46/1.

649 25 4
                                    

Sziasztok! Iszonyatosan sajnálom, hogy csak most hozok új részt. Hiába tudtam, hogy szeretném, ha folytatódna Giada és Charles története, valamiért nem ment könnyen az írás mostanában. Kellett egy kis idő, hogy újra vissza tudjak térni, most pedig újult erővel vagyok ÚJRA itt. Szóval ez lenne a következő rész, remélem mindenkinek tetszeni fog. 

Jó olvasást mindenkinek!!

,,Egy kívánságot teljesíteni nem nehéz. Azt megtenni, amire valójában vágynak az emberek...lehetetlen. - Gerencsér Anna"

*~*

Úgy volt, hogy még a szilveszteri buli előtt hazaérek és csak úgy megyek el oda. Nos, ez kissé módosult. Épp készültem elhagyni svájcot, mikor Micktől kaptam egy elég érdekes üzenetet. Valakitől hallotta, hogy pár napot itt töltöttem, és kíváncsi, hogy nincs e kedvem meglátogatni őket. Így Mick felé vettem az irányt.

Mick családja iszonyat aranyosan fogadtak. Végig kedvesek voltak és úgy kezeltek, mitha családtag lennék. Megbeszéltük Mickkel, hogy majd együtt utazunk Monacóba a bulira.

- Kérdezhetek valamit?- fordult felém már a repülőn ülve Mick.

- Öhm, nem?- néztem rá vigyorogva- na halljuk.

- Mi van közted és Leclerc között?- komolyult el az arca.

- Semmi, mi lenne- vágtam rá túl gyorsan.

Túlságosan is gyorsan. Ennél gyanúsabban nem is lehetett volna.

- Aha, persze. Na, hallgatlak.

- Aaa oké. Pár hete volt köztünk valami. Randiztunk. Azt hittem ugyan azt akarjuk, de tévedtem.

- Ezt most nem értem- vakarta meg a fejét.

Mindent elmeséltem neki. Az elejétől a végéig mindent. Olyan részleteket is, amiket más nem is tudott. Minden félelmemet és aggodalmamat elmondtam neki.

- Hűha- csak ennyit tudott mondani a mesém után.

- Hát igen.

- Nem is beszéltél vele azóta?

- Nem. Nem tudtam.

- Talán ezen a bulin ez megváltozhat.

- Ő is ott lesz?

- Nagy a valószínüsége. És nemsokára elkezdődik a szezon is. Ott nehéz lesz elkerülnöd.

- De megpróbálhatom.

- Miért nem beszéled inkább meg vele a dolgokat?

- Nem megy, érted? Egyszerűen félek, oké? Félek, hogy kiderül, csak egy vicc volt az egész. Hogy soha nem is akart velem lenni, csak időtöltés voltam számára. És inkább jobb nem tudni az ilyet. Így csak reménykedek, hogy egy nap talán minden rendben lesz velünk.

- Tudod, amikor elmentünk fagyizni- hozott fel egy régi témát.

Nem tudtam, miért hozza fel ezt az ezer éves dolgot.

- Akkor én tényleg akartam valamit. De most, hogy tudom akkor tényleg mi volt, bevallom túltoltam a dolgot. Nem gondoltam arra, hogy talán ezzel elválasztalak titeket egymástól. Nagyon sajnálom, hogy akkor miattam ment tönkre minden.

- Ne, kérlek ne mondd ezt. Nem miattad történtek azok a dolgok. Talán, ha ott akkor nem kapok egy nagy pofont, talán most nem tartanék itt. Minden úgy történt, ahogy történnie kellett.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 18, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Álmaink útján ( F1 Fanfiction )Where stories live. Discover now