SAYURI
,,Sayu?Jsi vzhůru?"slyšela jsem slabé klepání na dveře.I přes to jsem poznala o koho jde.,,Pojď dál.."zívla jsem a hodila na sebe župan.Sešla jsem dolů, kde se za tu dobu umístil taťka.,,To že teď nemáš na práci neznamená, že se budeš celý den válet v posteli."napomenul mě okamžitě.To že tajně randíš s mámou neznamená, že to neřekneš vlastní dceři.,,No jo..Jsem po včerejšku unavená...."znovu jsem zívla.,,Vlastně....jak se ti líbili kluci z Bangtan?"otočil se s úsměvem.,,Tati.."naklonila jsem se k němu blíž a začala šeptat,"myslím, že na něčem ujíždí, jako na trávě nebo tak..Jsou úplně pošahaní."Taťka se rozesmál a poplácal mě po zádech.,,To se na tu společnou dovolenou určitě těšíš, co?"po mém zakroucení hlavou pokračoval.,,Abych nezapoměl, za pár dní k nám příjdou hosté a zůstanou přes noc."cukla jsem rukou.,,Kdo příjde?"zeptala jsem se nedočkavě.,,Tví budoucí spolubydlící na tři týdny, chci aby ses s nimi seznámila předem.Příjdou den před odjezdem, abych pak nemusel posílat každé auto jinam.Luhan s EXO a BTS dorazí později."vysvětlí mi.Trochu se ošiju při pomyšlení na cizí lidi v mém domě.,,Takže kdo přesně příjde?"Doufám,že se bude hodit můj celodenní průzkum!,,Mělo to být překvapení, ale co!Přiřadil jsem k tobě Super Junior,Seventeen,T-ARU a B.A.P .O EXO a BTS už víš."V mozku jsem si přehrávala informace o těchto skupinách.,,Ale vždyť to jsou skoro samí kluci!"bouchla jsem do něj.,,Právě!Je na čase začít randit nemyslíš?Co si o mé dceři lidé pomyslí?Není schopná najít si přítele?V žádném případě!"dělal uraženého a s nafouklými tvářičkami vyšel ven.,,Bože!"padla jsem na pohovku.Si o sobě myslí že je dohazovač?Co náš skoro-vztah s Luhanem?Ještě se dozvím zas nějakou nepotřebnou věc!Kdybych nevěděla, že je Lulu můj bratr, nejspíš bych sbalila kufry, odjela s ním do USA a měli bychom pět dětí.
25.7.
Ano, začala jsem si psát deník, protože už mě nebaví mluvit do vzduchu, který mě stejně ignoruje.Dnes mají přijít cizí lidi, teda hosté, kteří tu zůstanou přes noc jen aby taťka nemusel zítra ráno posílat více aut na různá místa.Ty to vlastně nevíš, zítra jedeme na dovolenou.Jako bych už tak neměla dost volna!Kde je ta práce?No nic, jdeme dál.Ale už jsem všechno napsala..Sakra tohle mi nejde, končím!Zahodila jsem pero na druhý konec postele a deník zahrabala do šuplíku.Proč mě taková hovadina vůbec napadla?Mrkla jsem na hodinky ke zjištění, že už jsou tři odpoledne.Za chvilku měli přijít ti cizá- HOSTÉ.Oblékla jsem si šedé legíny, černé tílko a hodila na sebe dlouhý bílý svetr na knoflíky, aby mi nikdo nečuměl na zadek, který zanedbával údajně povinná pravidelná cvičení.Rychle jsem si pročesala vlasy, protože jsem až moc líná na něco víc.Znovu jsem si vyčistila zuby a navoněla se, nemohl ze mě být cítit ten popcorn z rána.Ozval se zvonek hned potom, co jsem zavřela koupelnu.Jedna ze služebných odešla otevřít.Najednou je tady?Kde byla celé období prázdné ledničky a mého zpívajícího žaludku?
