Smím prosit?

465 32 2
                                    

   To je trapas.Když jsem šla z pódia, málem jsem upadla, kdybych nespadla do něčí náruče.,,Slečno Sayuri, vy jste ale nemehlo."slyším a vzhlédnu ke svému zachránci.,,Jmenuji se Lee Hyun Woo,říkejte mi Hyunnie.A můžete mi tykat."pokládá mě bezpečně na zem.,,Jsem Sayuri, těší mě Hyunnie.Taky mi můžeš tykat."bravo!Sayuri, tvé koverzační schopnosti dosáhly nuly!,,Dobře Sayuri, nemáš žízeň?"optá se a nabízí mi rámě.,,Celkem ano."chytím se a jdeme ke stolku s pitím.Vybaví se mi kluk, který mi tu nechal Bubble tea.Jestlipak tu ještě je?

  U stolu jsme postávali ještě dlouho, než se z mikrofonu opět ozval tátův hlas.,,Prosím všechny aby usedli na svá místa."oznamuje.,,Tak....uvidíme se,Sayuri."rozloučí se a odchází si sednout ke svému stolu.Já sedím samozřejmě u našeho předního stolu.,,Je to tu!Jako každoročně máte příležitost povečeřet s vaší milou!Vyhlídli jste si tu svou polovičku?Nastala vaše chvíle.Ale pozor!U každého stolu je jen jedno místo!Připravte se.....teď!"vidím, jak se muži předhání u ostatních stolů, vím, že ke mě nikdo nepůjde..Pak vidím postavu, která míří přímo ke mě......postavy.

  ,,Dlouho jsme se neviděli...nevěsto."nemýlila jsem se...Je to on..Pozdraví a sedá si na židli.,,Jmenuji se Sehun."bere mou ruku a políbí ji.,,Jsem Sayu.."větu nestihnu doříct, všimnu si, že se ke stolu přisunuly další dvě židle.,,Sehune!Co tu děláš s mou princeznou!Au!Luhane, proč si to udělal?"naříká, zatímco si mne červený otisk na ruce.,,Řekl jsem, že máš slečnu nechat na pokoji, Chanyeole."odpoví stroze...Luhan?,,Kuřátko,držíš mi místo?"ptá se Jong Suk, zatímco si sedá.,,Asi jdeme pozdě.."slyšíme u stolu slabý povzdech.Woo Bin a Yong Hwa?Ti taky?Co to má být?Přisunuje se další židle, snad i poslední.,,Hyunnie.."zašeptám.

    ,,No.....tak, copak všichni děláte?"snažím se navázat konverzaci.,,Jsem herec."začne Hyunnie.,,Eh...to my také"řeknou pobaveně mí dva staří přátelé.,,Já hrál s Woo Binem v drama."pochlubí se Jong Suk a žduchne do něj.,,Já....nejsem herec..."začne pochmuřeně Luhan..,,To je dobře!Je tu až moc herců, nemyslíš?"mrknu na něj.To mu dodá odvahu a trochu barvy do tváře.,,Jsem zpěvák!Tady Chanyeol a Sehun jsou se mnou ve skupině.Jmenujeme se Exo!"oznámí nadšeně.,,Exo?To jako TO EXO?!"Exo znám,ale jestli tohle byli členové, a já je nepoznala, jdu se zakopat ( *_* ).,,Znáš nějaké jinačí?"zeptá se pobaveně Sehun.Trochu se začervenám.,,Pozor!Začíná pánská volenka!Pánové, co nejrychleji popadněte své dívky a pojďte na taneční parket!"slyšíme z podia.Než se kdokoli u stolu stihne zvednout z židle, Chanyeol mě táhne pryč mezi tančící páry.Přitiskne mě k sobě.Položím mu hlavu na hruď, protože výš už nedosáhnu..,,Víš...já to myslel vážně, když jsem řekl, že jsi princezna..Vypadáš nádherně..Vyzařuje z tebe taková láskyplná aura...možná proto bylo u stolu tolik lidí..."chytnu ho ještě více.,,Díky Chanyeole."nečekala jsem,že by mluvil tak vážně.,,Já tě miluju."vyhrkne najednou.,,Co?!"než se od něj stihnu odtáhnout, Luhan ho drží za ucho.Něco mu pošeptá a Chanyeol odejde.Luhan se ke mě přesune a bere mě do náruče.Páni!,,Hezky voníš.."sakra!Řekla jsem to nahlas?!,,Hah...díky..Ty voníš nádherně." přisune se ke mě.Cítím jeho dech na uchu.,,Opravdu nádherně."Pak ucítím něco zcela jiného..On mě kousl?Zkamením.Luhan se zastaví.Někdo mi poklepe na rameno.Sehun.,,Myslím, že pro dnešek stačilo, Lu."ani se na něj nepodívá.Vede mě dál.Když jsme v bezpečné vzdálenosti, obejme mě.,,Díky Sehune.Zahránil si mě."poděkuju a se slzami v očích mu položím hlavu na rameno.,,Vždy tu pro tebe budu, jako tvůj zachránce."pohladí mě po vlasech a pomalu se dáváme do tance.,,Co tady vlastně děláš?Proč si se přistěhovala?"zeptá se.,,No...mám tu fotit nějakou kolekci plavek...možná pak příjdou další nabídky a měla bych debutovat jako zpěvačka."pousměje se.,,To bychom spolu mohli  jet na turné.Co tomu říkáš, líbilo by se ti to?"usměji se.,,Jistěže!Chtěla bych procestovat celý svět!A kdybys tam byl se mnou, jako můj zachránce, bylo by to úžasný!"Sehun se zastaví a podívá se mi do očí.,,Myslíš to vážně?Chtěla bys být se mnou"zvednu k němu hlavu.,,Sehune...když jsem teď s tebou..cítím se v klidu, v bezpečí,vím,že tu pro mě vždy budeš."zabořím mu obličej do hrudi.,,Vždy.To ti slibuju."zvedne mi bradu a...Políbí mě na tvář.Kousek vedle by to neuškodilo, víš?

[Mezitím v sále...]

Princezno,..řekl jsem,že tě miluju...to nebyl vtip..

Sehunnie, mám ti to se slečnou přát, nebo ti ji vytrhnout z náruče?

Sayuri,..nedělej to, prosím..

Kuřátko, to bolí..

How I met your father(s)Kde žijí příběhy. Začni objevovat