,, Soha nem gondoltam volna, hogy ennyire tud hiányozni valaki. Konkrétan fájt. Én nem tudom, hogy ilyenkor mi a jobb. Nem látni és úgy szenvedni, vagy látni, tudva azt, hogy pokoli messze van.- Leiner Laura "
*~*
Az első napok voltak a legrosszabbak. Mindenhol őt láttam, feldobta egy hirdetés a neten, reklámokban a tvben, mindenhol. A telefonom mindig csipogott, Landoék szünet nélkül hívogattak, de nem akartam velük beszélni.
A napokból hetek lettek. Vége lett a januárnak és már a februárt tapostuk. 18.-ára tervezte George és Pierre a szülinapi bulijukat. Míg Pierre-nak 7.-én, Geroge-nak 15.-én volt, így egy közös bulit szerveztek. Nem tudtam elmenni. Nem azért mert valami dolgom volt, hanem tudtam, hogy ő is ott lesz. Még túl friss volt a seb hozzá. Persze azért küldtem nekik 1-1 felközöntő sms-t, még is csak a barátaim.
Vagyis csak annak hittem őket. Én csak egy pilóta barátnő voltam, amint szakítottunk, kezdtek ők is eltűnni. Megszűntek a hívások, kihalt a csoportos chat is. Mindenki tudta, hogy kínos lenne bármit is beszélni. Nekik a legjobb haverjuk, meg is értettem, még is belül furcsa gondolatok nyomasztottak. Mi lesz, ha folytatódik a verseny? Hisz pár hét, és elkezdődik. Hiába kaptam előzetes feladatokat Mattia-tól, mindig eszembe jutott. Kínos lesz vele együtt dolgozni, hisz én még mindig szeretem őt. Bárhogy próbáltam tovább lépni, nem telt el annyi idő, hogy sikerüljön a felejtés.
A törés még is akkor ért, amikor megláttam egy képet. Barátnője lett. Azt hiszem valami Charlotte.
Még, hogy a karrier a legfontosabb mi, hülye gyökér. Fájt a tudat, hogy engem nem akart, de őt igen. Legszívesebben a képébe tudtam volna üvölteni, hogy te barom. De úrihölgyek nem tesznek ilyet, ugye?
Na, így telt el a február. És jutottunk el márciushoz. Minden napra kaptam valami táv feladatot. Ezt meg azt megszervezni, lebeszélni találkozókat, interjúkat, ilyesmiket.
A mai napra is ezt terveztem. Nem is keltem fel korán, hisz a munka megvár nem? Kiskacsás pizsamámban és pöttyös mamuszomban blattyogtam le a konyhába, ahol nagy meglepetés várt rám. Vagyis azt hiszem, hogy rám várt és nem anyát zaklatta.
- Hát te?- egy pillanat alatt röppent ki a szememből az álmosság.
- Épp anyukád arról mesélt, hogy kiskorodban milyen dundi baba voltál- nézett rám idegesítően vigyorogva.
- Aha, oké- léptem el mellette, majd egy hatalmas adag koffeint öntve bögrémbe ültem le a fiú mellé.
- Amúgy Boldog Szülinapot tökmag- ölelt magához, amint letettem a gőzölgő bögrémet az asztalra.
- Köszönöm, de honnan tudtad?- lepődtem meg, hisz nem nagyon hangoztattam, hogy ma lesz.
- A facebookon sok dolgot megtud ám az ember- kacsintott.
BINABASA MO ANG
Álmaink útján ( F1 Fanfiction )
FanfictionEgy lány, akinek apa nélkül kellett felnőnie. Egy apa, aki új életet kezdett a munkája miatt. És egy fiú, akinek kezd beindulni a karrierje. De mi történik, ha ők mind egy helyre kerülnek? Minden megváltozik, vagy ugyan úgy folytatódik tovább? Ha kí...