Kdopak to leží v mé posteli?

310 27 5
                                    

SAYURI
První co udělám je, že si vyzuji boty a padnu na svou postel.,,Co si mám vzít? Budou mít jídlo? "Vážně, budu spát v domě s dvanácti kluky a jediné na co myslím, je jídlo. Zasloužíš si spát v rakvi Sayuri.
Udýchaně schovám panda pyžamo do tašky. Musela jsem si jít nějaké koupit, protože jsem měla samé košilky. Co budu dělat v zimě?Zabalím si tam kosmetickou tašku a spodní prádlo. Snad mi nikdo nebude hrabat do batohu. Strčím tam ještě legíny, triko a svetr, konečně můžu vyrazit.
LUHAN
Někdo zvoní..,, Můj bože... "zašeptám pro sebe. Ona vážně přišla. Rychlostí blesku okolo mě proběhne Chanyeol a než stihnu něco namítnout, otevírá dveře.,, Ahoj princezno! Moc jsme se na tebe těšili!"popadne ji do náruče a pořádně ji stiskne v objetí. Všimnu si, jak se  jí vyvalí oči, nejspíš nemůže dýchat. Její obličej začne mít rudou barvu. To už k nim ale kráčí Sehun a vytrhne ji z jeho spárů. Není mi dobře z toho co udělal, ale já bych ji nezachránil. Jen ať se má hloupá sestřička udusí, když sem přišla přespat mezi nás.
SAYURI
,,Posaď se. "pousměje se na mě Sehun a poklepe na místo vedle sebe. Padnu na pohovku. Sehuna se nebojím, on řekl, že mě bude chránit. Než stihnu cokoli říct, někdo se na mě namáčkne z druhé strany. ,,Ahoj, já jsem Baekhyun. Říkej mi Baek. "Chanyeol se za ním naštvaně nasupí, očividně tu chtěl sedět on.,, Já vás znám. Moc se mi líbí vaše hudba. "Přiznám. Dost jsem si toho o nich přečetla. ,,Takže tu vážně spíš? "houkne na mě někdo od schodů. Suho, Lay a Xiumin. ,,Ano. Vadí vám to? "ujišťuji se.,, Tohle bude zajímavý. "pískne Kris, který stojí ve dveřích. On, Tao a D.O byli nejspíš nakoupit, protože nesli velké nákupní tašky, ze kterých jsem ucítila čerstvé pečivo. ,,Proč by mělo? Budeme se jen dívat na filmy. "procedí Luhan skrz zaťaté zuby. Asi se mu nelíbí, že tu jsem. ,,Kdepak vůbec je? "prolomí ticho Lay.,, Měla už tu být.. "přitaká Tao. O kom to mluví? Ona sem příjde ještě nějaká dívka?,, Nejspíš má ještě školu.. "napadne Baeka. Oh? Ona je to ještě školačka? ,, Chodí nám sem vařit, uklízet a prát. Taková naše domácí."vysvětlí Lu, když si všimne mého nechápavého výrazu.
,,Jsem tady! "ozve se ode dveří a do chodby vchází maličká holka s dlouhými hnědými vlasy. Kolik jí je? Patnáct?Xiumin se za ní okamžitě rozeběhne.,, Clary! Už jsme měli strach! Co ti tak trvalo? "naléhá na ni.,, Promiňte, zmeškala jsem autobus, takže jsem šla pěšky.Zase.. "omluví se.,, Mohla si zavolat, přijel bych pro tebe. "zamumlá Luhan.,, A kdo je tohle? " zeptá se Clary, když mě spatří.,, To je princezna Sayuri! "Oznámí hrdě Yeol a chytne mě kolem ramen. Kluci kolem něj si s povzdechnutím promnou ruce a táhnou ho ode mě dál.,, Ta princezna, o které tu teď každý mluví? "zeptá se s úsměvem a popojde ke mě blíž.,, No.... Jsem Sayuri. "představím se. Oni o mě mluvili? ,,Těší mě, jsem Clary! " obejme mě a hopká do kuchyně odnést nákup. Bude fajn:-)..
,,Takže, kolik ti je?"zeptám se, když jí pomáhám dělat večeři, zatímco se kluci dívají na film.,, Před nedávnem mi bylo sedmnáct. Nevypadám na to, co? "pousměje se. Ne, to rozhodně ne.,,A jak ses sem dostala? "nepřestávám se ptát. Na chvilku se zastaví, ale okamžitě znovu začne pracovat.,, Jsem z děcáku. Momentálně žiji v malém bytě, který mi kluci platí za to, že jim tu dělám domácí práce. Školu odtud mám jen kousek, takže mi to nedělá problém. Jednou měli EXO vystoupení právě na naší střední. Všimli si, že mě ostatní žáci šikanují kvůli mému oblečení a tak, nabídli mi, že se o mě postarají.. "Sayuri, vážně si se musela ptát? Imaginárně si za to vlepím facku. ,,Ty jsi ze zahraničí, viď? "zeptá se zvědavě.,, Jo. "už se jí nebudu na nic ptát.,, Jaké to je? "Eh?,, Co jako? "Nechápu o čem mluví. ,,No... jaké je to být v zahraničí..? "Sayuri, zastřel se.Tohle ti mohlo dojít.,, Je to... dobrý.. "Když vidím její zklamaný výraz, ihned dodám:,, Někdy se spolu můžeme někam podívat, dobře? "nadšeně zakýve hlavou a cupitá do obýváku, kde si sedá mezi Luhana a Krise. Posadím se vedle Sehuna a začnu se dívat.

