LUHAN
Ti dva byli fakt nenápadní s tím vzájemným očumováním.Dokonce si spolu šli vyčistit zuby, no řekněte, je to normální?Sehun začal mluvit o tom, že by u ní mohl spát on, ale já ho zastavil s tím, že nechci aby se to rozmnožovalo.Otráveně jsem zkontroloval mobil, kde stále nebyla žádná upozornění, ani zprávy.,,Co k sakru dělá?"SEHUN
,,Nefápu, fo mu na fom fadí, kvyf fpolu tef chofíme."zastěžoval jsem si s kartáčkem v puse.,,Jo, není to tak, že bychom dělali nějaký úchylnosti."zakývala hlavou Sayu, když si oplachovala obličej.Díky tomu neviděla můj zklamaný obličej.,, A co že je tak závislý na mobilu?Nespouští z něj oči."zamyslela se a popadla ručník s medvídky.Vážně jsem doufal, že nedostanu nosebleed.Kluci měli pravdu s tím, že jí to sluší i bez makeupu.,,Clary mu nezvedá telefon a ani nenapsala.Je to trochu divný, protože ti dva si spolu píšou pořád.."vysvětlil jsem jí.Luhan byl na ní doslova závislý.Nejspíš se o ni dost bál.SAYURI
,,Co když se jí něco stalo?..Ne, na to myslet nebudeme."otřásla se.Sehun si otřel obličej od pasty, kterou měl úplně všude, až jsem se mu musela slabě zasmát.,,Budeme zítra snídat spolu?"zeptal se mě, když jsme vycházeli z koupelny a pustili tam Jongupa držícího se za rozkrok.,,Díky bohuuuu!"zaslechli jsme uvolněný hlas ihned po zabouchnutí.,,Fuuuuuj~"vyplázli jsme oba jazyk.,,Co říkáš na tu snídani?"poškrábe se Sehunnie za krkem.,,Jasně!"zachichotám se a vlepím mu nanosekundovou pusu na tvář, než se před námi objeví Jackson.,,Ah!Doufal jsem, že na tebe narazím!Chci se na něco zeptat."vyhrkne okamžitě.Sehun se nenápadně přisune trochu víc ke mě.,,Co potřebuješ?"zeptám se slušně.,,Máš čas zítra odpoledne?Chtěl jsem zajít na-",,Nemá."ukončil jeho monolog stroze Sehun a nasadil poker face.,,A nebo můžeme jít hned rá-",,Taky nemá.",,A co pozít-",,To už vůbec ne."Sehun odpálkoval každý jeho pokus.Bože nech mě se zachlámat, aspoň trošku! Jackson se na něj zamračil.,,Myslím, že jsem nemluvil na tebe, ale Sayuri.Tak prosím přestaň odpovídat za ni."Znovu se otočil na mě.,,Tak co ty na to, zít-",,Jak jsem řekl, nemá čas, tak neplýtvej kyslík."Sehun mě popadl za ruku a táhl směr stany.,,Nežárli tolik."zasmála jsem se.,,Já nežárlím."neotáčel se.,,Tak co to bylo?"stále jsem se smála.,,Zbavuji se konkurence."zeslabil hlas.,,Takže žárlíš."
CHANYEOL
,,Zavři pusu a přestaň slintat."uštědřil mi pohlavek Baek, který seděl na mé posteli.Oba jsem sledovali jak si Donghae naštvaně bere polštář s peřinou a míří si to na druhý konec stanu k Siwonovi a Daemu.Sehun a V se na sebe zaksichtili a spokojeně se posadili na své postele.,,Ale to je moje šance~"Baekhyun mě zastavil a otráveně vstal.,,Jaký je Woozi v posteli?"(trolololol),,Budeme dělat, žes to nemyslel tak, jak jsem to pochopil.Ta malá bestie mě chce beztak zabít.Dokonce mě kousl!Ráno se mi teda omluvil, ale určitě byl vzhůru.Všiml jsem si že tyranizuje i zbytek zelenáčů.Řeknu jen jedno, na to malý si dávej bacha."zašeptal a vyběhl ze stanu.Naposledy jsem se ohlédl k Sayu a ostatním.Sehun si zrovna vyslíkal triko, protože byl zvyklý spát v trenkách, nebo teplákách, zatímco Luhan si hezky upravil své modré jemné kalhoty a rovnal si límeček na spací košili s dlouhými rukávy.Se zachechtáním jsem se rozvalil na posteli a užival chvilky, kdy Taehyung seděl na okraji a dělal mi místo.,,Dobrou~"zaznělo pokojem, světla zhasla a nikdo už nepromluvil.
SEHUN
S povzdechem jsem se převalil na druhou stranu postele.A znovu, a znovu.Nakonec mi to nedalo a podíval jsem se na ni.Spokojeně pochrupovala celá schovaná pod peřinou.Se zvednutými koutky jsem si opět lehl..
.
.,,Arghh~"zvedl jsem se z postele a s polštářem se vydal k postýlce jen kousek ode mně.Opatrně jsem si lehl a zakryl se částí peřiny, protože jsem byl moc línej vzít si to svou.Kecám, nechtěl jsem.Převalil jsem se na bok, tak abych ji mohl pravou rukou obejmout.
ČTEŠ
How I met your father(s)
أدب الهواةSayuri(ty) se vrací do Koreje bydlet k otci jako majiteli známé společnosti pro umělce jako začínající hvězdička a potkává zde lidi, ke kterým má blíž než si myslí.Příběh plný lásky, přátelství, hádek, rozchodů, depresivních příběhů z minulosti a šť...