Dobře?Dobře.

294 31 4
                                    

    SAYURI

Celý den jsem proplakala..Luhan je...můj bratr.Táta měl před mou mámou dost známostí, mezi nimi byla i Luhanova matka.Priznal se, že to není jediné dítě ve společnosti, mám tu ještě několik příbuzných...i sestru.Otec není schopen říct kdo to je, tak si to zjistím sama.

      Ahoj slečno, promiň, neměl jsem u sebe mobil, o co jde?Jsi v pořádku?   

Luhan odepsal až po několika hodinách, musím mu to přece říct..

     Jsem v pořádku, myslím..Musíš co nejdřív přijet.

Luhan

Co to může být?,,Na co ještě čekáš?Jeď!"poručí mi Kai, zatímco si závistně přečítá mou zprávu.Vezmu klíčky od auta a vyběhnu ven.

SAYURI

,,Luhane...co budeme dělat?Ty jsi....můj...b...bra..."to slovo nedokážu ani vyslovit.Luhan se posadí na mou postel vedle mě a obejme mi ramena.,,Nevlastní."připomene.Opřu se o něj.Myslím, že to, co jsem k němu cítila byla láska, ale sourozenecká..

LUHAN

,,Udělám vše proto, abych ochránil svou malou sestřičku."vlepím jí pusu na čelo.Tohle je jiný druh lásky, než ten co cítí kluci...

,,Tak...zajdeme někam, sestřičko?"zeptám se po chvilce.Usměje se na mě.,,Můžeme do kina.."navrhnu.Nadšeně vyskočí z postele.Odejde se převléct.Ikdyž si myslím, že jí to sluší, neskočil bych po ní, teď už ne.

LUHAN(S EXO)

,,Cože jste dělali?Kde?Proč?"jak se to dozvěděli?,,No...byli jsme v kině a pak zašli na jídlo, protože se nám chtělo.."obhájím se.,,Nemyslíš, že bys měl dát šanci ostatním?"zastěžuje si Chanyeol.,,O tom chci mluvit..."posadíme se do obýváku, kde je místo pro všechny zvědavce.,,Od teď budu se Sayuri trávit víc času, ale nenechte se rušit, nejsem hrozba."mrknu na ně.Sehunovi spadne brada.,,Jak to myslíš,víc času?"zeptá se nejistě.,,No..."se Sayuri jsme se dohodli, že to prozatím necháme  v tajnosti.,,Bere mě jako bratra."jo, teď si to vážně vyřešil, Lu!,,Hlavně ať z toho není něco víc.."zašeptá neslyšně Sehun.To určitě.Kdo může být její další sourozenec?Přejedu kluky rychlým pohledem.Kdo jí je podobný?Baek?Kai?...Sehun?Chudáci, po jejich lásce k Sayuri, zbyde jen sourozencká,tak jako ta má...Nebo ne?

    ,,Ahoj sestřičko."pozdravím s úsměvem kdyż mi zvedne telefon.,,Ahoj Lu, co potřebuješ?"zeptá se.Lu...Ona mě nenazve bratrem?,,Potřebuju aby si udržela naše sourozenectví v prozatímní tajnosti.V našem domě je totiž takový velmi zajímavý klub, a myslím, že kdyby se to dozvěděli, musel bych si hledat nové bydlení.."vysvětlím.,,Vážně.No...jestli si to přeješ, pro mého bratra cokoli!"Ona to řekla...Tak krásně to znělo.,,Jsme domluveni, dobře?",,Dobře."

How I met your father(s)Kde žijí příběhy. Začni objevovat