SAYURI
Několikrát zamrkám na papír před sebou. Vůbec netuším o koho jde. Slyším jak Chanyeol nadává a donutí mně to zasmát se. Myslím, že kdyby tu roli dostal on, nedopadlo by to se mnou dobře..,,Tak vidíš! Není to tak špatné! " poplácá mně Yong Hwa.,, Není?Nemám ani páru kdo to je! " zastěžuji si. V tu chvíli zaslechnu hlasité odkašlání.,, To jsem já… " ozve se za mnou. Super, ještě se neznáte a už se ztrapňuješ.. Jdi se zakopat…! Přejde k nám blonďák zhruba mého věku a pozdraví se s mým kamarádem.,, Vy… vy se znáte? " vykoktám trochu v šoku. S úsměvem se ke mně otočí a zakývají hlavou.,, Já, Hong Ki a Shin Hye jsme spolu hráli v drama. " objasní mi Yong Hwa. Aha, tak to není zase až takový cizák… ,,Ty jsi Sayuri, viď? " prolomí krátké ticho Hong Ki. ,,N..no jo…" zašeptám. Podáme si ruce a opět mlčíme. Bože to je trapas! ,,Tak teď když se znáte, co třeba později zajít na kafe?" navrhne Yong Hwa se snahou mně zachránit. Hong Ki se trochu poposune. Nelíbí se mu to snad? Vadím mu?,, Ale jasně.. " odpoví nakonec s falešným úsměvem.Vstanu z pohovky a chystám se na odchod, když mě Yong Hwa chytne za ruku. S vykoulenýma očima se na něj podívám. S úsměvem se rozloučí s Hong Kim a vede mě pryč.
,,On mě nemá rád? " zeptám se trochu sklesle, když konečně zastavujeme v prázdné místnosti.,, Ale notak, k tomu přece nemá důvod, ne? Nejspíš má jen špatnou náladu.. " hned mi došlo o co mujde. Je hezké, že se o mě tak stará, ale lhát mi nemusí. Něco se mu na mě prostě nelíbilo, ale co?
Seděla jsem doma ve své pokoji a přehrávala si dnešní událost pořád dokola a dokola. Proč mě nemá rád? Nikdy jsme se přece neviděli, nebo snad ano? Každopádně se ho na to zeptám jakmile budeme osamotě. Zapnu počítač a sleduju, co je nového. Ze začátku vůbec nic nevnímám, než si všimnu odkazu s mým jménem. Kliknu na něj a zobrazí se mi stránka nějakého časopisu. Jako první se tam vyjímá moje fotka se CNBLUE. Zasměji se, když si vybavím náš společný den. Pak ale můj úsměv zmrzne. Je tam ještě jedna fotka. Je tam táta ve svém novém obleku, se kterým se před pár dny tak pyšnil. To by ještě nebylo tak znepokojivé jako fakt, že je tam s ním máma.
,,Oni jsou zase spolu? ! " vykřikne Krystal. Zavolala jsem holkám a ony trvaly na tom, že hned přijedou. Tak jsme všechny seděly na mé posteli a hledaly nějaké další fotk y pro případ, že jsem se zmýlila. ,,Nedělejme ukvapené závěry, možná to ani není ona. Žádnou jinou fotku jsme přece nenašly. " napomenula ji Shin Hye s chladnou hlavou. ,,Nejde mi to na rozum… " s povzdechem si beru další lžičku zmrzliny.,,Ale radost z toho máš, ne? Zase budete spolu.. " namítne Krystal.,, Jasně, ale víš jak to s taťkou je, za chvíli ho máma přestane bavit a on si najde nějakou mladší.. " připomenu jí. Byla to pravda. Opustil nás kvůli mladší ženě, se kterou byl jen měsíc. Máma se zařkla, že už s ním nikdy nic mít nebude, chtěla si najít nového, nejlépe čecha, když už jsme tam bydleli. Znovu tátovi podlehla?
