SAYURI
,,Nachystej mě pytlík, budu blinkat."upozornila jsem V-ího a ten jen rychle odskočil o metr dál.Díky díky ty idiote.Poslala jsem k němu vražedný pohled a otočila se s cedulí TEREZA zpět k vycházejícím lidem.Měla by tu být každou chvíli.Počet vycházejících se úžil a ona pořád nikde.,,Doufám že se jí nic nestalo.."zamyslela jsem se.Ucítila jsem slabé poklepání na rameno a rychle se otočila.Pèede mnou stála o několik cenťáků menší holka s dlouhými černými vlasy a i přes její červené brýle jsem poznala její velké čokoládové oči.Takové měla i máma..Dívenka byla světloučká,jako každý Korejec, ale obličej a odhalené nohy měla slabě opálené.Měla na sobě bílé triko s dlouhým rukávem a světlou růžovou sukýnku s vysokým pasem, který jen poukazoval na její štíhlost.V ruce držela velkého rilakkumu(méďu) a na jejích bílých kufrem jsem zahlédla další kawaii nálepky.To se mi líbí.
,,Ahoj, já jsem Sayuri."zkusila jsem česky.,,To je dobrý, umím korejsky.Já jsem Tereza."pousmála se.Och vlastně, musel ji učit její taťka.Podaly jsem si ruce.,,Máš hezkýhi plyšáka.A super nálepky na kufrech."zahájila jsem konverzaci.,,Děkuju, musele jsem je objednávat na za Japonska, v Česku nic není.",,To máš pravdu."začaly jsem se obě chechotat.To vypadá moc dobře.
TEREZA(Konečně je tu! x3 )
Po chvilce smíchu se má nová sestra otočila ke klukovi co stál poblíž automatu.Omg.Taehyung.Patřím mezi ARMY!(Nevím, jestli to je pravda, když tak mě oprav Terez :) )Co mám dělat?Bože to ne!,,To je V."ukázala na něj Sayuri a on k nám přešel.,,Čau."pozdravil.Zastřelte mě.Chvilku jsem na něj zírala a pak sklopila hlavu, bylo to až moc trapné.,,Ahoj..."Oppa mě pozdravil..No do háje!,,Tak kam půjdem?"otočila se na něj má sestra.,,Někam na jídlo?Mám hlad."navrhl.Oba se na mě mrkli, jestli souhlasím, a já kívla hlavou, čímž se mi mé dlouhé vlasy dostaly do obličeje.V se zasmál a neposedný pramínek mi zastrčil za ucho.Kekeke!,,uhm...děkuju..."špitla jsem.
****
,,Tak jsem tu.."upozornila mě Sayuri když jsme se blížili k velké vile.,,T-tady..bydlíme?"zeptala jsem se nevěříceně.,,Jo...dost dobrý co?"uchechtla se.Zakívala jsem hlavou.Oppa mi vyndal kufry z auta a směřoval s nimi k domu.,,To je dobré V.Zvládnu to sama."přiběhla jsem k němu a snažila se dostat kufry do svých rukou.,,Pohoda.Jen si vem svého plyšáka a batoh."věnoval mi jeden ze svých krásných úaměvů.Kyaaaa!Vešla jsem do domu jako poslední a následovala Sayuri a V-ího po chodbách.,,Nejspíš si nebudeš pamatovat kde co je, teď už je moc pozdě, ale zítra ti všechno ukážu.Tady je tvůj pokoj."otevřela velké bílé dveře a rozsvítila světlo.,,Panečku..."vydechla jsem.Místnost byla poměrně vysoká a měla bílé stěny, až na jednu růžovou, v barvě mé sukně, u které bylo slabě vyvýšené podium na kterém se nacházela postel s královskými nebesy bílé barvy.Po okrajích stěn byly vestavěny police s mnoha plyšáky, které jsem milovala.Sayuri vešla dovnitř a popošla trochu dál doprava.Otevřel růžové dveře a pustila mě dovnitř.Nestačila jsem věřit vlastním očím.Má vlastní šatna.
V
,,Díky za dnešek.Bez tebe bych to nezvládala.."usmála se na mě Sayuri a objala mě.Na holém krku jsem ucítil závan větru a Sayu se slabě otřásla, aby ne, v tom jejím lehkým oblečení.,,Není zač.Radši běž dovnitř, nebo nastydneš.Poslyš, nechtěla bys ji vzít pozítří na natáčení novýho klipu?Je sice trochu stydlivá, ale myslím, že si ji zamilujou."rozpovídal jsem se.,,Jasně, moc ráda."přikývla a ještě jednou mi zamávala, než zmizela za dveřmi.S úaměvem jsem se obrátil k autu a zamířil si to rovnou do dormu, abych se mohl podělit o novinky.SAYURI
Jakmile jsem otevřela mobil, přišlo mi několik upozornění z Instagramu.Neuvěřitelně moc lidem se líbila moje nová fotka s V-ím a Terezou, kterou jsem nedávno přidala.Aby ne,vypadali jsme na ní všichni tak cute~Zobrazila jsem si nejnovější zprávy na WhatsApp.BAMBAM:Vypadáte suprově, tvoje ségra je moc cute!Počkej až se vrátím, radši zamřížujte okna, než se k vám pro ni vloupám!Kluci pozdravují! X
Jackson:Na té fotce ti to moc sluší.Moc mi chybíš.Doufám že je fajn.Moc mi chybíš.Brzo ti zavolám.Moc mi chybíš.😭😭
Vernon: Kóča!Snad se brzo potkáme!
YEOL: Princezno chybíš mi, fakt moc.Tvoje ségra vypadá fajn, snad taková i je.Pozdravují kluci :)
Sehunnie: Tak doufám, že se seznámíte a budete fajn kámošky, držím palce!Zítra na skypu x)
LuLu:Jejda, naše ségra!Neuvěřitelný!Pozdravuj ji ode mě :D Jak se má Clary?Vichni žijete?
Na poslední zprávu jsem odpověděla s širokým úsměvem.To bude twprve sranda, až Clary zítra překvapí Tereza, když se ještě neviděly, jelikož nejspíš už obě spí.
Posadila jsem se na židli v kuchyni a projížděla nové fotky EXO z jejich turné.Tak moc mi chybí..
*Annyeong všichni!Doufám, že to beze mě zvládáte, já bez vás moc ne,ale snažím se x) Vím, že tohle je dost krátká kapitolka, brzo to napravím další dlouhou xx Přemýšlela jsem a došla jsem k závěru, že tento příběh potřebuje 18+ scénu jako každý jiný, ptám se, jestli by někdo z vás měl tu odvahu přečíst to(byla by to bonusová kapitola, nemuseli by jste ji číst a prostě pokračovat v příběhu)..Dejte mi vědět xD Co říkáte na Fire od BTS? Btw-Můj relationship s tím třeťákem, pokročil, už jsme spolu mluvili(záviďte,kecám), a psali jsem si spolu x3 Infires man, čauko ❤
ČTEŠ
How I met your father(s)
Fiksi PenggemarSayuri(ty) se vrací do Koreje bydlet k otci jako majiteli známé společnosti pro umělce jako začínající hvězdička a potkává zde lidi, ke kterým má blíž než si myslí.Příběh plný lásky, přátelství, hádek, rozchodů, depresivních příběhů z minulosti a šť...