,,Hmmm.. " probouzí mě šustění deky vedle mě, otevírám oči a vidím, jak Sehun odchází pryč.Ještě je venku tma. Nejspíš jsme tu všichni usnuli. Clary ležela na Luhanovi, který měl kolem ní obmotané ruce, aby nespadla, a nohy na Krisově rameni.
,,Taky nespíš? "zeptá se Sehun, když si všimne, že jdu za ním. Zastaví se, abych ho dohnala.,, No... tak nějak.. "Zašeptám. Projdeme skleněnými dveřmi na zahradu a posadíme se na velké houpačce. Sehun přes nás hodí deku a začneme se houpat.,, Jste moc hodní, že jste si ji vzali. "Začnu náš rozhovor o Clary.,, Byl to Luhan, kdo ji uviděl ležet na zemi, celou od krve. Řekl, že nedovolí aby se jí ještě někdy něco stalo. "Luhan? To on ji sem vzal?,, Zajdu nám pro pití. "navrhne po chvilce mlčení a odběhne. Za chíli je zpátky s dvěma sklenicemi džusu. Jednu mi podá a sedá zpátky vedle mě pod deku.,, Děkuju. "znovu se začneme houpat.,, Nevadí ti, že tu jsi? "koukne na mě.,, Ani trochu. Řekl jsi, že mě budeš chránit. "usměji se. ,,Navždy.. " zašeptá a úsměv mi oplatí. Přivede mě to do rozpaků a omylem na sebe vyliji pití.,, Aaah?!Zatraceně! Co budu dělat? "celé mé pyžamo je úplně promočené.,, Pojď sem, než nastydneš. Sehun mě vede zpět do domu a po schodech nahoru.,, Tady je koupelna. Pyžamo hoď do koše na prádlo. Můžeš si obléct moje triko. "Svlékne ho přes hlavu a podá mi ho. Je dostatečně dlouhé aby mi sahalo až těsně nad kolena.,, Děkuju. "zašeptám a mizím za dveřmi. Neměla jsem čas si ho prohlédnout. ZATRACENĚ!
Když vyjdu na chodbu.Sehun na mě čeká u dveří.,,Můžeš spát u mě v pokoji. Nevím, co by řekli, kdyby tě dole viděli jen v tričku. Moje dveře jsou druhé napravo. Kai tu není, takže se nemusíš bát.Zajdu ti pro tašku. "Projdu chodbou a otevírám dveře a vcházím do tmavého pokoje. Na každé straně leží jedna velká postel. Jedna z nich je Sehunova, ale která? Je to jedno... řekl že tu Kai není. Vlezu do postele u okna a okamžitě usnu.
SEHUN
Když otvírám dveře, uz spí na Kaiově posteli. Škoda... položím jí tašku na stolek a odejdu si lehnout dolů.

SAYURI
Probouzí mě zvuk otevírajících se dveří.,, Ale ale.. Kdopak to leží v mé posteli? "Kai.

How I met your father(s)Kde žijí příběhy. Začni objevovat