Holky odešly až pozdě večer s větami, že mám jít spát, když zítra začíná natáčení. Zprva jsem je chtěla poslechnout, ale nedalo mi to, a já zůstala sedět na schodech vchodu do domu. Čekla jsem a čekala, pomalu jsem to chtěla vzdát, když jsem zaslechla zvuk motoru. Jelikož by máma neměla kde spát, táta by ji vzal sem. Skrčila jsem se v křoví a pozorovala dvě postavy blížící se k domu. Žena byla na tátovy zavěšená jako kdyby ho už nikdy neměla pustit. Pak si sundala kapuci a já konečně viděla o koho jde. Trochu jsem se uchechtla, přece jen to byla pravda. Můj táta znovu randí s mamkou.,,Takže je to pravda! " vypískla až moc hlasitě Krystal. Musela jsem jim to říct jakmile jsem s Haruno dorazila na plac.,, Jak dlouho to trvá? Myslíš, že už od tvého příjezdu, nebo ještě dřív… " zamyslela se Shin Hye.,, Nemám tušení. Připadala mi před odjezdem normální.. Ale všechno to mohla být lež, možná tu jsem jenom kvůli tomu, že tu chtěl mít táta mamku.Třeba jsem úplně nemožná, když tohle dělám. " začínají mě přepadat dost depresivní myšlenky, když po mě někdo zezadu skočí. Když ta malá osůbka sleze všechny starosti odpadnou.,, Clary! " zahrnu ji do obětí. Její přítomnost mi vždy dokázala zvednout náladu.,, Dlouho jsme se neviděly, co? " usměje se.,, Co tu děláš? Nemáš školu? " chci se ujistit, jeatli ji ti idioti neodrazují od studií.,, Nene! Máme prázdniny! Kluci mě sem vzali, abych tě mohla vidět. " aha… tak to je. S výdech jsem ji vzala za ruku a představila ji mým přítelkyním.,, Bože! " vykřikla najednou Clary.S holkama jsme se na ni udiveně zahleděli.,, Já vás znám! Hrály jste spolu v Heirs! Mohu vás poprosit o podpis? A vyfotíte se se mnou? "(Fangirl moment :D) Nechala jsem ty dvě aby se s ní nějak vypořádaly a přešla k jinému stolku.,, Ahoj kuřátko. " slyším známý hlas. S nadšením se otočím a spatřím svého idola.,, Jongu! Ahoj! " s úsměvem ho rychle ale pevně obejmu(evil laugh).,,Tak co hvězdičko, těšíš se na své první drama.?" zeptá se s úsměvem.,, No… jsem trochu nervózní, ale plno lidí tu znám, tak by to mělo být v pořádku. " uklidním ho.,, Hraješ mého bratra viď? " uvědomím si po chvilce a potichu se zaraduju.,,Ano, máme spolu natočit docela dost scén, tak doufám, že mi to nepokazíš. " zavtipkuje.,, To zatím nevím.. " snažím se vypadat lišácky, ale můj výkon je chabý a tak radši rychle odklusám pryč. Než stihnu navázat řeč s někým dalším, ozve se hlas z reproduktoru.,, Prosím všechny účastníky natáčení o plnou pozornost! Začneme za 5 minut! " opět se rozezní tichá hudba, ale tentokrát se nikdo nedává do řeči. Všichni se začnou mačkat v kostymérně a šatně. Proč tak na poslední chvíli?Myslím, že tohle budou ještě dost zajímavé dv týdny.
ČTEŠ
How I met your father(s)
FanficSayuri(ty) se vrací do Koreje bydlet k otci jako majiteli známé společnosti pro umělce jako začínající hvězdička a potkává zde lidi, ke kterým má blíž než si myslí.Příběh plný lásky, přátelství, hádek, rozchodů, depresivních příběhů z minulosti a šť...