SAYURI
,,Stalo se něco?",,Kde jste byli?",,Chodíte spolu?",,Jsi těhotná?"pálily do mě holky ze všech stran.No jo, dobře, to poslední řekl Vernon.,,Nic se nestalo, jen jsem Jacksona jebla dveřma a musela mu vyprat košili."Všimla jsem si Qri očumující Jacksona v černém tílku(Z toho jsme udělaní všichni *_* ) a drbla do ní s větou, že vůbec neposlouchá co říkám.Nene, já nežárlím..Doprdele
co melu, žárlím jak Jacob na Edwarda.Litovala jsem, že prostě nemohu vytáhnout mobil a vyfotit si ho.Ale počkat, JÁ MŮŽU!Nenápadně jsem vyndala z kapsy mobil a zapla kameru.Zvedla jsem si mobil těsně před obličej a zmáčkla spoušť.Click!Doprdele, doprdele, já nevypla zvuk!Jackson se na mě spolu s pár dalšími otočil.Nejspíš byste čekali, že mobil rychle schovám, ale já si potřebovala zahrát na Kanyu Westa a ani se nehla.Jackson se na mě usmál a znovu se otočil.,,Uuuuff!"vydechla jsem.,,Co to právě bylo?Je to to, čemu se říká stalking?"probodla mě pohledem Eunjung.,,Já tomu říkám obdivování z dálky."ohradila jsem se.Hyomin nesouhlasně zavrtěla hlavou, ale dál to neřešily.,,Heej!Mrkněte sem!"slyšeli jsme sa sebou Himchana.To je nějakej organizátor, či co?Stál na velké reprákové bedně.Kde to nabral?,,Tak trochu jsem se zamýšlel nad dnešním programem a myslím, že je to pěkná NUUUUDAAAA!Ano, částečný podíl na tom mám já, ale vymýšlel to Yesung!"ukázal na pravého viníka v černých kraťasech a slunečních brýlích za námi.Nasraně si usrkl svého jahodového koktejlu.(to muselo vypadat opravdu nasraně :'D ),,Vymyslel jsem to takhle.Táborák bude, jen o trochu dříve.Pak si uděláme venkovní kino.Všechno je zařízený, není cesty zpět.Je to limitovaný na počet desíti lidí, polštáře na sezení po dvou.Film se hraje jen jednou."Dino zvedl ruku.,,Co za film to bude?"Všichni jsme se otočili zpátky k bedně.,,Přemýšlel jsem o slaďáku, ale zjistil jsem, že už vyšel Shingeki no kyojin film, tak se můžete těšit na pořádnou akci!(film se mi moc nelíbil upřímně...).,,Nauč se myslet na ostatní.Někdo třeba nemusí mít ty tvý japonský cartoony rád."zaboo-oval Zelo.,,Nejsou.To.Cartoony."procedil skrz zaťaté zuby Sehun.(yaoi fanda~).,,Nic proti ale takový věci nemusím.Uvidíme se na táboráku."zamávala na nás Soyeon při svém odchodu.,,Anime je boží!"začal fanboyovat(můj bože :D )Seungkwan.,,Souhlasím."přihlásil se Mark.
,,Ježiš mě nezajímá kdo přijde.Ten film chci vidět i kdybych tam byl sám.Za hodinu se má stmívat, takže se sejdem přesně za osmdesát minut u ohniště, kdyby nějaká lama nevěděla, je to kousek od stanů."odkašlal si Himchan a seskočil z bedny.Ucítila jsem poklepání na rameno.,,Počkej tady."Byl to kdo jiný, než Jackson.Slabě jsem kívla a sledovala, jak se kamzíčími skoky dostává k našemu pořadateli.Lehla jsem si do měkké trávy a zavřela oči.Byl to příjemný pocit, mohla bych tu zůstat až do konce života.Ucítila jsem vybrování telefonu.Tatínek.,,Ahoj tati, co potřebuješ?"pozdravila jsem slušně.I přes ty kilometry mezi námi jsem věděla, že sedí ve své kanceláři a něco ťuká do klávesnice.,,Ahojky zlatíčko!To nemůže taťka zavolat potom, co tě tak dlouho neviděl?"Ehm..'tak dlouho'.Trochu silnější pojem.,Jasně, ale kvůli tomu mi nevoláš, že?"ovšem že ne, zas tolik se o mě nezajímá.,,Ne, to ne.Chci se zeptat na tvůj milostný život.Už sis tam někoho našla?Líbí se ti někdo?Budu brzo děda?"chrlil otázky jednu za druhou.Chtěla jsem se usmát a křičet zároveň.,,Bože tati.Ne, nenašla, ne nebudeš brzo děda."ujišťovala jsem ho a vlastně i sebe zároveň.,,A co odpověď na mou druhou otázku?Líbí se ti tam někdo?Jeto snad Donghae? Nebo ten nováček Seungcheol?Sehun po tobě taky háže očko."rozpovídal se.,,To mě snad sleduješ?!"polekám se.,,Ale nene!Prostě to vím!"bránil se.,,No dobře..."zašeptala jsem.V telefonu jsem zaslechla slabé zašustění, které po chvilce ustalo.,,Co to?Proč ses nepochlubila, že máš ráda Jacksona?"zaslechla jsem tlesknutí.,,Tati!Opovaž se mě sledovat!"upozornila jsem ho se vztyčeným prstem.,,Ale ale, já říkal, že tě nesleduji.",,Tak jak jinak mi-",,Ale neříkám, že to není lež..",,Tati!"zahulákám do mobilu, když si všímám vracejícího se kamzíka.,,Musím končit!Pozdějc!"rychle se rozloučím a strčím mobil do kapsy.Jackson se na mě usmál a spoza zad vytáhl dva malé lístečky.,,Co to je?"zeptám se nechápavě.,,Náš společný večer."zachechtá se a strčí mi je ještě blíže před obličej.Lístky na dnešní film?,,Ale Himcham neříkal nic a lístcích.."zamyslím se.,,Máme je jen my dva, místo úplně vzadu.Chtěl jsem si být jistý, že to uvidíme."schová je zpět do kapsy a tleskne.,,Měla by ses teple obléct, začíná být chladno.."sjel mě rychlým u pohledem..,,Sejdeme se tu za deset minut, jo?Taky se obleču."chtěl Jackson odejít, ale má věta ho stihla zastavit dřív, než se pořádně ztrapnil.,,Ehm..Jacksone?Tvůj stan je opačným směrem.."
ČTEŠ
How I met your father(s)
FanfictionSayuri(ty) se vrací do Koreje bydlet k otci jako majiteli známé společnosti pro umělce jako začínající hvězdička a potkává zde lidi, ke kterým má blíž než si myslí.Příběh plný lásky, přátelství, hádek, rozchodů, depresivních příběhů z minulosti a šť...