Hořící pánev a rodina palačinek

187 17 0
                                    

LUHAN
,,Do háje!''zaklel jsem potom, co jsem se probudil a naklonil se přes postel ke zjištění, že tam neleží má nádherná malinká sestřička, ale Chan, kroutící se jako žížala nohami přes okraj postele.

Sayu jsem nikde neviděl, ani potom, co jsem sešel ze schodů.Nejspíš spala na pohovce, jelikož ta jedna jediná byla suprově ustlaná.Pak jsem zaslechl slabý křik z opačné části domu.Nejspíš to byla ona.Sundal jsem ze sebe to trapácký růžový unicorn pyžamo, nasadil si trenýrky a hodil na sebe čisté bílé triko, aby si po ránu nemyslela že jsem jednorožec.

SAYURI
Probudila jsem ze svého divného snu, uznejte, komu se zdá o tom, že ho honí plastelína s řemdichem?(ehm..to je pravda xD )Zakroutila jsem nad tím hlavou a vstala.Nejprve jsem si ustlala svoji naprosto rozházenou pohovku.Vrátila jsem na ni polštáře, které jsem z ní ve spábku skopla a odešla se umýt.

Po mé super-rychlé sprše jsem si vyčistila zuby a stáhla vlasy do drdolu, jelikož jsem se s nimi po ráno nechtěla vůbec štvát.Napadlo mě, že bych měla klukům nachystat něco k snídani, když mými hosty.To znamená-->PALAČINKY S NUTELOU A VŠÍM SLADKÝM CO SE JEN V DOMĚ NAJDE!

,,Zrada..."zanaříkala jsem při zjištění, že nutela, ani jiné super dobroučké věcičky se zde nenachází.Našla jsem jen jahodový a meruňkový džem.To bude muset stačit..pomyslela jsem si.Vytáhla jsem dvě pánvičky a zapla sporák.

Vedla jsem si docela dobře, z mých osmi pokusů už tři palačinky ležely na talíři, nepoškozené.Zbytek se válel v koši, protože jsem jich pár spálila a pár se jich trochu potrhalo při otáčení na pánvi.Vytáhla jsem znovu olej a začala ho lít na pánev a ...světe div se!!Začala hořet.(podle skutečné události).,,Do prkvančic!"vyjekla jsem a hodila ji do dřezu s vodou.Ty se mnou končíš, kámoško.probodla jsemvji jedovatým pohledem.

,,Co to tu děláš?"uslyšela jsem ode dveří a s nadskočením se otočila.Byl to jen Lulu.Lulu v bílém triku.Lulu v černých trenýrkách.Lulu v těch vypadám-zatraceně-sexy černých trenýrkách pro modely.,,Oh můj bože jdi se oblíct!" vydechnu a věnuji té části oblečení poslední pohled, než se otočím se zavřenýma očima na stranu.Slyším jen uchechtnutí a blížící se kroky.,,Otoč se."nařídí mi.,,Ani náhodou!"zaprotestuju.,,Otoč se."zopakuje.,,V žádném případě se nebudu dívat, jak tu stojíš jen tak ve spodím prádle!"to snad nemyslí vážně!,,Pálí se ti palačinka..."řekne tiše.
S úlekem se otočím a přiskočím ke sporáku.Zachráním ji na poslední chvíli, černá je jen trochu.S oddechnutím se opřu o kuchyňskou linku.,,Cože si to říkala o spodním prádle?"optá se Luham se smíchem.Zjistím, že má na sobě kuchyňskou zástěru.Jejda...,,Žádný kecy!Pojď mi pomoct!"změním rychle téma.

LUHAN

,,Oh můk bože jdi se oblíct!"vyjekne na mě sestra a otočí se.Sáhnu po zástěře na vaření a obléknu si ji.Pal si všimnu chudinky palačinky na plotně.,,Otoč se." napovím jí, ale ona mě odbyde zakroucením hlavy.,,Ani náhodou!",,Otoč se."opakuji. ,,V žádném případě se nebudu dívat, jak tu stojíš jen tak ve spodím prádle!"urazí se.Huh?,,Pálí se ti palačinka.."zašeptám.Vrhne se k ní a jediným pohybem ji smete na talíř k její palačinkové rodině.,,Cože jsi to říkala o spodním prádle?"zeptám se zaujatě.Ona zčervená, čemuž se musím zasmát-je děsně roztomilá, a změní téma.Lepší sestřičku si nemohu přát!

