,,Meg kell értenünk, hogy a kudarc nem a siker ellentéte, hanem a siker része.- Arianna Huffington"
*~*
És az idei utolsó futamot Max Verstappen nyeri Valtteri Bottas és Lewis Hamilton előtt. Ez a Verstappen győzelem sem tudta kiütni a Mercedes brit pilótáját a világbajnoki dobogó legfelső fokáról. Ami azt is jelenti, hogy megint a Mercedes nyeri a konstruktőri világbajnokságot is.
Vége a 2020-as bajnokságnak. Az év annak ellenére is jól végződött, hogy adódtak kisebb- nagyobb gondjaink. Az egész csapat kitörő örömmel fogadta a két pilótánkat, akik a mérlegelés után nyomban a nyakunkba is ugrottak. Az 1. és 2. hely azt bizonyítja számunkra, hogy nagyszerűen végeztük a munkánkat.
Nagy mosollyal az arcomon figyeltem, ahogy a 2 legjobb barátom átveszik a kupáját. Láttam Max mennyire örült ennek a győzelemnek annak ellenére is, hogy a bajnokság szerint csak 3. lett, ami mondjuk így is szép eredmény.
Tekintetemet Lewisra vezettem, aki fülig érő szájjal sétált interjút adni. Láttam az arcán a büszkeséget, hogy megszerezte a 7. világbajnoki címét. Büszke voltam rá. A tegnapi vitánkat ma délelőtt megbeszéltük. Igaza volt Kiminek, hisz nem sokáig tudunk haragban lenni egymással.
- Gratulálok- öleltem magamhoz, mikor végzett az interjúzással.
- Köszönöm- szorítgatott meg.
- Na milyen érzés hetedszer is bajnoknak lenni?
- Nagyon jó, bár a 8. még szebb lenne.
- Majd jövőre- kacsintottam rá.
- Szavadon foglak. Most pedig irány ünnepelni- terelt a Mercedes box felé.
- Egy pillanat és utánad megyek- néztem át a válla felett, ahol megpillantottam Maxet.
Neki is gratulálni szerettem volna.
- Oké, de siess- engedett utamra.
- Okés.
- Hát itt a futamgyőztes- léptem Max mellé, akitől épp Albon lépett el.
- Igen, de jobb érzés lett volna világbajnoki győztesként állni itt- ölelt meg elfogadva egyedi gratulációmat.
- Majd legközelebb- "vígasztaltam" meg.
- Ezt halkan mondd, mert meghallja a csapatod és még a végén átküldenek hozzánk dolgozni- nevetve tolt el magától.
- Jó, befogtam. Na, még egyszer gratulálok, és a harmadik helyhez is.
- Köszönöm szépen.
- További tervek?
- Jövő héten díjátadó, addig Monacóban leszek Kellyvel. Aztán elmegyünk nyaralni, vagyis telelni valahova.
- Na, legalább kikapcsolódtok egy kicsit. Mondd meg Kellynek, hogy puszilom, de most rohannom kell, már vár a csapat.
- Okés, majd beszélünk. Légy jó- búcsúzott el, majd útjainkat a saját boxunk felé vettük.
Ahogy a bejáratunkhoz értem hallottam az ünneplés hangját bentről. Nagy mosollyal léptem be hozzájuk.
- És itt a mérnöknő is- kiáltotta valaki a tömegből, mire egyből kaptam is egy pohár pezsgőt.
Így kezdőtött az ünneplés. Hogy hogyan ért véget? Nos, azt szerintem senki nem tudja megmondani. Senki nem maradt józan, az biztos.
- Tudod drága Gia, remek egy év volt ez. Jó, a Ferkás dolgaidat nem számolom bele- kiabálta a fülembe Lewis a mondandóját, a liftből kilépve.
ESTÁS LEYENDO
Álmaink útján ( F1 Fanfiction )
FanficEgy lány, akinek apa nélkül kellett felnőnie. Egy apa, aki új életet kezdett a munkája miatt. És egy fiú, akinek kezd beindulni a karrierje. De mi történik, ha ők mind egy helyre kerülnek? Minden megváltozik, vagy ugyan úgy folytatódik tovább? Ha kí...