Tak lehká otázka..

338 30 1
                                    

SAYURI

     ,,Vždyt' je teprve 5 ráno!"zanadávala jsem do polštáře.,,Ale Sayuri!Od nějakého můstku se odrazit musíš!Tohle je nejdůležitější část tvého měsíčního rozvrhu!"Haruno, má nová manažerka, protestovala.Byla skoro stejně stará jako já, takže nám nedělalo problém se okamžitě spřátelit.Měla hodně vysokou postavu, díky svým metrovým štíhlým nohám, takže často nosila kráté sukně.Jediné, co mi na ní nesedělo, byly její nerd brýle.Vsadím se, že kdyby si je sundala, vypadala by lépe než já.Snažila jsem jí je rozmluvit, ale ona trvala na tom, že až potká toho pravého, zamiluje se do ní i jejích brýlí.Jistě,něco na tom bylo, ale podle toho co jsem slyšela, si je sundává jen ke spánku  hygieně a nikdo ji bez nich nikdy neviděl.,,S kým vůbec budu pracovat?"zeptám se po chvilce dumání o tom, jestli by mi ty brýle slušely.Ne,,To se dozvíš na place.Oblečení máš nachytané tady na křesle.Vem si jen mobil, líčení by tam měli mít.Ted' pohni kostrou a za deset minut at' už jsi před domem!"rozkáže přísně a oddupe po schodech dolů a přímo ven z pokoje.Neohrabaně se svalím z postele na mkký bílý koberec.Vážně, proč tu mám postel, když můžu spát na tomhle?Někdy to musím zkusit.Překutálím se ke křeslu u knihovny a obleču si tyrkysové minišaty, co mi Haruno nachystala.Och můj bože...zakleju když se do nich nasoukám.Nespletla si to s tričkem?

  LUHAN

    Probouzí mě zvuk tříštícího se skla v kuchyni.Kai opět něco rozbil.Se zabručením vylezu ve spodní prádle na chodbu a sejdu schody dolů.,,Kai, kolikrát ti mám říkat, že ty nikdy nebudeš umět vařit?"vidím jak po něm D.O uklízí střepy.,,Jak to můžeš říct?Já to potřebuju!Jak mám v budoucnu žít se Sayuri, když jí nebudu moct uvařit ani večeři!!Tak s ní žít nebudeš.Moje malá sestřička si zaslouží někoho daleko lepšího. ,,Co ti dává tu jistotu, že s ní někdy budeš žít?"řeknu s výsměchem v hlase.,,No...Lu, víš, pokud se dva lidé vezmou, obvykle spolu žijí.To tě neučili?"Otočí se na mě s vítězným úsměvem.Jen počkej...,,No, ale Sayuri už se někdo líbí.A ty to nejsi."Kaiovi upadne další sklenice.D.O sebou neznatelně trhne a zametá dál.,,Ty něco víš..."slyším šepot za sebou.Chanyeol se ke mě pomalu přibižuje, jako by se na mě chystal každou chvíli skočit.,,Jen mi řekla, že už si někoho vyhlídla.."začnu couvat.Vím, že lhát se nemá, ale tohle je případ nouze.Musím změnit téma.,,Taky říkala, že se sem dneska po práci staví.."Luhane.Co jsi to k čertu provedl?!Tentokrát je t D.O, kterému upadne lopatka se střepy.Yeol na mě chvíli nechápavě zírá,pak zničeho nic začne běhat po domě.,,Princezna příjde!Princezna sem příjde za námi!!Dneska!Dneska!"No...konec klidného rána.Vytáhnu mobil a napíšu Sayuri.

     Ahoj sestřičko, musel jsem klukům říct,že dnes po práci příjdeš na návštěvu.V kolik končíš?Věř mi, zachráníš mi život..

Odpověd' příjde téměř okamžitě.

Když ti to zachrání život....V sedm jsem u vás.Mám dneska hodně práce, takže to dříve nestihnu xx

S úsměvem schovám mobil do kapsy,když vidím,že se v obýváku všichni shromáždili.Nadšeně si mezi sebou šuškali.Radějijsm dělal, že neslyším to,jak se baví o tom, že by u nás přespala.,,Spala by u mě."oznámí Baek sebejistě.,,Řekl kdo?Já mám nejčistší pokoj!"protestuje Kris.Bude spát u mě, já jsem její bratr...teda, bratr, o kterém ví, že je její bratr..,,Přijede v sedm."zahlásím a odcházím do pokoje.Yeol přestane pobíhat a rozhlédne se kolem sebe.,,Kluci...?"všichni se kolem sebe začnou otáčet.Po chvile na sebe hodí vyděšené pohledy..Společně se podívají pod nohy, kde se válí hromady všelijakých věcí. ,,Já nevidím podlahu.."zašeptá Sehun.

   Sayuri

  Cesta trvá neuvěřitelně dlouho..Začínají se mi zavírat oči, když mi zapípá mobil.Luhan!

How I met your father(s)Kde žijí příběhy. Začni objevovat