Cestou k obýváku se v mém břiše začala odehrávat třetí světová válka, nejspíš kvůli nervozitě.Jen ať neozdobím někoho z nich.Těsně před dveřmi jsem ještě stihla políbit podlahu.Zpět nahoru mě zvedly něčí ruce.S kečupovým obličejem jsem se podívala na svého zachránce.
,,Nezranila ses?"zeptal se se slabým smíchem.,,Haha, moc vtipný."zvedla jsem se a uraženě kráčela k ostatním.Osoba za mnou udělala to samé.Posadila jsem se naproti nim.,,Ahoj, jsem Sayu."zamávala jsem na ně.,,Ahoj."pozdravili.*...trapné ticho...*,,Tak...vy tu dneska máte přespat?"Super, vůbec to nebylo trapný.Jedna z dívek se tiše zasmála.Pak další.A další.Než se smáli úplně všichni.,,Eh...jo.Novinka, co?"KDO.TO.DO.HÁJE.MÁ.BÝT?!Můj průzkum selhal...,,A ty jsi...?"začala jsem opatrně.,,Seungcheol."kývl hlavou.,,Neměl jsi náhodou blond vlasy?"Co to je za podfuk?V klipu měl blond vlasy, jak je mám teď rozeznat? ,,S.Coups..."zašeptala jsem si pro sebe jeho přezdívku..Očividně nezašeptala, jelikož se mu na tváři objevil překvapený úsměv.,,Ty mě znáš?",,Udělala jsem si o vás všech menší průzkum.."podívala jsem se na všechny v místnosti.,,I o mě?"zeptal se Vernon a přisunul si své křeslo blíž ke mě.,,O všech v téhle místnosti, nezvyšuj si ego, idiote."odtáhl ho Jeonghan zpět.Díky bohu.
,,Kdo vlastně jste?"zeptala se s nakrčeným nosem Eunjung.Tu jsem poznala hned, hrála v jednom drama, které jsem viděla.,,PROSÍM?"fňukl Jisoo.,,Seventeen, nová skupina."otočil se k holkám Heechul.,,Líbí se mi váš klip."přiznal Yesung.,,Který?"vykvikl Wonwoo.,,Máte jen jeden...."podotkla jsem.Pár lidí bouchlo smíchy.Zas tak hrozný to není.. ,,Mimochodem, líbí se mi klip od Devil, super choreografie."začervenala jsem se při vzpomínce, jak jsem znásilňovala tlačítko REPEAT celou noc.
,,Umíš tančit?"zeptal se můj zachránce Donghae(můj bias, ale pšššt!).,,V rámci možností..."zamyslela jsem se.,,Takže vůbec?" chtěl se ujistit Zelo.Dělal si ze mě jednorožce od doby, co se dozvěděl, že je o dva měsíce starší.,,V RÁMCI MOŽNOSTÍ"zopakovala jsem hlasitě, tak aby to už vícekrát nevytáhl.,,Neměla by sis dovolovat na starší."poučil mě Dae.,,Daehyune, jsi cute, ale zavři klapačku."jebla jsem po něm polštářem.Znovu.Předtím kvůli tomu, že začal urážet mé nulové kulinářské schopnosti.On se ale opět úspěšně vyhl a já opět trefila Jongupa.Podle toho, jak se tvářil, jsem okamžitě zvedla nohy na ramena.Ne doslova, začala jsem zdrhat.