SAYURI
,,CO ŽE JSI?!"zařvou dohromady kluci jedící palačinky.,,Já za to nemůžu!Začala hořet sama!"ohradím se při vzpomínce na pánev.,,Musím tě naučit vařit."prosadí se D.O .S úsměvem pokývnu, mé vařící schopnosti jsou na bodu mrazu.Začnu džemem matlat další palačinku.Podívám se na kluky sedící okolo stolu.Všichni se se smíchem bavili bůhví o čem, až na Chanyeola.Celou dobu probodával Luhana pohledem, byl to totiž on, kdo nás našel v kuchyni, jak sedíme u stolu a pijeme kakao, to už měl Luhan zástěru dole.Bože to je dítě..

,,Ještě ti zavolám ohledně toho koncertu.Doufám, že nic nespálíš, když tě tu necháváme samotnou."zavtipkuje Lulu, když se všichni shromáždí u vchodových dveří.,,Dobře.Nemám co, všechno dobré jídlo odsud zmizelo."zamručím zatímco začnu objímat každého z kluků.,,Tomu se říká dieta.V kuchyni máte ovoce a zeleniny celkem dost, tak jaké dobré jídlo?Nejspíš si Haruno a ostatní mysleli, že potřebuješ o pár kilo míň."zasměje se Chen.,,Netroluj pořád."urazím se.Přejdu k Sehunovi a obejmu ho.,,Ty jahody příště zopakujem."zašeptá a já nepatrně kývnu.Naposledy klukům zamávám a zabouchnu za nimi dveře.Přepluji do pokoje a padnu na svou krásnou velkou postýlku.Vytáhnu z kapsy tepláků mobil a podívám se na všechna upozornění.Čeká jich na mě víc než dost.Otevřu Instagram, ze kterého upozornění jsou.Založila jsem si ho teprve přes pár dny, ale už jsem měla dost sledujících.Já sledovala EXO a pár mých přátel.Měla jsem tam zatím jen jednu fotku za natáčení společně s Hong Kim.
Skullhong12 se líbí vaše fotografie.
Skullhong okomentoval vaši fotografii:,,Zbožňuju tě!Kamarádka pro všechno! "
S úsměvem jsem mu na to odpověděla.Pak už tam byly jen neznámá jména.Kdo to je?Všichni měly až moc následovatelů, že by někdo slavný?
btob_2mh se líbí vaše fotografie

kimheenim se líbí vaše fotografie

zhouzhoumi419 se líbí vaše fotografie

yura_936 okomentoval vaši fotografii:,,Kočka!Těším se na další fotky!"

taeyeon_ss se líbí vaše fotografie

siwon1987 se líbí vaše fotografie

jiyeon2_ se líbí vaše fotografie

jacksonwang852g7 okomentoval vaši fotografii:,,Těším se na budoucí spolupráci!"

,,Měla bych si udělat menší průzkum..."nařídím si a zapnu notebook.Tohle bude dlouhý den..S povzdechem se pořádně uvelebím v posteli..

SEHUN
,,Taky vás tak zklamaly ty její plavky, jeatli se té věci tak dá říkat?"začne naříkat Kai, jakmile se naše auto rozjede.,,Měl jsem nachystaný foťák.."vzlykne Yeol.,,Ta stezka nám taky moc nevyšla."nadhodil Baek.,,Za to já nemůžu, vy jste to pokazili!"ohradil se Kai.,,Zbytečnost.Mohli jsme se dívat na film nebo něco."povzdychne si Kris.Zbytečnost?Nemyslím si.

,,Vím co jste na stezce dělali."drbne do mě Luhan.,,Co tím myslíš?",,Jahody s čokoládou."napoví mi.,,Aha, tak to-Sakra!"zakleju.Proč mu to ta blbka řekla?Určitě mi doma uřeže všechny končetiny!Já jí něco o tu palici omlátím.,,Jsem rád, že jste si to vyříkali."usměje se Luhan a přestane se mi věnovat.Počkat, co?Nechystá se mě zabít?

SAYURI
,,Proč je jich tak moc?Vždyť jsou úplně stejní!Proč mají všude jiné vlasy?"bylo už pět odpoledne a já měla v hlavě jen chomáčky sena válící se v poušti.Znovu jsem se zadívala na svůj dlouhý seznam.,,Co to má být?Baekhyun je ještě v jiných skupinách?"Zpíval ještě v BTS a GOT7, proč mi to neřekl?Proč používal přezdívky?V, Bambam, Baekhyun, jak mu mám říkat?,,A dost!!"zaklapla jsem noťas.Holky se pamatovaly o dost líp!

Annyeong!!Omlouvám se za to obrovské zpoždění v přidávání obou příběhů!Mám teď doma trochu větší problémy s rodiči, takže asi brzo skončím v cvokárně xD Snad se to nepodepisuje na mém psaní..Brzo se v příběhu objeví další dvě skupiny!První je, jak už víte, BTS!Druhá je zatím tajemství :) Dobrou noc všem!

How I met your father(s)Kde žijí příběhy. Začni objevovat