24.

1.2K 67 4
                                    

,, Össze kellett szednem magam, kimenni, beszállni a versenyautóba és újra elindulni. És újra megcsinálni, és még jobban, mint előtte. Nem álltam készen arra, hogy feladjam. Bár rettegtem folytatni, nem voltam képes feladni a célomat, a szenvedélyemet, az álmomat, az életemet."- Senna c. film

*~*

Anya a Magyar nagydíj hetén, 15.-én meglátogatott. Annyira feltöltött az a pár nap amit nálam töltött. Sokat meséltem neki. Főleg azokról a találkozókról, amikor Kimiék meglátogattak. Nagyon örült a kisállatomnak is. Jaj tényleg, nektek csak futólag meséltem róla.

Szóval ő Mr. Bundi- Bandi, röviden Bandesz. 

1 éves kisfiú

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

1 éves kisfiú. Imádja a sárgarépát. És főleg azt, ha vakarják a hasát. Az idegenekkel nem igazán jön ki jól, akkor harapni szokott, de szerencsére ilyen nagyon ritkán van. Nyüszög, ha nincs körbe ugrálva, imád a figyelem középpontjában lenni. Pont kapóra is jött neki, hogy anya meglátogatott. Nagyon elkényeztette őt. Többször megfésülte, agyon dögönyözte őt. Egy szóval: élveztezte. Sőt, nagyon is.

Éjjelente általában csendben szokott aludni, de van amikor rájön az 5 perc. Én csak annak szoktam betudni, hogy számára akkor van telihold. Nyüszít, vagy cuppog. A kerekét, mert neki olyanja is van, tudjátok mint a hörcsögöknek, csak nagyobb, ezerrel hajtja, ami persze nagyon nyikorog. Szóval "élvezni" szoktam azokat az éjjeleket.

Hiába van csak pár hete nálam, nagyon megszerettem. Minden nap ki szoktam őt engedni a lakásban, had szaladgáljon. Ekkor egy kis csengőt akasztok a nyakába, tudjam merre jár. Az első alkalommal jártam úgy, hogy kiengedtem, de eltűnt, alig találtam rá. Na kitaláljátok, hol volt? A konyhában van egy kisebb szekrényem, aminek nyitva van mindig az ajtaja. Ott tárolom a tápját egy kis tálkában. Épp nagyban kerestem, amikor hallottam, hogy ropog valami. Akkor találtam rá a tálka közepén csücsülve, kis pofikájában teli kajával. Azóta találtam ki a csengős módszert. Mindig hallom merre jár.

Szóval ő Bandesz. Ne akarjátok tudni, hogy honnan jött ez a név. Annyit azért elmondok, hogy Max segített a név adásban. Sejtitek nem, hogy akkor miért lett szegénynek ilyen neve.

Na de meséltem már nektek, hogy a szabad napjaimon kirándulni megyek. Persze ahhoz jó idő is kell, ami itt elég ritka. Így történhetett meg az, hogy 3 hónap alatt nem jutottam még el a London Eye-hoz. A mai napot választottam arra, hogy elmenjek megnézni. Igaz, kicsit felhős volt az idő, de csak nem kap el közben az eső.

Kis táskámat hátamra kapva indultam neki a körülbelül 20-25 perces útnak. Direkt kerülővel mentem, hogy több mindent láthassak. Így 35 perc alatt értem oda. Tátott szájjal csodálkoztam rajta, hogy milyen szép.

Tudjátok, hogy miért London Eye a neve? Nem? Ha minden igaz, tiszta időben, ami itt Londonban elég ritka, el lehet akár 40 km-re is látni. Ezért London Szeme a neve. Ez Európa egyik legnagyobb óriáskereke, hisz vagy 135 méter magas. Valahol olvastam róla, hogy a kabinokat akár esküvőkre is ki lehet bérelni. Durva nem? 32 kapszulába lehet beszállni, ami ha minden igaz a 32 kerületét jelenti Londonnak. Miket meg nem lehet tudni az internetről nem?

Álmaink útján ( F1 Fanfiction )Where stories live. Discover now