44.

726 48 0
                                    

,,A változás olyan ajtó, amelyik csak belülről nyílik!- Tom Peters"

*~*

- Miért vagy fent ilyenkor?- lépett elő a sötétből Susie.

Az egész délutánt végigjátszottam Jack-al. Esküszöm teljesen lefárasztott a kissrác.

Tudjátok mi volt az, amin annyira megdöbbentem, mint életemben soha? Nem sokkal azután, hogy megérkeztem és felmentem az emeletre autózni, Toto is feljött a táskámmal a kezében és kihívott a folyosóra.

~*~

- Gyere, megmutatom a szobádat- mondta, majd megvárta míg mellé lépek és a mellettünk levő szobaajtóhoz sétált.

Rajta volt a nevem. Elhiszitek ti ezt? Ott állt rajta nagy betűkkel.

- Ez a te szobád- nyitott be.

Tátott szájjal követtem őt

Az egész szoba egyszerűen varázslatos volt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Az egész szoba egyszerűen varázslatos volt. Ami mégis a legjobban megfogott, az a hatalmas ablakai voltak. Mindig is imádtam éjjel a csillagokat nézni. Otthon is ilyen szobám volt. Éjjel bármikor odaülhettem és csak bámulhattam a sötétségbe.

- Hű- ennyit tudtam csak kinyögni.

- Mikor Susie megtudta, hogy együtt dolgozunk, nekiállt kipofozni a vendégszobát. Azt mondta, hogy majd jól fog jönni.

~*~

- Nem tudtam aludni- suttogtam vissza a választ, fel sem nézve.

Ő is töltött magának egy pohár teát és leült mellém.

- Hogy érezted ma magad? Velünk?

- Jól.

Nem tudtam mit mondhatnék neki. Annyira új volt ez az egész nekem.

- Tudod, amióta Toto megtudta, hogy a lánya vagy, teljesen megváltozott- nézett rám komoly tekintettel Susie.

- Ezt, hogy érted?

- Mindig is fontos volt számára a család, de valahogy az évek alatt a Mercedes volt az, amit előtérbe helyezett. Nem haragszom ezért rá, hisz ez az élete, úgy ahogy nekem is a csapatom. De amióta megismert, olyan más lett. Sokkal többet foglalkozik a családjával. Akár hiszed, akár nem, de veled is törődik. Amióta együtt dolgoztok, teljesen kivirult. Minden nap áradozik rólad, hogy milyen tehetséges vagy. Nagyon szeret téged.

- Elhagyta anyát, mielőtt megszülettem- nem vitatkozni akartam, egyszerűen csak kicsúszott a számon.

- Igen, ez igaz- bólintott- de minden egyes percét megbánta annak, hogy nem volt veled. Tudod a hónapok során hányszor láttam őt a kiskori képeidet nézegetve? Nehezen mutatja ki, de nagyon szeret téged. Ha nem így lenne, nem mutatott volna be nekünk. Adj neki kérlek egy esélyt, jó? Csak egyet.

Álmaink útján ( F1 Fanfiction )Where stories live. Discover now