BTS

254 20 4
                                    

SAYURI
Se zaječením jsem spadla z postele.Stihla jsem vstát ještě před budíkem!Aby ne!-Dneska jsem měla jít na koncert kluků a BTS.Při mém průzkumu jsem si je docela dost oblíbila!Znovu jsem hopsla do postýlky a začala v leže tancovat(no řekněte-kdo to nedělá?).

*Bylo 6 ráno, Luhan mě měl vyzvednout ve 4 odpoledne.Vstala jsem před hodinou, a co jsem za tu dobu stihla?Nachystat si snídani, která se skládala z jogurtu a jablka(je ráno-co jiného se dá čekat?).Při mé poslední lžičce začal můj mobil řinčet písničku I need u od BTS, která se stala mým novým vyzváněním.Neobtěžovala jsem se dívat kdo volá a jednoduše zvedla.,,Ano?'',,Ahoj ségra, co děláš?'',,Lulu!Právě...snídám..''Tak se té trošce říkat fakt nedalo.,,Vážně?A co přesně snídáš?"zeptal se zvědavě.Sakra, už znovu ne!,,Objednala jsem si snídaňové menu v obchodu kousek od domu."zalhala jsem.,,A chutná ti?"Tak jo, začínám se bát..,,Je to výborný!Jsem úplně plná!"tohle jsem vyslovila zrovna když mi zakručelo bříško, ale to Luhan nemohl slyšet.,,Jo?Tak mi vysvětli, jak je možný, že už dvě hodiny sedím u tebe v obýváku a žádné auto ani otevření dveří jsem neslyšel?"Co to-On je tady?!

Chvíli mi trvalo než jsem našla správný obývák.Na pohovce jsem spatřila Luhana a Sehuna.Sehun na mě s úsměvem zamával, zatímco Luhan mě propaloval laserovýma očima.,,Eh...dobré ráno?"začala jsem opatrně a přisedla si naproti nim.,,Co jsem ti říkal o snídani?"procedí bratr skrz zaťaté zuby.Trochu se přikrčím.,,Je to nejdůležitější jídlo dne.",,To tě vážně musím brát každý den na snídani?"zanaříká.,,Já bych mohl..." vmísí se do konverzace Sehun.,,Vážně?Oh Sehun aby vstal dřív jen kvůli snídani mé sestry?Už dneska jsem tě musel vykopávat z postele!"zasmál se.,,Ale to jsem nevěděl že jdeme k Sayuri!To je jiný případ!"bránil se Sehun.,,Jo?Dám ti zkušební týden, jednou zaspíš-končíš."zablýsknou Luhanovi oči.Sehun nahodí jeho vteřinový happy pohled, než opět nasadí svůj  I-don't-care pohled.Vážně mu to Luhan dovolil?(Lulu je asi shipuje :3 )

?(Kdopak to je?)
,,Kdože?''zeptám se Jina potom co zjistím, že na nás bude po koncertu čekat zvláštní host.,,Jmenuje se Kang Sayuri.Je to kamarádka Luhana."zopakuje mi.,,Počkat je to Kang Sayu Ri, nebo má japonské jméno?" zeptá se Taehyung.,,Je to japonsky, zvláštní kombinace, co?"zamyslí se J-hope.,,Je tedy z Japonska, nebo Koreje?"ptá se dál V.,,Ty idiote, je to dcera ředitele naší společnosti, jak si tam dával pozor?!"vrazí mu pohlavek RapMon.,,Kdo by si té hezké prdelky nevšiml?"zaculí se Jimin.,,Ty si na ní se svou výškou viděl?:D "pochlubil se Jungkook se svým 3 centimetry na víc(žádné úchylárny).,,Přestaňte se hádat!"pohrozil nám Jin s vařečkou v ruce, zrovna vařil polévku.
,,Už se těším na tu vaši hezkou prdelku.."uchechtl jsem se a znovu usnul.

SAYURI
,,Proč ti máme vybrat oblečení, jsi snad holka, nebo mám bratra?"šklebil se na mě Luhan od skříně.,,A vy jako holky vypadáte!Honem honem, musí mi to slušet!"popohnávala jsem je.Luhan se začal hrabat mezi roláky, a to je teprve půlka léta.Než jsem stihla něco namítnout, zahlédla jsem vedle šatníku Sehuna, jak se směje na něco v šuplíku.,,SEHUNE!!Táhni od toho!Spodní prádlo si umím vybrat sama!"zaječela jsem a on vyděšeně uskočil.

***
,,Šikulky"s úsměvem jsem jim poklepala na temena hlavy.Vybrali mi krásné modré šaty(obrázek), super boty s až moc vysokým podpatkem a bílou kabelku.Skočila jsem se převléct a upravit se.Chvilku mi trvalo se do šatů narvat, asi vážně potřebuju zhubnout.V koupelně jsem si trochu přežehlila vlasy a namalovala se, aby si nemohli říct, že vypadám jako zombie(přesně jako to někdo řekl autorce -.-).,,Jsem!"vyběhla jsem před kluky a udělala otočku.Kluci na mě zůstali zírat a Sehun si mě dokonce v rychlosti vyfotil.Vítězně jsem se usmála.,,Tak jo.."začal Luhan, když se konečně probral z tranzu.,,Za chvilku jsou 4, musíme se ještě stavit pro kluky, takže bychom měli vyjet."vstal a zachrastil klíčky od auta.My se Sehunem jsme šli pár metrů za ním.,,Kočka."zašeptal mi do ucha a plácl mě po zadku, načež se rozeběhl kupředu, abych ho nemohla zabít hned.

How I met your father(s)Kde žijí příběhy. Začni objevovat