na chvíli z dosahu reportérů.'' táta mi absolutně vůbec nepomáhal.Shin Hye to měla fakt promyšlený, prostě rozhlásit, že je lesba a pak zmizet do zahraničí.Měla bych to zkusit.Odloudám se do svého pokoje a padnu na postel.

KAI
,,Ale jen na chvilku, neměli bychom ji rušit.''upozorňuje nás Luhan, zatímco otevírá dveře domu jeho sestry.Bože, co to zas děláme?Nenápadně se vkrádáme přes chodbu, když Baek shodí květinovou vázu.Všichni se rozeběhneme k Sayurinu pokoji, vběhneme dovnitř a zabouchneme za sebou dveře.Ani nevím, proč to děláme, když v domě nikdo jiný není.Dohromady můžeme mít IQ lamy.

SAYURI
Ihned po zabouchnutí dveří se vymrštím do sedu, jen abych zjistila, že mě přišla navštívit tlupa lidí, co neumí klepat.Slušně je pozdravím.Yeol okamžitě hupsne na jednu z mých pohovek, ostatní ho následují.Sehun okolo mě rychle proběhl bez pozdravu.Trochu jsem se začervenala při vzpomínce na náš ,,polibek''.Nejspíš mu řekli o náplasti.Chudáček.Přisednu si mezi Luhana a Krise.,,Jak ti je?''zeptá se starostlivě Lulu.,,No..má nejlepší kamarádka všem oznámila že je lesba a odjela do zahraničí.Super!'' snažím se působit ironicky.,,Odjela?!" nadskočí Xiumin, ale Chen ho rychle strhne zpátky.,,Musím říct, že udělala správnou věc.Snaží se způsobit co nejméně potíží a nechodí kolem horké kaše.Bude lepší, když pryč zůstane do konečného zmizení skandálu.'' sdílí s námi svá moudra D.O . ,,Jak dlouho to většinou trvá?'' zeptám se třaslavým hlasem.,,Taková věc pomine během měsíce.'' promluví konečně Sehun.S úlevou se konečně uvelebím, to dokážu přežít.,,Ještě něco,''vzpomene si Tao a ostatní se na něj otočí ,,další týden máme koncert společně s BTS a potom máme menší párty, nepřišla bys?''otázka může být mířena jen na mě, takže se maličko zamyslím nad svým rozvrhem a přikývnu.Slyším několik nenápadných výdechů.,,Tak jo, měli bychom jít, nejspíš musíš vygooglovat kdo to BTS jsou.''nadhodí Luhan a vstane.Yeol a Kai zavrtí hlavou na nesouhlas.,,Řekl jsem vám, že ji nebudeme rušit, je to tak?'' procedí skrz zaťaté tuby Lulu.Několik kluků se trochu přikrčí, i já se trochu osunu směrem k Sehunovi, který se ke mě nenápadně posunoval.,,Tohle je Sayurin dům, takže je čistě její rozhodnutí, kdy máme odejít.'' napomene ho Kris.,,A navíc je tu má sestřička sama!Ty bys ji tu vážně nechal jen tak bez nikoho?''postaví se Chan.Je to tu zase.Ten můj sourozenecký výmysl.Ano, Yeol pro mě byl jako bratr, ale trochu to přeháněl.Často mi volal, jestli nechci zajít nakoupit, nebo u nich přespat.Nemyslím že mu docházelo, že není můj skutečný bratr(ale kdo ví?).Kluci mi ale přeci jen trochu pomohli, takže bylo jen správné pro ně také něco udělat.Snažila jsem se vymyslet něco, co by se mohlo všem líbit, to bylo pro dvanáct kluků dost těžké.Pár nápadů jsem ihned vyškrtla.Všimla jsem si Luhanova otráveného obličeje, Yeolův byl přesný opak.Všichni jsme mysleli na to samé.S dalším přehodnocením jsem se pousmála, nic lepšího to být nemohlo.,,Tak..máme si donést pyžamo?''navrhle po chvilce Sehun.

Prosím neukamenujte mě Moc dlouho jsem nepřidala novou kapitolu ani u jednoho z příběhů, znáte to-konec školního roku, přestup jinam a tak..Teď se to ale mění!Pokusím se něco přidat nejméně dvakrát do týdne BTW:Dostal už někdo vysvědčení?Já čekám až na úterý

How I met your father(s)Kde žijí příběhy. Začni objevovat