41.

800 51 4
                                    

,, Végül nem az a fontos, hogy mit csinálunk, hanem az számít, hogy kik vannak mellettünk.- A Goldberg család c. film''

*~*

Az egész délutános kirándulásból hulla fáradtan estem vissza a szállodába. A lábaim sajogtak a sok sétától, de nagyon megérte. Olyan szép helyeken jártam. Kezeim közt forgatva az autó kulcsát emlékképek leptek el. 

,,- Ha most kiugrik valami az egyik fa mögül, és ketté akar vágni egy fűrésszel, akkor nagyon mérges leszek rád- mondtam neki átlépve egy kidőlt fán.

- Ne légy már ennyire betojva, mindjárt ott vagyunk.

- Hát jó, de én szóltam."

,,- Nesquik vagy Brumi?

Csak a jót válassza, csak a jót válassza.

- Egyértelmű, hogy Brumi.

- Nem csalódtam- csapkodtam vállon elégedetten.

Nagyon fontos kérdés volt ez. Sokan csak a Nesquik kakaót isszák meg, pedig ha kóstolták volna a Brumit, tudnák milyen jó is az. Egyértelmű kedvenc.

- Ennél is fontosabb kérdés- nézett komoran.

Jézus, mi jöhet még.

- Oké.

- Felkészültél?

- Teljesen- bólintottam.

- Banán vagy alma?

- Fogós kérdés- kezdtem el gondolkozni.

- Jól gondold meg a választ Gianni, csak egy a helyes a kettő közül- tette vállamra a kezét.

- Szerintem az alma- hosszas tépelődés után választottam.

- Nos Gianni- nézett rám csalódottan!?- sajnálom, de nem lehet köztünk semmit. Pedig én nagyon bíztam, hogy jól választasz. Komolyan. Pedig én akartam, hogy ez működjön, de ezek után- állt fel mellőlem szomorúan.

- Mi van?

Most nem értem. Akart tőlem valamit, de már nem? Vagy mi?

- Sugároztam feléd a banán választ, de te erre mit mondasz? Alma. Nem hiszlek el. "

Mosolyogva gondoltam vissza ezekre az emlékekre. Akkor még minden rendben volt.

,, Csak egyetlen esélyt, jó? Bebizonyítom neked, hogy most minden más lesz. Most minden jó lesz. Megígérem."  Ez volt az, ami nem tudott kimenni a fejemből.

Egyetlen esély. Csak ennyi kell. De vajon jól döntöttem, hogy adtam? Vagy nem kellett volna? Elmélkedésemet kopogás zavarta meg. Ki lehet az?

- Szép jó estét. Miss Gianni?- állt egy ismeretlen az ajtóm előtt.

Kezében egy hatalmas csokor liliomot tartott.

Álmaink útján ( F1 Fanfiction )Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz