16/1.

1.3K 72 9
                                    

,, Amíg az ember kitart, mindig van reménye a változásra. Az életet nem szabad eldobni. Akármilyen rosszra fordulnak is, akármilyen feketének látszanak is a dolgok, nem szabad feladni. - Daniel Keyes "

*~*

Túl gyorsan jött az autó, már nem tudott lefékezni. A nagy lendület miatt a szélvédőnek csapódott egy törékeny test, majd a fékezés miatt a földre. Megfagyott a levegő, a lány csak feküdt a földön és nem mozdult. Az autó vezetője kipattant az autóból és egyből tárcsázta a mentőket. Leguggolt a meredten fekvő lány mellé, hiába szólongatta választ már nem kapott. Segítségért kiabált, mire piros ruhás emberkék rohantak ki a közeli Ferrari gyárból. Körbevették a lányt és várták a segítséget.

~ Giada Gianni szemszöge ~

Éreztem a mérhetetlenül nagy fájdalmat a testemben

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Éreztem a mérhetetlenül nagy fájdalmat a testemben. Mindenhol ott volt. Hallottam, hogy a nevemet kiáltják, de nem tudtam válaszolni. Nyeltem egy nagyot, és vége lett mindennek. Sötétségbe borult minden.

Talán meghaltam? Vagy kómába estem? Nem tudom. Már nem éreztem semmit sem. Megszűnt a kínzó fájdalom, nem éreztem a belső nyomást. Majd hirtelen megváltozott minden. Fényesség volt mindenhol, majd megláttam a mellettem térdelő Charles-t. Könnyek csillogtak szemeiben.

- Nem lesz semmi baj, hallod- suttogta kezemet simogatva- minden rendben lesz.

Mi történt?

- Légy erős kérlek, csak tarts ki. Mindjárt itt vannak és segítenek rajtad. Csak légy nagyon erős, jó?

- Hé, nincs baj, jól vagyok- suttogtam neki.

-  Ne hagyj itt, szeretlek. Hallod, szeretlek.

Még nem mondta ezt nekem. Szeret, tényleg szeret engem. Megérkezett a mentő, betettek az autóba, majd elindultak a kórház felé. Charles a kezemet markolva suttogott a fülembe, de nem értettem, hogy mit. Nem hallottam. Miért nem hallok semmit? Mi történik velem?

A kórházban körbevett egy csomó orvos és nővér.

- 22 éves lány, elütötte egy autó. Jelenleg eszméletlen- diktálta az adatokat menet közben a mentős az egyik nővérnek.

- Mi? Nem vagyok eszméletlen, hé. Mindent hallok, nem látod te pogácsa képű? Ne tegyetek úgy, mintha itt sem lennék. Itt vagyok, látok és hallok mindent- kiabáltam, de nem válaszolt senki.

Miért nem válaszolnak nekem? Mi történik most?

- Sok vért veszített, a jobb lába eltörött, pár bordája megrepedhetett. Nagy mértékű fejsérülést szenvedett, vélhetően belső vérzése is lehet.

- Ez mit jelent? Hé, válaszoljon már valaki már- kiáltoztam.

- Ide nem jöhet be. Értesítjük, ha már tudunk valamit a barátnőjéről- mondták Charles-nak, mikor betoltak a műtőkhöz.

Álmaink útján ( F1 Fanfiction )Where stories live. Discover now