,,Pojď sem ty malá mrcho!Jak se opovažuješ škodit mému nádhernému obličeji?"pokřikoval za mnou Jongup.Rychle jsem zahla do tmavé chodbičky vlevo.Měla jsem už velký náskok.Při smíchu mě ale sejmula něčí ruka natažená přede mnou a já málem spadla, kdyby mě ta ruka nestrhla stranou a já do někoho nevrazila.,,Co to-"začala jsem, ale dotyčný mi přes půlku obličej strčil svou dlaň.To nebyly holky.Slyšela jsem, jak kolem nás obíhá Jongup, díky bohu za velký dům.Jakmile byl z dosahu, ruka zmizela.Vytáhla jsem z kapsy mobil a posvítila na kreténa, který mi málem svou nataženou rukou před chvílí vylomil všechny zuby.,,Oppa!"zařvala jsem, ale hned zase sklapla, abych se neprozradila.,,Zachránil jsem ti život ne?"usmál se Donghae a opřel se naproti mě o druhou stranu chodby.,,A taky jsem kvůli tobě málem přišla o zuby."sykla jsem na něj.To že ho tak moc zbožňuju mu teď nepomůže.,,Já nemůžu za to, že si málá jak králík."začal se smát.,,A já nemohu za to, že máš ruku dlouhou jak žirafí krk."Chen by na mě byl pyšný!Víc jsem ho vytrolit nemohla! ,,Někdy se ta žirafí ruka může hodit, víš?"zašeptal a natáhl se ke mě.Trochu jsem se otřela o jeho hruď, přitom jak mě přitáhl blíž.,,Oppa!Co to děláš?"napomenula jsem ho.,,Využívám momentu."pošeptal a sklonil se ke mě.Přibližoval se svými rty stále blíž a blíž než-se rozsvítilo.Tak jo, toho trochu lituji, přiznávám. Rychle jsem se od něj odtrhla a odběhla pryč.Nedoběhla jsem moc daleko, jelikož si mě obět polštářového útoku všimla, chytila mě, a přehozenou přes rameno táhla směr obývák.Donghae už znovu seděl na svém místě, stejně tak i všichni ostatní.
Jongup si mě posadil na klín a začal se mnou máchat ze strany na stranu.,,Oppa, dneska mě bolí žaludek.."varovala jsem ho.,,Nezájem."a pokračoval.Pak jsem dostala geniální plán.,,Oppa!"zafňukala jsem a otočila se na něj s uslzenýma očima.Okamžitě přestal a vyděšeně se na mě podíval.Vystřelila jsem z jeho klína po čtyřech jakmile uvolnil ruce, aby mi otřel slzy z tváře.Hupsla jsem do křesílka a vyplázla na něj jazyk.Plácla jsem si s holkama, zatímco na mě kluci čuměli.,,To je zneužívání mužských citů.."zašeptal Dino.
,,Kdeže?" ptal se pořád dokola Mingyu.Seděli jsme tu už několik hodin se stále nekončící konverzací.,,ČESKO!"zakřičeli jsme na něj snad posté společně s Hyomin.Holky měly se mnou pár let věkový rozdíl, ale moc jsem si je oblíbila.Zvlášť teď, kdy tu mám jen dvě pořádné kamarádky potom, co mi jedna zdrhla. Jiyeon už potřetí zívla, tak jsem se rozhodla je všechny poslat do pokojů.Zas tolik jich samozřejmě nemáme, takže holky přespaly u mě.Chvíli jsme si na zemi povídaly, potom co jsme se všechny vystřídaly v koupelně.Nakonec jsme si popřály dobrou noc a šly spát.
Annyeong!╚(ಠ_ಠ) Dost lidí se mě ptalo, proč píšu s ještě pořád 12 členy EXO, když to probíhá v současnosti(ano, Seventeen debutovali letos)..Moje odpověď --->EXO is motherfuckin' one, right?Spadne jeden, spadnou všichni.EXO byla moje první k-pop skupina, na které jsem se stala tak závislou, takže mám ke všem členům velmi silný citový vztah.Jako EXO-L je musím udržet pospolu alespoň tady (T_T) Jinak...co říkáte na Taovo album? neměla jsem ani tušení, jak moc umí zpívat...(×_×;) .........EXO hwaiting!! ヽ(‘ ∇‘ )ノ
ČTEŠ
How I met your father(s)
FanfictionSayuri(ty) se vrací do Koreje bydlet k otci jako majiteli známé společnosti pro umělce jako začínající hvězdička a potkává zde lidi, ke kterým má blíž než si myslí.Příběh plný lásky, přátelství, hádek, rozchodů, depresivních příběhů z minulosti a šť...