32.

1.1K 67 2
                                    

,, A lehetetlen csupán egy nagy szó, amellyel a kis emberek dobálóznak, mert számukra könnyebb egy készen kapott világban élni, mint felfedezni magukban az erőt a változtatásra. A lehetetlen nem tény. Hanem vélemény. A lehetetlen nem kinyilvánítás. Hanem kihívás. A lehetetlen lehetőség. A lehetetlen múló pillanat. A lehetetlen nem létezik. - Muhammad Ali"

*~*

Augusztus 20. A nagy bejelentés napja. Ma van a sajtótájékoztató Párizsban. A hétvégén nem lesz nagydíj, így a hétre rakták a gyűlést. Hogy igazából mi a célja? Nos, elméletileg a 2021-es év új pilótáit, csapattagjait, új szabályait fogják elmondani. Ezért vagyok én is itt. Az első megjelenésem az új csapatommal. Nagyon félek.

~ Külsős szemszöge~

Sajtótájékoztatót szervezett a FIA vezetősége, a 2021-es idénnyel kapcsolatosan. Az összes csapat megjelent itt. Minden csapatfőnök, pilóta, versenymérnök.

Ez az első alkalom, hogy nyilvánosan Giada is a Mercedes csapattal lesz. Csak kevesen tudják, hogy visszatért a Forma- 1-be.

A sajtótájékoztató fő célja, hogy bemutassák a jövő évi csapatok új versenyzőit és csapattagjait. A pilóták már elfoglalták helyeiket és pillanatokon belül besétálnak a konferencia terembe az új tagok a vezetőkkel. Közöttük állt Giada is.

Látszik az arcán, hogy ideges. Fél, hogy mi fog perceken belül történni. Hogy fogják őt fogadni. És talán a legnagyobb félelme a pirosaknál ülő barna hajú fiú. Vajon ő mit fog szólni? Pillanatokon belül ki fog derülni.

~ Giada Gianni szemszöge ~

Izzadó tenyérrel és remegő lábakkal léptem be a konferencia terem ajtaján és sétáltam be az új tagokkal

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Izzadó tenyérrel és remegő lábakkal léptem be a konferencia terem ajtaján és sétáltam be az új tagokkal.

- Nem csak a pilóták fognak cserélődni a következő idényben, hanem csapaton belül is lesznek változások.

Miután felsorolták a változásokat a versenyzőknél, mi következtünk.

- A Ferrarihoz érkezik egy új PR manager, Maria Berger, a McLaren-hez egy mérnök Christian Black, és végezetül a Mercedes csapatát fogja erősíteni versenymérnökként Hamilton oldalán Giada Gianni.

Amint kimondták a nevem, zúgolódás keletkezett a sorok között. Elfoglaltam helyemet az új csapatomnál Lewis mellett, majd hosszú percek múltán mertem csak felnézni a föld bámulásából. Körbe tekintettem. Az ismerős arcok között Lando döbbent arckifejezése, apám büszke mosolya, és Max fülig érő szája köszönt vissza.

Hát igen, mindenki máshogy reagál. Elfordítottam a fejemet és 2 szempár volt az, ami a legjobban érdekelt. Az egyik volt Sebastiané. Benne csalódtam talán az egyik legnagyobbat. A tekintete sajnálatot tükrözött. Több SMS-t is kaptam tőle a hetek alatt, hogy nagyon sajnálja.

Álmaink útján ( F1 Fanfiction )Where stories live. Discover now